VICTORIA POLSKA 15 sierpnia 1920 roku

Data: 2010-08-15 10:38:53
Autor: Antenka
VICTORIA POLSKA 15 sierpnia 1920 roku
Chwała Polskim Bohaterom  "Bitwy Warszawskiej" za to, że powstrzymali
zaplanowany marsz kacapstwa "przez trupa  białej  Polski do serca
Europy" w roku 1920!

Chwała i wieczna pamięć!

[***]

Antenka

Moniument zafundowany bolszewikom  przez Komoruskiego w miejscu
śmierci Polskiego Bohatera Roku 1920 - Ks. Ignacego Skorupki do
usunięcia! Wypad z tym chłamem!

Za kolejny przejaw zdrady polskiej racji stanu może być tylko jedna
zapłata dla bobra - TS!

Polacy obudźcie się!

Data: 2010-08-15 17:55:30
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bd572676-f946-4df2-bf8b-4cfa41096bb9x21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

I teraz długi patryjotyczny orgaaazmm...aaaa....

Zennon

Data: 2010-08-15 20:31:51
Autor: raff
W dniu 2010-08-15 19:55, Eulalia Browarek pisze:
UĹźytkownik "Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  napisał w wiadomości
> [...]
Chwała Polskim Bohaterom  "Bitwy Warszawskiej" za to, Ĺźe powstrzymali
[...]

A ja myslalem ze ty tylko przy woreczkach...

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-15 19:55:27
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Łoj PSYGŁUPAWO AMTENKO, a PSYGŁUPAWO...

- nielicy siem, jak siem zacyno, ino jak siem KOńCY...!!!

1945-onty siemlicy...!

Itak Kacapy zakońcyły...

PS - jeśli tak chopuw łocenios, to cheba wiecnie niedopikano łazis i dlotego takoś zmierzło...

Data: 2010-08-15 21:57:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 19:38, Antenka pisze:
[...]

Owszem, zwycięstwo bezdyskusyjne... Ale czy to było dobre rozwiązanie dla Polski, Europy czy może i całego świata :-\ ? Może to zwycięstwo pozbawiło nas dzisiaj beztroskiego życia - bez strachu przed utratą pracy, z zapewnionym kątem do spania i zawsze pełną miską.. Doprawdy nie wiem z czego tu sie cieszyć.. :-\

Data: 2010-08-15 13:27:30
Autor: Antenka
On 15 Sie, 21:57, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

pozbawiło nas dzisiaj beztroskiego życia - bez strachu przed utratą
pracy, z zapewnionym kątem do spania i zawsze pełną miską.. Doprawdy nie

Wiesz co? Jedź do tego Poronina! :-P

Antenka

Data: 2010-08-15 23:06:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 22:27, Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, Komunizm jest najlepszym, najsprawiedliwszym z ustrojów politycznych. A do dzisiejszych lat ewoluowałby i z pewnością na czele staliby ludzie porządni :-) .

Data: 2010-08-16 15:16:44
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i49l2r$d1q$1news.onet.pl...
[...]

Ale tylko w teorii, w komuniźmie na czele stali zwyrodnialcy i zbrodniarze.

--
stevep

Data: 2010-08-16 18:07:41
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-16 15:16, cirrus pisze:
[...]

To było dopiero formowanie się systemu. A wokoło pełno wrogów..

Data: 2010-08-17 08:55:34
Autor: Antenka
On 16 Sie, 18:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> zbrodniarze.

To było dopiero formowanie się systemu. A wokoło pełno wrogów..

Niestety, tym razem burczymucha ma rację - sami zwyrodnialcy stali na
czele tego zbrodniczego systemu i stoją nadal. :-(

Antenka

P.s. Do Poronina! :-P Kto Ci nawciskał tego kitu o komunizmie? :-E

"Mieszkał tutaj w Poroninie, u podnóża naszych Tatry. Dziś piosenkę o
Leninie na Podhalu nuci wiatr" :DDD - z dedykacją dla s.c.z.w.  :-*

Data: 2010-08-19 13:29:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-17 17:55, Antenka pisze:
[...]

