VISA -> Konto bankowe

Data: 2010-11-09 19:01:44
Autor: at
VISA -> Konto bankowe
Witam
Jak dokonać wpłaty za pomocą KK (Visa) na konto bankowe bez opłaty lub z minimalną opłatą? KK i konto bankowe jest moje. W mBanku jest taka możliwość ale pobierają aż 3% wartości transakcji

Pozdrawiam
Marek

Data: 2010-11-21 11:40:22
Autor:
VISA -> Konto bankowe
witam mógłbyś napisać bardziej szczegółowo?masz kk z mbanku ?

ja mam konto w ing , i mam karte kredytową wirtualną i wpłacam bez opłat pozdrawiam

--

VISA -> Konto bankowe