VII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2010-07-11 11:18:21
Autor: abc
VII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > VII Niedziela po Zesłaniu
Ducha Świętego

Na VII Niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego czyta nam Kościół Święty
Ewangelię według św.Mateusza,   Mt 7, 15-21:

"Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej
skórze, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami. Poznacie ich po ich owocach.

Czy zbiera się winogrona z ciernia albo z ostu figi?  Tak każde dobre drzewo
wydaje dobre owoce, a złe drzewo wydaje złe owoce.

Nie może dobre drzewo wydać złych owoców ani złe drzewo wydać dobrych
owoców. Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, będzie wycięte i w
ogień wrzucone. A więc: poznacie ich po ich owocach.

Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego,
lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

Data: 2010-07-11 13:48:21
Autor: Kostek Wycirowski
VII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

"abc" <abc@wp.pl> Spierdalaj !

Data: 2010-07-11 13:59:12
Autor: Bogdan Idzikowski
VII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i1cb25$mrc$1news01.versatel.de...

"abc" <abc@wp.pl>
Spierdalaj !

NIe słuchaj, zostań!

VII Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]