VIVUS szybka pożyczka;)

Data: 2015-12-16 00:31:06
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
Wczoraj miałem okazję zapoznać się z umow± pożyczki VIVUSa
Człowiekowi wpłynęło na konto 1500zł, umowa jest na 1710(210zł to prowizja) i umowa jest tak skonstruowana że jak nie odda w ci±gu 30 dni 1500(1710?)zł to przedłuż± mu na kolejne 30dni ale za "opłata" 210zł.
Czyli pożyczasz 1500zł i je¶li nie masz całej tej sumy do oddania to aż do usranej ¶mierci(a póĽniej spadkobiercy;) co miesi±c płacisz 210zł. A 1500zł jeste¶ ci±gle winny;)
Przez rok 210*12= 2520 oddajesz "prowizji" A po drodze pewnie jakie¶ opłaty za ew. upomnienia/opóĽnienia itp.

Data: 2015-12-16 10:29:33
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:499241fc-62a4-431e-b620-7d1c95b85617@googlegroups.com...
[...]

Tak oni dzialaja, oferta troche dla desperatow ... ale sprobuj w banku pozyczyc 1500 zl na miesiac, bo np chcialbys sie postawic na swieta :-)

Karte kredytowa - prosze bardzo i z pocalowaniem w reke, ale nie od reki.

J.

Data: 2015-12-16 03:06:13
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 10:29:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Karte kredytowa - prosze bardzo i z pocalowaniem w reke, ale nie od reki.
Te¶ciu jaki¶ czas temu miał kartę w City. Limit 3000zł- co¶ tam kiedy¶ wykorzystał póĽniej spłacił, chciał zamkn±ć ale oprzekonali go na infolinii że nie warto bo opłat naliczać nie będ±. Ze dwa lata albo lepiej już minęło wczoraj do niego dzwonili i jak mówi proponowali mu zwiększenie limitu do 18000zł. go¶ć na dzisiaj żyje z zasiłku dla bezrobotnych który za dwa miesi±ce mu się kończy a oni mu niby bez formalno¶ci 18tys proponowali.
Na szczę¶cie go¶ć rozs±dny i grzecznie odmówił.

Data: 2015-12-16 12:12:59
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 12:06, Kris pisze:
W dniu środa, 16 grudnia 2015 10:29:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Karte kredytowa - prosze bardzo i z pocalowaniem w reke, ale nie od reki.
Teściu jakiś czas temu miał kartę w City. Limit 3000zł- coś tam kiedyś wykorzystał później spłacił, chciał zamknąć ale oprzekonali go na infolinii że nie warto bo opłat naliczać nie będą. Ze dwa lata albo lepiej już minęło wczoraj do niego dzwonili i jak mówi proponowali mu zwiększenie limitu do 18000zł. gość na dzisiaj żyje z zasiłku dla bezrobotnych który za dwa miesiące mu się kończy a oni mu niby bez formalności 18tys proponowali.
Na szczęście gość rozsądny i grzecznie odmówił.

Rozsądny, to by był jakby limitu nie wykorzystał, skoro go teraz nie
stać, ale nie zwiększyć sobie limitu, jak dają, to raczej oznaka braku
rozsądku. Potem pracę dostanie, będzie mu zależało na większym limicie,
i będzie tak jak w tym kawale, co to banki najchętniej dają kredyty tym,
ktĂłrym na nich nie zaleĹĽy, a nie dajÄ… tym, ktĂłrym zaleĹĽy.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-16 03:33:12
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 12:13:11 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
Rozs±dny, to by był jakby limitu nie wykorzystał, skoro go teraz nie
stać, ale nie zwiększyć sobie limitu, jak daj±, to raczej oznaka braku
rozs±dku. Potem pracę dostanie, będzie mu zależało na większym limicie,
i będzie tak jak w tym kawale, co to banki najchętniej daj± kredyty tym,
którym na nich nie zależy, a nie daj± tym, którym zależy.
Niektórzy maj± inne podej¶cie dożycia.
KK jak by nie patrzeć to kredyt więc każda wykorzystan± kwote limitu oddać prędzej czy póĽniej trzeba.
A nie każdy ma potrzebę życia z kredytem.
A takie powiększanie sobie limitu bo bank proponuje to delikatnie mówi±c mało rozs±dne. Ale to moje zdanie a każdy robi jak tam uważa.

