"VIP" możne "zapomnieć" o swoim majątku ?

Data: 2012-04-26 09:00:03
Autor: WW
"VIP" możne "zapomnieć" o swoim majątku ?
witam

Najpierw p. Palikot, teraz p. Drzewiecki "zapomnieli" o swoim majątku a przynajmniej jego części i to niemałej.
Dzięki nim, oświadczenia majątkowe, mające być skutecznym narzędziem do walki z korupcją, stały się papierem toaletowym.

Oczywiście, w ich przypadku US  ich nie ściga -  bo tylko "zapomnieli".

Tylko zwykły obywatel, jak się pomyli a już nie daj boże zapomni, to poznaje przerażającą potęgę US.

Kto jeszcze wierzy w bajki o demokracji czy równości wobec prawa?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-04-26 12:43:36
Autor: T.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jnarpr$msm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mnie kiedyś US ścigał z dopłatą 1,80 zł. No to poszedłem - wpłaciłem w kasie. Pani musiała wypisać mi dwa kwitki, bo 1,60 to była kwota zaległości i 20 gr - odsetki. Trzeba było widzieć jej inę, jak wypisawała te kwity - z pełnym imieniem i nazwiskiem, adresem, NIP i takie tam... :-)
T.

"VIP" możne "zapomnieć" o swoim majątku ?