VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ

Data: 2016-10-20 18:17:04
Autor: PlaMa
VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
Potrzebuję rady kogoś kto to już ogarniał.

Mam w tej chwili #FREEMINUM, musiałem (głupi rząd) zarejestrować kartę (mała uwaga - przeniesienie numeru nie jest jednoznaczne z rejestracją! :/) i chciałbym skorzystać z bonusu za rejestrację:

"Zarejestrowałeś już numer? Skorzystaj z bonusa! Ciesz się ze zwrotu 50% opłaty za pakiet #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ, #DLAMNIESUPER przez dwa miesiące"

Jak widać nie dotyczy ani #FREEMINUM (duh :) ) ani #CHCEWSZYSTKO, które mam teraz. Link do regulaminu, jak to Virgin, sypie 404ką.
Chciałbym więc przejść na #PELENLUZ i aktywować go za 9,50zł (19,00zł + 50% upust z bonusu) i przez dwa miesiące korzystać jak dają.

Nie wiem tylko jak to zrobić, na podstronie o rejestracji na virginmobile.pl napisali, że wystarczy:

"Wpisz na klawiaturze telefonu kod *222*50#, aby aktywować bonus"

Tylko, że ja jestem nie na tej taryfie. Mam najpierw zmienić taryfę na #PELENLUZ (*222*19#), następnie aktywować bonus (*222*50#) i w końcu doładować? Wątpliwości mam w momencie zmiany taryfy (mam równe 0,00zł [słownie zero złotych]) na koncie, czy zmiana się uda w takim przypadku? Druga wątpliwość to to czy mam doładować 19,00zł czy 9,50zł Piszą niby o zwrocie. W jaki sposób mogliby mi zwrócić pieniądze? Zwrot na kartę debetową?

Ktoś wie jak to ugryźć? :)

Data: 2016-10-20 18:19:30
Autor: PlaMa
VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
W dniu 2016-10-20 o 18:17, PlaMa pisze:

Mam w tej chwili #FREEMINUM,
Chciałbym więc przejść na #PELENLUZ i aktywować go za 9,50zł (19,00zł +
50% upust z bonusu) i przez dwa miesiące korzystać jak dają.

Acha, jeszcze jedno. Powrót potem na #FREEMINUM nie będzie problemem, prawda?

Data: 2016-10-20 19:06:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-20 o 18:19, PlaMa pisze:
[...]

1. Zmieniasz freemium na inny pakiet (zmiana nastąpi dopiero po zakończeniu obecnego okresu freemium)
2. Wpisz kod
3. Aktywuj nowy pakiet i ciesz się dwoma miesiącami za 50%
4. Wróć do freemium.

--
Liwiusz

Data: 2016-10-20 20:18:06
Autor: PlaMa
VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
W dniu 2016-10-20 o 19:06, Liwiusz pisze:

Mam w tej chwili #FREEMINUM,
[...]

Zenkju wery macz :)

Data: 2016-11-14 22:25:28
Autor: PlaMa
VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
W dniu 2016-10-20 o 20:18, PlaMa pisze:

Mam w tej chwili #FREEMINUM,
[...]

W końcu mi się #FREEMINUM skończyło. Rzeczywiście oddali 9,50zł na konto główne w Virgin. Dodając do tego zwrot 20zł od Eurobanku  za dołądowanie to wychodzi całkiem na plus ^^

Data: 2016-10-20 19:06:49
Autor: Akarm
W dniu 20.10.2016 o 18:19, PlaMa pisze:
[...]

A jak ci doradził konsultant z CMOK?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-20 20:18:43
Autor: PlaMa
VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
W dniu 2016-10-20 o 19:06, Akarm pisze:

Mam w tej chwili #FREEMINUM,
[...]

Że nie mam zarejestrowanego numeru po jego przenosinach z Vikings ale mogą mi go zarejestrować mailowo.

Data: 2016-10-20 20:43:17
Autor: Liwiusz
[...]

A jaki to ma związek z pytaniem?

--
Liwiusz

Data: 2016-10-20 20:55:00
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-20 o 20:43, Liwiusz pisze:

A jak ci doradził konsultant z CMOK?
Że nie mam zarejestrowanego numeru po jego przenosinach z Vikings ale
mogą mi go zarejestrować mailowo.
A jaki to ma związek z pytaniem?