Data: 2015-12-16 12:34:33
Autor: witek
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
Kris wrote:
KK jak by nie patrzeć to kredyt

limit kredytowy, nie kredyt.

Data: 2015-12-16 10:45:39
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 19:34:34 UTC+1 użytkownik witek napisał:
Kris wrote:
> KK jak by nie patrzeć to kredyt

limit kredytowy, nie kredyt.

Czepiasz sie;)
Pożyczona kasa- tak lepiej?

Data: 2015-12-16 12:52:47
Autor: witek
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
Kris wrote:
KK jak by nie patrzeć to kredyt

limit kredytowy, nie kredyt.

Czepiasz sie;)
Pożyczona kasa- tak lepiej?

Nie.
To nie jest pozyczona kasa.
To jest obietnica pozycznia kasy.

Data: 2015-12-16 19:49:10
Autor: Kamil Jońca
VIVUS szybka pożyczka;)

Kris wrote:
> KK jak by nie patrzeć to kredyt

limit kredytowy, nie kredyt.

Czepiasz sie;)
Pożyczona kasa- tak lepiej?
Nie. To kasa któr± MOŻESZ pożyczyć. Ale nie musisz.
KJ

Mr and Mrs PED, can I borrow 26.7% of the RAYON TEXTILE production of
the INDONESIAN archipelago?

Data: 2015-12-17 12:14:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"Kamil "Jońca"" 87lh8ucjq1.fsf@alfa.kjonca

Nie. To kasa któr± MOŻESZ pożyczyć. Ale nie musisz.

Czyli kredyt!

Udzieliłem Ci kredytu? Więc możesz zaci±gn±ć u mnie dług.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-16 19:50:05
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:8316e3c4-5eb1-4652-a534-4a1df6beca74@googlegroups.com...
Kris wrote:
> KK jak by nie patrzeć to kredyt

limit kredytowy, nie kredyt.

Czepiasz sie;)
Pożyczona kasa- tak lepiej?

Nie - pozyczona jest dopiero w momencie dokonania zakupu.

Umowiony limit, to tylko limit.

J.

Data: 2015-12-17 12:13:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"Kris" 8316e3c4-5eb1-4652-a534-4a1df6beca74@googlegroups.com

> KK jak by nie patrzeć to kredyt

limit kredytowy, nie kredyt.

: Czepiasz sie;)
: Pożyczona kasa- tak lepiej?

Kredyt.

  kredyt -- zaufanie
  debet -- dług

KK to kredyt. Możesz skorzystać, ale nie musisz...
WeĽ umowę o KK -- jest tam mowa o 'pożyczce' czy o 'kredycie?
WeĽ wreszcie sam± nazwę -- 'karta kredytowa'...

Gorzej z jest z 'kart± debetow±'. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.com.pl  '.O_'

Data: 2015-12-16 12:58:24
Autor: z
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 12:33, Kris pisze:
A takie powiększanie sobie limitu bo bank proponuje to delikatnie mówi±c mało rozs±dne. Ale to moje zdanie a każdy robi jak tam uważa.

Też tak uważam.
Kredyty s± dla ludzi na co¶ ważnego, potrzebnego do życia.
Normalny człowiek na bzdety sobie zaoszczędzi i poczeka te kilka miesięcy. Nie mam karty, limitów, nie płace prowizji i innych podstępnych ukrytych opłat. Zarabiam poniżej ¶redniej krajowej. Nie stać mnie na drogie kredyty i użeranie się z bankiem.
Umiem liczyć.