Podstawowym złem był cały ten pakt RWPG. To przez niego były w Polsce niedobory towarów :-( .

A co do zwyrodnialców działających pod szyldem komunizmu?, no cóż - było ich tylko paru, ale niestety - za sprawą propagandy ludzie pamiętają i mówią tylko o nich :-( .

[...]

Dziękuję Antenko - piękny wierszyk :-) .. K. C. M. Ś. D. Z. Ł. :-*

Data: 2010-08-16 15:15:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i49gsi$21d$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie niedobre- świetlana przyszłość w łagrach na nieludzkiej ziemi nas ominęła.

--
stevep

Data: 2010-08-16 18:09:45
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-16 15:15, cirrus pisze:
[...]

Przydało by sie reaktywowaqć łagry dla takich co zdzierają biednym emerytom skórę żeby obsypać złotem rodziny swoich zmarłych kolesi.

Data: 2010-08-15 22:28:30
Autor: Jaksa
[...]

A bóbr, aaa. Bobra na arkan i na drzewo!
Niech sobie PO-WiSI.

Jaksa

Data: 2010-08-16 09:13:57
Autor: mkarwan
VICTORIA POLSKA 15 sierpnia 1920 roku
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bd572676-f946-4df2-bf8b-4cfa41096bb9x21g2000yqa.googlegroups.com...

(...)90 lat mija od dziejowych zmagań na przedpolach Warszawy, które
nazwano: "Cudem nad Wisłą".
Od tamtego zwycięstwa, które ocaliło Polskę i Europę przed agresją
bezbożnego bolszewizmu, pośród tamtych obrońców Ojczyzny był tak mocno
związany z Pomorzem Generał Józef Haller.
W Zatokę Pucką w lutym 1920 r. rzucił pierścień - znak zaślubin Polski z
morzem.
Po II wojnie światowej zatrzaśnięto przed nim - jednym z wielu - drzwi do
Ojczyzny.
Żegnałem jego doczesne szczątki w Katedrze Polowej Wojska Polskiego. Wróciły
pod polskie niebo, aby oczekiwać chwały zmartwychwstania.
Do pamięci o bitwie warszawskiej zobowiązał Jan Paweł II Diecezję
Warszawsko-Praską podczas swej bytności na jej terytorium w 1999 r.
To wtedy, na Cmentarzu Poległych w Radzyminie otoczyła go gromadka sędziwych
weteranów tamtej bitwy - żołnierzy Józefa Piłsudskiego.
Stanął przed Katedrą Praską pomnik Księdza Ignacego Skorupki - bohatera
tamtej bitwy; stanął we Władysławowie pomnik Generała Józefa Hallera.
Pole pod Ossowem jest dziś widownią inscenizacji historycznej tamtej bitwy w
obronie niepodległości i chrześcijaństwa.
Pamiętajmy w naszej modlitwie o tamtych obrońcach Polski i Europy, Sługach
Ojczyzny i Maryi.
Dziękujemy Wam Żołnierze - Kombatanci, Weterani, Sybiracy. Pozdrawiam Was
Żołnierze, Służby Mundurowe.
źródło
http://www.diecezja.gda.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=605
Fragment Homilii Arcybiskupa Metropolity Gdańskiego Sławoja Leszka Głódzia
wygłoszonej podczas Mszy Świętej 15 sierpnia 2010 r. w Bazylice Mariackiej w
Gdańsku godz. 12.00
Sławoj Leszek Głódź  generał dywizji, biskup polowy Wojska Polskiego
(1991-2004), biskup ordynariusz warszawsko-praski (2004-2008), arcybiskup
metropolita gdański (od 2008)

VICTORIA POLSKA 15 sierpnia 1920 roku