Dokładnie to i tylko to mi doradził.

Data: 2016-10-21 08:39:03
Autor: Chris
VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
W dniu 2016-10-20 o 18:17, PlaMa pisze:
Druga wątpliwość to to czy mam doładować 19,00zł czy 9,50zł

Doładowałem za 20 zł bo i tam mam pakiet za 19zł i przyszedł mi wczoraj SMS przedłużający pakiet "dziękujemy za doładowanie konta kwotą 9.50zł na koncie masz XX ......" więc wystarczy że doładujesz za 10zł .. choć ja bym dał 20 zł bo zniżka jest na 2 miesiące więc te 20zł będzie akurat na dwa miechy.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-21 08:41:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-21 o 08:39, Chris pisze:
[...]

Coś nie teges. Musisz mieć kwotę na pełną wartość pakietu w momencie jego aktywacji.

--
Liwiusz

Data: 2016-10-21 10:59:17
Autor: Chris
W dniu 2016-10-21 o 08:41, Liwiusz pisze:
[...]

Nie wiem czy muszę mieć bo akurat miałem tyle ALE jak pisałem wcześniej to SMS przyszedł że pobrano połowę czyli 9.50zł.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-21 12:08:09
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-21 o 10:59, Chris pisze:
[...]

Nie pisałeś. Pisałeś, zgodnie z prawdą, że pobrano 19 i zwrócono 9.50.

--
Liwiusz

Data: 2016-10-21 12:34:20
Autor: Chris
W dniu 2016-10-21 o 12:08, Liwiusz pisze:
[...]

Gdzie napisałem że pobrano 19 i zwrócono 9.50?

"dziękujemy za doładowanie konta kwotą 9.50zł

Tyle pobrano z kwoty jaką miałem na koncie Virgin.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-21 13:13:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-21 o 12:34, Chris pisze:
[...]

Jakby ci tylko doładowano kwotą 9,50zł, to byś miał 29,50zł. W rzeczywistości pobrano ci 19zł i doładowano 9,50, to nawet logiczne. I zgodne z regulaminem - promocja nie polega na cenie pakietu 1/2, tylko na zwrocie połowy ceny pakietu.

--
Liwiusz

Data: 2016-10-21 13:17:44
Autor: Chris
W dniu 2016-10-21 o 13:13, Liwiusz pisze:
"dziękujemy za doładowanie konta kwotą 9.50zł "

W sumie jak przeczytałem to jeszcze raz to masz rację :)

Pobrali 19zł i zwrócili 9.5zł

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-22 04:45:01
Autor: Animka
W dniu 2016-10-21 o 13:17, Chris pisze:
W dniu 2016-10-21 o 13:13, Liwiusz pisze:
"dziękujemy za doładowanie konta kwotą 9.50zł "

W sumie jak przeczytałem to jeszcze raz to masz rację :)

Pobrali 19zł i zwrócili 9.5zł

Jak zwrocili? Na konto czy przekazem pocztowym?

--
animka

Data: 2016-10-22 09:46:14
Autor: Chris
W dniu 22.10.2016 o 04:45, Animka pisze:
[...]

Gołębiem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-22 01:25:18
Autor: Kris
VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
W dniu sobota, 22 października 2016 09:46:12 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

Gołębiem.

Pocztowym?

Data: 2016-10-22 12:25:05
Autor: Alf/red/
W dniu 22.10.2016 o 10:25, Kris pisze:
W dniu sobota, 22 października 2016 09:46:12 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
Gołębiem.

Pocztowym?

Afrykańskim.

--
Alf/red/

Data: 2016-10-22 10:40:01
Autor: PlaMa
W dniu 2016-10-22 o 09:46, Chris pisze:
[...]

W sumie to ciekawe (nie przekazy i gołębie). Zwracają na konto bankowe (kartę debetową/kredytową), z których dokonano doładowania czy zwracają na saldo konta w Virgin?

Data: 2016-10-22 15:33:34
Autor: Chris
W dniu 22.10.2016 o 10:40, PlaMa pisze:
[...]

To teraz przeczytaj co pisałem w pierwszym poście.
Doładowałem konto za 20 zł i po aktywacji nowego miesiąca zwrócili 9.50 zł do salda na koncie operatora.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-22 19:26:03
Autor: Animka
[...]

LOL

--
animka

VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