Data: 2015-12-16 12:59:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"Kris" 6ea48991-8dad-4ed6-b267-4f71e2a44880@googlegroups.com

: KK jak by nie patrzeć to kredyt więc każda wykorzystan±
:  kwote limitu oddać prędzej czy póĽniej trzeba.

Ale wisienek nie trzeba zwracać.

: A nie każdy ma potrzebę życia z kredytem.

Przykładowo -- ja nie lubię ,,życia z kredytem''.
(pomijam kredyty, za których obsługę nie płacę)

: A takie powiększanie sobie limitu bo bank proponuje to
: delikatnie mówi±c mało rozs±dne. Ale to moje zdanie
: a każdy robi jak tam uważa.

Moja matka nie chce wysokiego limitu -- bo jest ryzykowny w razie utraty karty.

-=-

W Ferratum Bank też 1500 pln pierwszym razem za free.
Ja dorzucę w razie czego 5 dych.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-16 04:18:06
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 12:59:20 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
W Ferratum Bank też 1500 pln pierwszym razem za free.
Pewnie free jak cało¶c oddasz po 30dniach. Jalk nie oddasz cało¶ci w terminie to już takie free nie będzie
Jak kto¶ pozycza 500z to raczej tego 1500zł nie ma i nie odda w terminie 30dni tylko będzie oddawał w ratach czy tam przedłużał termin płac±c prowizje
Jak kto¶ ma 1500zł to po kiego miałby pożyczać z Ferratum czy innego Vivusa
Ja dorzucę w razie czego 5 dych.
Ja nie skorzystam

Data: 2015-12-16 13:32:48
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:466713e9-1bc0-404d-b405-f7316e42933b@googlegroups.com...
[...]

ano nie bedzie.

Jak kto¶ pozycza 500z to raczej tego 1500zł nie ma

Niekoniecznie - przyjdzie emerytura/pensja/zasilek ...

i nie odda w terminie 30dni tylko będzie oddawał w ratach czy tam przedłużał termin płac±c prowizje

Nie odda. Widzisz jakie koszta - jak kogos nie stac na te 1500zl, to myslisz, ze go stac 200zl/mc "odsetek" ?

Jak kto¶ ma 1500zł to po kiego miałby pożyczać z Ferratum czy innego Vivusa

Nagla awaria, dziecko na ferie potrzebuje, na podreczniki, na wegiel na zime,  czy nawet brakuje 500zl do telewizora za 2000, a chcialoby sie miec przed swietami ...

Tym niemniej ... no ciekaw jestem - promocja, nastawieni na hodowle dlugow, czy na wyciaganie danych osobowych i wieksze przekrety ...

J.

Data: 2015-12-16 04:57:17
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 13:32:52 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
>Jak kto¶ pozycza 500z to raczej tego 1500zł nie ma

Niekoniecznie - przyjdzie emerytura/pensja/zasilek ...
Odda 1500 i...
musi pożyczyć kolejny 1500zł który już za free nie jest
Nie odda. Widzisz jakie koszta - jak kogos nie stac na te 1500zl, to myslisz, ze go stac 200zl/mc "odsetek" ?
Większo¶ć będzie płakać i płacić te 200zl co miesi±c a 1500zł ci±gle winni
W pewnym momencie jakie¶ pilne lekarstwa do wykupienia i nie zapłaci te 210 prowizji i jazda się zacznie. wezwania za 15zł co 154dni, sms za 10zł co iles tam dni, e-sad a dalej już wiadomo. No jeszcze sprzedaż długu firmie windykacyjnej z siedzib± na Cyprze.
Nagla awaria, dziecko na ferie potrzebuje, na podreczniki, na wegiel na zime,  czy nawet brakuje 500zl do telewizora za 2000, a chcialoby sie miec przed swietami ...
Ok ale raczej wtedy 1500zł nie odda za 30dni tylko będzie spłacał w ratach
Podobnie gdyby te 1500zł z KK wybral- tylko odsetki mniejsze jak w vivusie zapewne by wyszły.
Awaria, podręczniki, leki to rozumie- ale pożyczać na czyst± konsumpcje(urlop, dzieciaka ferie, indyk na ¶więta) to już mniej rozs±dne.. Każda pożyczka to wydawanie jeszcze nie zarobionych pieniędzy jakby nie patrzeć.

