VGA z laptopa na TV ?

Data: 2010-01-11 07:48:19
Autor: m
VGA z laptopa na TV ?
Witam.

Czy jest jakiś sposób aby wysłać sygnał video z wyjścia monitor laptopa (VGA) na TV ale na wyjście EURO albo compozytowe (pojedyńczy żółty cinch z sygnałem video) - tv jest w "starych " standardach. Widziałem na allegro kabelki - z jednej strony wtyk DB15 dla wyjscia monitorowego w laptopie, a z drugiej s-video lub trzy cincze (żółty, czerwony i biały). Podejrzewam, że to jakaś ściema bo przecież na wyjściu VGA laptopa nie ma sygnałów audio tylko video i to w standardzie RGB o ile dobrze kojarze. Konkretnie chodzi mi o np tą aukcje:
http://www.allegro.pl/item867639645_adapter_pc_laptop_vga_na_s_video_tv_out.html

Pozdrawiam

mm

Data: 2010-01-11 09:52:43
Autor: Lagod
VGA z laptopa na TV ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cinch

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-01-16 14:54:17
Autor: nom
VGA z laptopa na TV ?

Użytkownik "m" <xxx@qwerty.com> napisał w wiadomości news:hiei8e$il2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy jest jakiś sposób aby wysłać sygnał video z wyjścia monitor laptopa (VGA) na TV ale na wyjście EURO albo compozytowe (pojedyńczy żółty cinch z sygnałem video) - tv jest w "starych " standardach.

To jest kabel do jakiś dedykowanych kart VGA, które na wyjściu D-SUB podją sygnał TV-Out.
Standardowa karta na wyjściu nie ma sygnału Composite Video, ale można taki sygnał wytworzyć na dowolnym wyjściu (R, G lub B) za pomocą sterowników. :-)
Ale ja nie widziałem takich sterowników pod windowsa, pod linuksem coś tam użytkownicy tworzyli nawet nadajnik FM czy też nadajnik DVB-T. :-)
Jak masz Euro w TV z wejściem RGB i w laptopie możesz ustawić rozdzielczość sygnału 576 linii 50Hz z przeplotem to są schematy, że w miarę prosto da się to zrobić. Problem może być z sygnałem synchronizacji, ale też da się to zrobić. :-)

VGA z laptopa na TV ?