VI Zlot Rowerów Poziomych

Data: 2013-07-18 13:16:09
Autor: Raffaello
VI Zlot Rowerów Poziomych
Szanowni.

W dniach 30 sierpnia-1 września 2013 r. w Warszawie odbędzie się VI Ogólnopolski Zlot Rowerów Poziomych.
Serdecznie zapraszamy wszystkich miłośników jazdy nogami do przodu, ich rodziny oraz wszystkich rowerzystów zainteresowanych tymi niecodziennymi konstrukcjami! Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie Zlotu - http://zlot.rowerypoziome.com.pl oraz na http://forum.poziome.pl.

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/
ViZlotRowerowPoziomychWarszawa2013?ref=hl

Pozdrawiamy!
Organizatorzy

Data: 2013-07-18 13:21:52
Autor: Raffaello
VI Zlot Rowerów Poziomych
On Thu, 18 Jul 2013 13:16:09 +0000, Raffaello wrote:

[...]

P.S. Rejestracja uczestników przyjezdnych do końca lipca!

Data: 2013-07-19 00:09:26
Autor: Titus Atomicus
VI Zlot Rowerów Poziomych
In article <51e7ea99$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>,
 Raffaello <raffaello@racostam.pl> wrote:

[...]

A muzulmanie tez moga wpasc?
--
TA

Data: 2013-07-19 07:22:59
Autor: kaczor1
VI Zlot Rowerów Poziomych
W dniu pi±tek, 19 lipca 2013 00:09:26 UTC+2 u¿ytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa³:
> [...]

> Serdecznie zapraszamy wszystkich miłośników jazdy nogami do przodu, ich > rodziny oraz wszystkich rowerzystów zainteresowanych tymi niecodziennymi > konstrukcjami!

Tak. Nie jeste¶my UCI. Ka¿dy (HPV) pojazd napêdzany si³om (!) ludzkich miê¶ni, bêdzie mile widziany a im ciekawszy i oryginalniejszy, tym lepiej.  Pamiêtaj tylko, ze w sobotê planujemy wycieczkê:
oko³o 50km i oko³o100km wiêc pojazd i jego w³a¶ciciel powinien byæ zdolny do pokonania tego dystansu.

Data: 2013-07-19 03:44:31
Autor: rmikke
VI Zlot Rowerów Poziomych
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 15:16:09 UTC+2 u¿ytkownik Raffaello napisa³:
Szanowni.

W dniach 30 sierpnia-1 wrze¶nia 2013 r. w Warszawie odbêdzie siê VI Ogólnopolski Zlot Rowerów Poziomych.
Serdecznie zapraszamy wszystkich mi³o¶ników jazdy nogami do przodu, ich rodziny oraz wszystkich rowerzystów zainteresowanych tymi niecodziennymi konstrukcjami! Szczegó³owe informacje znajdziecie na stronie Zlotu - http://zlot.rowerypoziome.com.pl oraz na http://forum.poziome.pl.

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/
ViZlotRowerowPoziomychWarszawa2013?ref=hl

Jak ju¿ raz zrobi± gdzie¶ blisko, to wybior± termin, kiedy nie mogê...
Karma, maæ...

Data: 2013-07-19 07:14:03
Autor: kaczor1
VI Zlot Rowerów Poziomych
W dniu pi±tek, 19 lipca 2013 12:44:31 UTC+2 u¿ytkownik rmikke napisa³:
> [...]

> ViZlotRowerowPoziomychWarszawa2013?ref=hl

Jak ju¿ raz zrobi± gdzie¶ blisko, to wybior± termin, kiedy nie mogê...

Ka¿dy Ogólnopolski Zlot Poziomy jest blisko ;)
A termin jak termin - zawszê komu¶ nie bêdzie pasowa³

VI Zlot Rowerów Poziomych