Tym niemniej ... no ciekaw jestem - promocja, nastawieni na hodowle dlugow, czy na wyciaganie danych osobowych i wieksze przekrety ...
1500zł dadz± za darmo na 30dni a przez kolejne miesi±ce będ± zarabiać na prowizjach 210zł;)
Jak my¶lisz ilu z tych co free 1500zł na 30dni wezma odda cało¶ć w po 30dniach?
To dokładnie jak z kartami- proponuj± coraz większe limity- jakas tam niewielka czę¶ć odda w GP i bank odsetek nie zarobi(ale zarobi na prowizjach od płatno¶ci) a większo¶ć będzie spłacać kwote minimaln±. Za jaki¶ czas zadzwoni± zaproponuj± "zwolnienie limitu"(autentyczne) czyli rozłożenie zżarty na raty. Delikwent więc ma znowu kartę z limitem np. 18tys a równolegle poprzednio wykorzystane 8tys spłaca w 120 oprocentowanych(i prowizja a może i ubezpieczenie) ratach.
Limit ponownie wykorzystuje chociażby na spłate rat
(a może "Nagla awaria, dziecko na ferie potrzebuje, na podreczniki, na wegiel  na zime,  czy nawet brakuje 500zl do telewizora za 2000, a chcialoby  sie miec przed swietami") i kółko się zamyka.
Tak to działa.

Data: 2015-12-16 14:24:15
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:fd6d52ea-7e17-4646-b32b-597aa3d5593b@googlegroups.com...
> [...]
Odda 1500 i...
musi pożyczyć kolejny 1500zł który już za free nie jest

ale juz sie na 2 miesiace rozklada. A chwilowo mozna skorzystac z kolejnej firmy gdzie pierwsza pozyczka za darmo.

[...]

Dokladnie - dlugo tych 200 zl nie wytrzymaja.

[...]

pieniadze potrzebne 23-go, a pensja platna 30-go ...

Podobnie gdyby te 1500zł z KK wybral- tylko odsetki mniejsze jak w vivusie zapewne by wyszły.

zdecydowanie mniejsze ...

[...]

Owszem, ale jesli za darmo ?

[...]

Tych co przyjda skuszeniu "za darmo" to chyba sporo.

To dokładnie jak z kartami- proponuj± coraz większe limity- jakas tam niewielka czę¶ć odda w GP i bank odsetek nie zarobi

No coz - tu jak widac wciskano komus, kto wcale kredytu na karcie nie bral, czy tam nawet starego nie wykorzystywal w pelni.

(ale zarobi na prowizjach od płatno¶ci)

Coraz mniej.

[...]

No coz - na swiecie to raczej przysla pismo "w zwiazku ze zwiekszeniem ryzyka kredytowego podnosimy Panu/i oprocentowanie kredytu na karcie do 18%. Oprocentowanie zostanie obnizone po obnizeniu zaleglosci".  A tych zaleglosci uzbieralo sie np 50 tys $.
Przed podwyzka procenty tez byly wysokie, ale ludzie korzystali, bo tak bylo najprosciej (plus - nie umieja liczyc + konsumpcyjny styl zycia).

A u nas wszystko inaczej - kredyt na karcie jednym z nizej oprocentowanych :-)

J.

