VI Targi Rowerowe "Rowery 2010" - pierwsze wrażenia

Data: 2010-02-27 10:29:05
Autor: Martinco
VI Targi Rowerowe "Rowery 2010" - pierwsze wrażenia
Witam

Zapraszamy na fotorelację z pierwszego dnia Targów Rowerowych w Warszawie.

http;//www.wRower.pl

--
wRower.pl - Rowery od A do Z

Data: 2010-02-27 12:16:14
Autor: kml
Użytkownik "Martinco" <martinUSUNTIcoITO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmaola$78t$1news.onet.pl...
Witam

Zapraszamy na fotorelację z pierwszego dnia Targów Rowerowych w Warszawie.

http;//www.wRower.pl

http://www.wrower.pl/wiadomosci/?news=1213&title=VI_Targi_Rowerowe_%22Rowery_2010%22_-_pierwsze_wra%BFenia

http://www.tinyurl.pl?K3iir9sC

kml
Last update 21/2/2010 Specialized Defroster MTB 2010.

Data: 2010-02-27 15:18:59
Autor: KuFeL
VI Targi Rowerowe "Rowery 2010" - pierwsze wrażenia
zapraszam na moją subiektywną relację:

http://kufel.bloog.pl/id,5552879,title,Targi-Rowerowe-2010-wrazenia-na-goraco,index.html

i dla tych którym link się złamał: http://tinyurl.com/yzalg83

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-02-27 17:42:33
Autor: kml

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:hmb9kd$6s0$1inews.gazeta.pl...
zapraszam na moją subiektywną relację:

http://kufel.bloog.pl/id,5552879,title,Targi-Rowerowe-2010-wrazenia-na-goraco,index.html

i dla tych którym link się złamał: http://tinyurl.com/yzalg83

"Równolegle rozwijane są trzy linie - Delta - dla szukających ekonomicznych rozwiązań, Arkus - średnia półka, dla jeżdżących dużo ale rekreacyjnie oraz Univega dla odważnie i zdecydowanie wyjeżdżających w teren."

Oni handlują teraz Univegą czy mają taką nazwe dla siebie?

Relacja bardzo fajna, znacznie fajniejsza niż wrower IMO :> Nie wiem czy MTB jest Twoim głównym tematem ale nie odczułem żeby tam było pokazane coś naprawde porywającego. Miałem zamiar iść w tym roku, ale wyszło jak zwykle choć przyznam szczerze, że póki co nie czuję się stratny :P

Data: 2010-02-27 19:41:12
Autor: KuFeL
W dniu 2010-02-27 17:42, kml pisze:

[...]

wygląda na to że teraz należy do nich, bo jest w jednym katalogu

Relacja bardzo fajna, znacznie fajniejsza niż wrower IMO :>
dzięki :) takie słowa motywują mnie do rozwijania tego "bloga"

[...]

tak jak napisałem, dla mnie to były pierwsze targi. Jeśli chodzi o MTB to rzeczywiście niczego niesamowitego nie było. Najbardziej rzucała się w oczy średnia półka właśnie od Northec i mBike. Widać że te firmy, mimo iż młode ambitnie prą do przodu.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2010-02-27 12:11:03
Autor: kaczor1
On 27 Lut, 19:41, KuFeL <ku...@spam.o2.spam.pl> wrote:

[...]

Na mnie bardzo dobre wrażenie zrobił składak MTB pominięty w twojej
relacji.
http://www.swissbike.pl/
Gdy czytałem testy i oglądałem zdjęcia, gdzie był prezentowany w
wojskowym ohydnym malowaniu, odniosłem wrażenie,
że ma w sobie tyle gracji co hamer.

W "cywilnych" barwach prezentuje się nieźle. Składa się
błyskawicznie.
Nie wiem jak jeździ bo nie było gdzie się nad nim poznęcać -  na
podstawie przejażdżki po gładkiej jak stół podłodze nic nie można
powiedzieć.

I tu wielki minus dla organizatorów. Wydzielona strefa testów
(prawdziwych testów) na pewno przyciągnęła by o wiele więcej
potencjalnych klientów.
A tak mieliśmy muzeum, no tyle, że eksponaty pomacać można było.

Też wpadły mi w oko rowerki biegowe ( czekam ta tekst )
Bardzo dobrze i ładnie wykonane ze sklejki ( cena jednak mocno nie
przyzwoita ) i niemieckie z tworzywa sztucznego, za bardziej
przystępne pieniądze, lecz już gorzej się prezentujące.

W błyszczących obręczach rowerów elektrycznych odbija się projekt
nowelizacji PoRD (koślawe to odbicie). Wszystkie rowery jak jeden mąż,
zostały wyposażone w silniki 250W i wyłączniki napędu elektrycznego,
uruchamiane po przekroczeniu 25km/h.

Niektórzy te fajniejsze silniki mieli pochowane w torbach ;-) nie wiem
czemu.

Poziomi producenci olali targi w stu procentach - niech się później
nie dziwią, że niema zainteresowania ich produktami.

Pzdr.
Roland

VI Targi Rowerowe "Rowery 2010" - pierwsze wrażenia