VISA Radio Maryja

Data: 2009-07-13 16:13:56
Autor: bradley.st
VISA Radio Maryja
http://glosrydzyka.blox.pl/2009/07/Karta-VISA-dla-sluchaczy-Radia-Maryja.html

Wlasciwie czemu nie. Jakby nie bylo: wolny kraj. Moze nawet przenosne
terminale zastapia tace? ;)

Data: 2009-07-14 23:19:51
Autor: Aicha
VISA Radio Maryja
Uzytkownik "bradley.st" napisal:

Wlasciwie czemu nie. Jakby nie bylo: wolny kraj. Moze nawet
przenosne terminale zastapia tace? ;)

I trzeba bedzie sie opodatkowac? Nie da rady.
Z komentarzy: "Skok zzyna z providenta ? Tam tez o nic nie pytaja" -
ROTFL - a potem co tydzien beda przychodzic dwaj men in black? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-15 09:32:26
Autor: Michał
VISA Radio Maryja
bradley.st pisze:
http://glosrydzyka.blox.pl/2009/07/Karta-VISA-dla-sluchaczy-Radia-Maryja.html

Wbrew szyderczym komentarzom i pozorom moje pełne uznanie. Od takich relacji (oferta dla konkretnego klienta) bankowość zaczynała i korporacjonizm imho zabija to co najistotniejsze produkując ofertę dla mas czyli dla nikogo konkretnie.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-07-15 03:46:10
Autor: bradley.st
VISA Radio Maryja
On 15 Lip, 03:32, Michał <rot13.zvp...@xbeqhyrjfxv.cy> wrote:

[...]

Jezeli ta oferta SKOK jest autentyczna, pozostaje nam tylko czekac na
anons szaty graficznej karty (moze w tematyce "Jezus wypedzajacy
handlarzy ze swiatyni"?). Oraz informacje, czy transakcje tacowe beda
rozliczane jako bezgotowkowe czy gotowkowe.

Data: 2009-07-15 03:48:14
Autor: BK
VISA Radio Maryja
On Jul 15, 12:46 pm, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

handlarzy ze swiatyni"?). Oraz informacje, czy transakcje tacowe beda
rozliczane jako bezgotowkowe czy gotowkowe.

bradley.st

a moze looknij jak to dziala w USA?:)
http://www.mycccu.com/personal/

Data: 2009-07-15 04:24:19
Autor: bradley.st
VISA Radio Maryja
On 15 Lip, 06:48, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

bradley.st

a moze looknij jak to dziala w USA?:)http://www.mycccu.com/personal/

"Looknalem". Bardzo stonowana szata graficzna karty! :) I "Kingdom
Builder Certificates" mnie rozwalily.

Ale chyba przeoczylem informacje o gratisowych przelewach na rachunek
jakiejs radiostacji. Z konta z "linia pozyczkowa".

Data: 2009-07-15 04:47:44
Autor: BK
VISA Radio Maryja
On Jul 15, 1:24 pm, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Ale chyba przeoczylem informacje o gratisowych przelewach na rachunek
jakiejs radiostacji. Z konta z "linia pozyczkowa".

Nie no gratisowe przelewy na radyjko to tylko w SKOK...

Swoja droga niezla akcja - tak maja walczyc z finansowym wykluczeniem,
pomagac biednym, a kosza kase za takie rzeczy jak przelewy [rozumiem,
ze sa platne, skoro akurat do Torunia sa gratis].

Data: 2009-07-15 14:17:55
Autor: Valdi.Pavlack
VISA Radio Maryja
"BK" news:76a173c0-0e9c-4f9d-a5f2-6b3ad6a0bf8bb14g2000yqd.googlegroups.com

Swoja droga niezla akcja - tak maja walczyc z finansowym wykluczeniem,
pomagac biednym, a kosza kase za takie rzeczy jak przelewy [rozumiem,
ze sa platne, skoro akurat do Torunia sa gratis].

Dla mnie ta walka z wykluczeniem finansowym za pomoca SKOKów jest troche
smieszna. Jak by nie patrzec ich oferta raczej do tanich nie nalezy, no ale
jak Tadek powie, to jego podwladni zrobia jak kaze :)

Data: 2009-07-15 05:33:51
Autor: BK
VISA Radio Maryja
On Jul 15, 2:17 pm, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl>
wrote:
> [...]

smieszna. Jak by nie patrzec ich oferta raczej do tanich nie nalezy, no ale
jak Tadek powie, to jego podwladni zrobia jak kaze :)

Wlasnie o to mi chodzi.