Data: 2015-12-16 05:52:38
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 14:24:19 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
A u nas wszystko inaczej - kredyt na karcie jednym z nizej oprocentowanych :-)
Widzisz- piszesz to z pozycji statystycznego usera tej grupy.
A większo¶ć tu deklaruje że pożyczek nie bierze, KK spłaca w GP,  za obsługę konta karty itp. nie zapłaciło ani złotówki.
Oprócz takich osób s± jeszcze miliony much które biora kredyty oprocentowane na 9-10% z 15-20% prowizj± i ubezpieczeniem(albo i 2 ubezpieczenia) w bankach, skokach czy innych vivusach(tu koszty jeszcze większe ale kwoty pożyczek relatywnie niskie. S± miliony much co KK spłacaj± kwote minimalna(bardzo optymistycznie założyli¶my że połowa spłaca w GP- raczej sporo mniej), sa miliony much które płaca po kilkana¶cie zł miesięcznie za kartę, za ubezpieczenie transakcji itp.
I dla takich milionów much kredyt w KK jest najdroższym kredytem. Bo jak wezm± 10tys gotówki netto w kredycie ratalnym to spłaca(uwzględniaj±c prowizję i ubezpieczenia) np. 60rat po 275zł i kredyt spłacony/saldo 0zł
Je¶li dostanie 10tys limitu w KK to znaj±c życie przez 60miesięcy będzie spłacał kwotę minimalna, w międzyczasie pewnie co¶ tam znowu ta karta zapłaci i po 60miesi±cach  takiego płacenia dalej jest bankowi winny 10tys.
Tak to ogólnie działa, pomijaj±c niereprezentatywna grupę userów pl.biznes.banki;).
W bankach wbrew pozorom idioci nie pracuj± i st±d te wszystkie promocje tupu załóż kartę dostaniesz pendriva czy innego tableta.

Data: 2015-12-16 20:32:38
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
[...]

A RRSO tego kredytu to jaki jest ?
Bo mnie tu "najwiekszy polski bank" przyzwyczail ze miniratka to moze i 30% przekroczyc - nie, taniej od KK to to nie jest ...

Alior oferuje jakies tansze, hipoteczne sa tansze, ale reszta ofert dla publiki to jakos sporo wychodzi.

[...]

Mozliwe, ale to inny model wydawania.
Myslisz ze klient na kredyt nie pomysli "jeden juz prawie splacilem, to moge drugi wziac" ?

I znow sie okaze, ze RRSO wieksze niz na karcie.

J.

Data: 2015-12-16 13:37:23
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 13:32, J.F. pisze:
Tym niemniej ... no ciekaw jestem - promocja, nastawieni na hodowle
dlugow, czy na wyciaganie danych osobowych i wieksze przekrety ...

Przede wszystkim nastawieni sÄ… na dalsze poĹĽyczki. Najtrudniej i
najdrożej właśnie przekonać klienta do tego pierwszego razu.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-16 14:31:39
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Hm, za drugim razem, na zwyklych warunkach, to klient do nich nie przyjdzie.

Wiec jesli chca miec jakis wymierny zysk, to albo licza na to, ze troche klientow nie splaci w terminie i im sie darmowosc skonczy, albo ze klient przycisniety przyjdzie wlasnie do nich, bo juz wie gdzie.

Rentownosc interesu wyglada znakomicie i nawet przyciagniecie niewielkiej ilosci klientow da zysk,
.... ale jak myslicie - jaka czesc tych kredycikow nie zostanie splacona ?

Wiec cos mi tu smierdzi.

J.

