VI Zlot Rowerów Poziomych

Data: 2013-07-19 03:44:31
Autor: rmikke
VI Zlot Rowerów Poziomych
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 15:16:09 UTC+2 użytkownik Raffaello napisał:
Szanowni.

W dniach 30 sierpnia-1 września 2013 r. w Warszawie odbędzie się VI Ogólnopolski Zlot Rowerów Poziomych.
Serdecznie zapraszamy wszystkich miłośników jazdy nogami do przodu, ich rodziny oraz wszystkich rowerzystów zainteresowanych tymi niecodziennymi konstrukcjami! Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie Zlotu - http://zlot.rowerypoziome.com.pl oraz na http://forum.poziome.pl.

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/
ViZlotRowerowPoziomychWarszawa2013?ref=hl

Jak już raz zrobią gdzieś blisko, to wybiorą termin, kiedy nie mogę...
Karma, mać...

Data: 2013-07-19 07:14:03
Autor: kaczor1
VI Zlot Rowerów Poziomych
W dniu piątek, 19 lipca 2013 12:44:31 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

> ViZlotRowerowPoziomychWarszawa2013?ref=hl

Jak już raz zrobią gdzieś blisko, to wybiorą termin, kiedy nie mogę...

Każdy Ogólnopolski Zlot Poziomy jest blisko ;)
A termin jak termin - zawszę komuś nie będzie pasował

VI Zlot Rowerów Poziomych