Użytkownik Chris94 chris94.wytnij.to@poczta.fm ...
Podczas operacji płacenia za zakupy na Allegro, wyświetlił mi się
komunikat następującej treści:
"Zapisz nowa kartę VISA i zapłać nią, a dostaniesz kupon 20 zł na
kolejne zakupy".
Skorzystałem z propozycji; zarejestrowałem kartę i zapłaciłem nią za
zakupy, jednak pomimo upływu dwóch tygodni, żadnego kuponu na zakupy do
tej chwili nie dostałem.
W związku z tym złożyłem na Allegro reklamację, a oto odpowiedź jaką na
tę reklamację otrzymałem:
"Dzień dobry,
Jeśli zgłoszony problem z płatnością nadal występuje, bardzo proszę o
ponowny kontakt, odpowiadając bezpośrednio na tę wiadomość.
Jeśli wpłata ma obecnie status Wycofana środki zostaną zwrócone w ciągu
kilku dni roboczych od wycofania wplaty. W przypadku, gdy wpłata ma
obecnie status Anulowana lub Rozpoczęta i do tej pory nie nastąpił zwrot
środków, bardzo proszę o ponowny kontakt.
Natomiast wpłatę Odrzuconą można przekazać Sprzedającemu lub wycofać na
swój rachunek, klikając w numer tej płatności.
Status wpłaty można sprawdzić tutaj:
http://allegro.pl/myaccount/newpayments_my_payments.php
Pozdrawiam serdecznie
[...]"
Jak widać, jest to szablonowa odpowiedź Allegro, która nie ma żadnego
związku z treścią złożonej przez mnie reklamacji. Imię i nazwisko pani,
która mi tej odpowiedzi udzieliła, litościwie pominę.
Mam jednak pytanie do Was: Czy ktoś z Was dostał ten obiecywany przez
Allegro kupon?
Akurat z tej promocji nie, bo nie korzystałem, ale ogólnie z tych kuponów korzystaem dziesiątki razy.
Kontynuuj korespondencje, odpisz ze nie o to pytałes, w koncu sie dogadasz.
|