Data: 2015-12-16 06:06:59
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 14:31:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Hm, za drugim razem, na zwyklych warunkach, to klient do nich nie przyjdzie.
Przyjdzie bo nie będzie miał wyj¶cia. 1500zł za free pożyczył węgiel kupił, za 30dni trzeba 1500zł oddać a nie ma z czego. No niby emerytura wpłynęła i można oddać ale zyć przez kolejny miesi±c z czego¶ trzeba. Więc taki klient idzie do vivusa i oni mu za 210zł wspaniałomy¶lnie przedłużaj± pożyczkę na kolejne 30dni.
Tych co pożyczaj± od vivusa 1500zł maj±c możliwo¶ć oddania po 30dnia całego 1500zł można statystycznie pomin±ć zapewne. Pożyczaj± ci co nie maj± szans oddać po 30dniach

Wiec jesli chca miec jakis wymierny zysk, to albo licza na to, ze troche klientow nie splaci w terminie i im sie darmowosc skonczy,
darmowo¶ć jest tylko przez pierwsze 30dni a jeszcze vivus musi Eneuelowi ze 100zł odpalić za pozyskanie klienta.
albo  ze klient przycisniety przyjdzie wlasnie do nich, bo juz wie gdzie.
Bo w Banku nie dostanie już bo brak zdolno¶ci, komornik na pensji itp. Brakuje siana to dzwoni do bociana;)
Rentownosc interesu wyglada znakomicie i nawet przyciagniecie niewielkiej ilosci klientow da zysk,
... ale jak myslicie - jaka czesc tych kredycikow nie zostanie splacona ?
Nawet gdyby i 30%(strzelam) to wyjda raczej na swoje. Dodatkowo nakaz uzyskaj±, komornik co¶ tam z renty czy innej pensji ¶ci±gnie prędzej czy póĽniej
A nawet gdy "egzekucja bezskuteczna" to sprzedadz± dług firmie windykacyjnej przy okazji wrzucaj±c to w koszty a tym samym obniżaj±c zobowi±zania podatkowe.

Wiec cos mi tu smierdzi.

Patrzysz ze zlej perspektywy.

Data: 2015-12-16 15:12:20
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 15:06, Kris pisze:
A nawet gdy "egzekucja bezskuteczna" to sprzedadzą dług firmie windykacyjnej przy okazji wrzucając to w koszty a tym samym obniżając zobowiązania podatkowe.

To tak nie działa (sprzedana wierzytelność nie jest kosztem w tym
przypadku).

--
Liwiusz

Data: 2015-12-16 06:18:03
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 15:12:32 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
To tak nie działa (sprzedana wierzytelno¶ć nie jest kosztem w tym
przypadku).
Maj± nakaz zapłaty na 10tys, sprzedadz± firmie windykacyjnej za 3tys to te 7tys w koszty wrzucić nie mog±?

Data: 2015-12-16 15:23:24
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 15:18, Kris pisze:
W dniu środa, 16 grudnia 2015 15:12:32 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
To tak nie działa (sprzedana wierzytelność nie jest kosztem w tym
przypadku).
Mają nakaz zapłaty na 10tys, sprzedadzą firmie windykacyjnej za 3tys to te 7tys w koszty wrzucić nie mogą?

Dla zbywcy strata ze sprzedaży wierzytelności nie jest kosztem, jeśli
wierzytelność nie była przychodem.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-16 20:15:38
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n4rs57$7ac$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Nie bardzo rozumiem, ale cos mi tu nie gra.
Firma/bank pozyczyl dwa razy po 10 tys, jeden kredyt zostal splacony i wplynelo 11 tys, drugi kredyt nie zostal splacony wcale, firma/bank wierzytelnosc sprzedal za 3 tys ... to jaki byl sumarycznie zysk do opodatkowania ?
1 tys czy 6 tys straty ?

J.

Data: 2015-12-16 20:36:24
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 20:15, J.F. pisze:
[...]

Powtórzę - dla zbywcy strata ze sprzedaży wierzytelności nie jest
kosztem, jeśli wierzytelność nie była przychodem.

Na przykład:

sprzedaję towar i wystawiam FV na 10 000zł. To mój przychód. Sprzedaję
wierzytelność za 3000zł. 7000zł to moje KUP.

