VISA Electron bez autoryzacji

Data: 2010-02-28 18:07:13
Autor: corner
VISA Electron bez autoryzacji
Czy zapis na slipie

Kod autoryzacji: (3) (F)

Oznacza, że transakcja została przeprowadzona off-line? Pytam, bo moja wznowiona karta VISA Electron z ING tak się zachowuje. Naprawdę wygląda to tak, jakby autoryzacji nie było (slip drukuje się od razu po wprowadzeniu PIN-u).

Data: 2010-02-28 20:45:58
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:07:13 +0100, corner napisał(a):

Czy zapis na slipie

Kod autoryzacji: (3) (F)

Oznacza, że transakcja została przeprowadzona off-line?

Tak.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-03-01 00:19:42
Autor: corner
VISA Electron bez autoryzacji

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.02.28.20.45.58legeartis.org.pl...

Tak.

A więc cuda zdarzają się całkiem często. I już zauważyłem, że trafia się to zazwyczaj gdy transakcja dokonywana jest przy użyciu chipa.

Data: 2010-02-28 21:51:33
Autor: Valdi
VISA Electron bez autoryzacji
"corner" news:hme7s5$rv$1mx1.internetia.pl

Czy zapis na slipie
Kod autoryzacji: (3) (F)
Oznacza, że transakcja została przeprowadzona off-line?

si.

Pytam, bo moja
wznowiona karta VISA Electron z ING tak się zachowuje.

bosko!

Naprawdę wygląda to tak, jakby autoryzacji nie było (slip drukuje się od
razu po wprowadzeniu
PIN-u).

to teraz pytanie za 100 punktów - transakcja Ci się pojawiła w blokadach czy
ING od razu wrzuca takie transakcje do historii po rozliczeniu?

Data: 2010-03-01 11:16:59
Autor: MarekZ
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmfr3v$8du$1@news.interia.pl...

to teraz pytanie za 100 punktów - transakcja Ci się pojawiła w blokadach czy
ING od razu wrzuca takie transakcje do historii po rozliczeniu?

To nie jest pytanie za 100 punktów, ale raczej pytanie z kontekstem paranormalnym. :) Jak transakcja off-line miałaby się pojawić w blokadach?

Data: 2010-03-01 02:19:48
Autor: Krzysiek
VISA Electron bez autoryzacji
On 1 Mar, 11:16, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

To nie jest pytanie za 100 punkt w, ale raczej pytanie z kontekstem
paranormalnym. :) Jak transakcja off-line mia aby si pojawi w blokadach?

To miało być raczej odwrotnie ;)
Brak blokady miał potwierdzić, że to było off-line.

Czy kredytowe ING maja teraz podobna funkcjonalność?
Na KK BZWBK jestem zawiedziony kiedyś było czasem  off-line a odkąd
mam nowa kartę to nigdy.

Data: 2010-03-01 11:23:43
Autor: MarekZ
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fbc3e770-0288-4cb3-8c73-96f1e9a0cbf4@m37g2000yqf.googlegroups.com...

Czy kredytowe ING maja teraz podobna funkcjonalność?
Na KK BZWBK jestem zawiedziony kiedyś było czasem  off-line a odkąd
mam nowa kartę to nigdy.

Na kilkaset transakcji, nie zdarzył mi się off-line na żadnej z kart kredytowych ING tak jakoś od 2-3 latek.

Data: 2010-03-02 14:03:18
Autor: corner

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hmg4dl$77a$1srv.cyf-kr.edu.pl...
 Na kilkaset transakcji, nie zdarzył mi się off-line na żadnej z kart kredytowych ING tak jakoś od 2-3 latek.

No to może jednak była autoryzacja, ale na slipie nie podają kodu?

Data: 2010-03-01 12:13:21
Autor: Valdi
VISA Electron bez autoryzacji
"MarekZ" news:hmg410$6oa$1srv.cyf-kr.edu.pl

To nie jest pytanie za 100 punktów, ale raczej pytanie z kontekstem
paranormalnym. :) Jak transakcja off-line miałaby się pojawić w blokadach?

uwierz mi znam takie klocki - nie z Polski, ale jednak.
Transakcja dokonana offline, pojawiła się blokadach po dwóch dniach,
posiedziała tam jeden dzień a w końcu została zaksięgowana.

Data: 2010-03-02 14:02:16
Autor: corner

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hmfr3v$8du$1news.interia.pl...

to teraz pytanie za 100 punktów - transakcja Ci się pojawiła w blokadach czy
ING od razu wrzuca takie transakcje do historii po rozliczeniu?

To teraz odpowiedź za 100 punktów: ING w ogóle nie pokazuje blokad dla KK :-). Chociaż możnaby spróbować zadzwonić na ich infolinię i zapytać (oni mają podgląd na bieżąco).

Dzisiaj znowu trafiła mi się taka transakcja bez autoryzacji, tym razem z kodem (1) (F), ale nie pomyślałem, żeby sprawdzić.

Data: 2010-03-02 14:05:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmj28v$a3f$1@mx1.internetia.pl...

Dzisiaj znowu trafiła mi się taka transakcja bez autoryzacji, tym razem z kodem (1) (F), ale nie pomyślałem, żeby sprawdzić.

A to nie jest tak, że (1) to jest z autoryzacją?

Data: 2010-03-02 14:25:19
Autor: corner

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hmj28q$lul$1srv.cyf-kr.edu.pl...

A to nie jest tak, że (1) to jest z autoryzacją?

A, to nie wiem.

Data: 2010-03-02 18:54:40
Autor: MK
VISA Electron bez autoryzacji
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hmj28q$lul$1srv.cyf-kr.edu.pl...

A to nie jest tak, że (1) to jest z autoryzacją?

Dokladnie. 1 w eService jest gdy byla autoryzacja online.

MK

VISA Electron bez autoryzacji