Ja rozumiem piekna ideologie bankowosci spoldzielczej. Ale od tego to
mamy banki spoldzielcze. W ogole wiec nie wiem po co taki tworek jak
SKOK. Sa banki spoldzielcze, ktore sa bankami, maja jednak wiekszy luz
prawny [nie podlegaja pod wszystkie przepisy tak samo jak ich
komercyjni bracia]. Banki spoldzielcze naleza do lokalnych
spolecznosci i ogolnie wszystko jest pieknie i fajnie.

Co wiecej kazdy moze sobie kupic udzial w takim banku spoldzielczym,
poczuc sie wlascicielem i brac udzial w zyskach.

A jak ktos tam po prostu chce zalozyc lokate np. na 9% [2 miesiace  w
wielkopolskim banku spoldzielczym znanym jako neobank!] to moze to
robic BEZ ZAPISYWANIA. Bo jak sobie babcia jakas zalozy lokatke na 2
miechy na 9% to duzo odstek z tego nie bedzie - szkoda zeby jeszcze je
oplaty zjadly.

A SKOK to taki mutant, niby to spoldzielnia jak bank spoldzielczy,
niby daje lokaty, kredyty ale bankiem nie jest. Nie rozni sie niczym
od BS'ow poza dwoma szczegolami:
- nie podpada pod przepisy bankowe [BFG/KNF i co ciekawe klient SKOK
nie ma praw KONSUMENTA, nie mozesz sie np. do UOKIK poskarzyc, moga
stosowac klauzule abuzywne]
- zeby korzystac z ich uslug musisz wykupic udzial, zaplacic wklad i
skladke - co w przypadku np. zakladania lokatki na mniejsza sume jest
bez sensu bo skromne odsetki, ktore zarobisz wydasz na belke, wpis,
wklad, udzial skladke i bog wie co jeszcze.

Data: 2009-07-15 13:57:59
Autor: Michał
VISA Radio Maryja
bradley.st pisze:
[...]

Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak? Zachowujesz się jak wściekły moher.

Karta jest fajną inicjatywą. Produkty dedykowane wchodzą w nisze i to dobry znak. Wymienione wady dotyczą zaś wszystkich kart. Pomijam marketingowe bzdury nt. walki z wykluczeniem.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-07-15 05:47:42
Autor: bradley.st
VISA Radio Maryja
On 15 Lip, 07:57, Michał <rot13.zvp...@xbeqhyrjfxv.cy> wrote:

Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak?

Moze mam alergie na wyludzajacych kase od starszych osob?

Zachowujesz
się jak wściekły moher.

Bez komentarza.

Karta jest fajną inicjatywą. Produkty dedykowane wchodzą w nisze i to
dobry znak. Wymienione wady dotyczą zaś wszystkich kart. Pomijam
marketingowe bzdury nt. walki z wykluczeniem.

Pytanie tylko: produkty "dedykowane" dla kogo? Zauwaz, ze ta oferta
nie podkresla np. przekazywania 0.5% - 1% wartosci transakcji karta na
cele charytatywne, tylko jako glowna zalete podaje BEZPLATNE przelewy
na konto jakiegos radia / jakiejs TV a tuz obok mowi o linii
kredytowej.

Ale, jak juz pisalem, wolny kraj. No i bardzo chcialbym zobaczyc te
karte, kiedy ja juz wydadza. :)

Data: 2009-07-15 20:47:01
Autor: Michał
VISA Radio Maryja
bradley.st pisze:
On 15 Lip, 07:57, Michał <rot13.zvp...@xbeqhyrjfxv.cy> wrote:
Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak?
Moze mam alergie na wyludzajacych kase od starszych osob?

Volenti non fit iniuria. Nawet jeśli to krzywda, to jeśli chcą ją sobie robić to ich sprawa.

[...]

Samo wchodzenie takich produktów dedykowanych jest pozytywnym zjawiskiem. Oczywiście jak to z produktami kredytowymi najlepsze jest skubanie nieobytego użytkownika. I do nich jest kierowana większość ofert. Starych wyjadaczy to banki i parabanki najchętniej by siłą odpędzali. :)

Z przelewami zaczynają się schody i z to dla obu stron - użytkownika jeśli nie rozumie o co chodzi w tym produkcie i SKOK-u, jeśli nałapie takich klientów.

Ale, jak juz pisalem, wolny kraj.

Otóż to. Chcącemu nie dzieje się krzywda.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

VISA Radio Maryja