Pożyczam 10 000zł - to nie jest mój przychód. Sprzedaje za 3000zł.
7000zł nie jest moją stratą, bo 10 000zł nie było przychodem.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-17 10:03:02
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n4seg4$r0q$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Sparafrazuje przyklad: kupilem towar za 6000 i sprzedalem za 10 tys.
Ale ich nie dostalem, bo nabywca nie zaplacil.
6000 nie stanowi KUP, bo nie dostalem ani grosza przychodu ?

O ile rozumiem - piszesz, ze jak sprzedam wierzytelnosc wynikajaca z tej faktury za 3000 to osiagne przychod i juz nie ma przeszkod, aby zaliczyc w KUP .... dlaczego 7000 ?
Koszt zakupu towaru jest twoim KUP, i jesli wyniosl np 6000 a ze sprzedazy wplynelo w koncu 3000, to w efekcie masz 3000 straty (vat pomijam dla jasnosci).

Oczywiscie to troche trwalo, wiec prawdopodobnie wczesniej zaksiegowales 6000 w koszty, 10 tys w przychody, razem 4000 zysku, podatek od tego,
a teraz sie okazuje ze masz 7000 straty ... to razem z poprzednim zyskiem znow 3000 straty. Pomijajac zaplacony podatek.

Natomiast - prowadze dzialalnosc polegaja na udzielaniu pozyczek, zarabiam na odsetkach czy jak sie te umowione oplaty nazywaja.
Jesli pozycze komus 10 tys, a w koncu otrzymam z tego 3 tys po sprzedaniu wierzytelnosci, to w dzialalnosci wystapila strata 7 tys.
I ja tu nie widze watpliwosci. Wydalem pieniadze warte 10 tys, powinno wplynac 12 tys, ale wplynelo tylko 3, wiec strata jest niekwestionowana.

Jak to definiuje ustawa CIT i ksiegowosci, to juz nie wnikam, bo faktycznie bywaja u nas glupie zapisy.

J.

Data: 2015-12-17 10:15:55
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-17 o 10:03, J.F. pisze:

[...]

Napisałem jak jest, średnio mi się chce dyskutować o tym, jak wg ciebie
powinno to wyglądać.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-17 10:30:52
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n4tugo$m9s$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc, aby bank, ktory poniosl rzeczywista strate, nie mogl jej wykazac.

Ba - odpowiednie przepisy nakazuja bankowi reakcje wczesniej - wystarczy ze klient przestanie splacac w terminie i juz sie bank musi zastanawiac czy aby na pewno wierzytelnosc jest warta tyle, na ile jej nominal wskazuje. I ksiegowe zyski trzeba korygowac w dol, zeby blednego wrazenia nie tworzyc.

J.

Data: 2015-12-17 10:35:55
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-17 o 10:30, J.F. pisze:
[...]

Nie chce mi się wierzyć, że nie wiesz w jakim temacie piszesz. Choć nie,
u ciebie to normalne ;) A więc wyjaśniam - nie piszemy o stratach
bankĂłw, tylko o stratach firm poĹĽyczkowych.

Banki majÄ… lekko inne regulacje, jak ciÄ™ tak bardzo to interesuje, to
bank taką stratę można rozliczyć jedynie przy sprzedaży do funduszu
sekurytyzacyjnego.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-17 18:29:38
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n4tvm8$nd8$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No dobra, widze jakies uzasadnienie
http://www.podatki.biz/artykuly/sprzedaz-wierzytelnosci-rozliczenie-przychodow-i-kosztow-podatkowych_4_25237.htm

Tym niemniej co do zasady mi sie nie podoba.
Dziurawe to nasze prawo, albo za bardzo latane.
Podatek dochodowy od straty sie nalezy ?

Banki majÄ… lekko inne regulacje, jak ciÄ™ tak bardzo to interesuje, to
bank taką stratę można rozliczyć jedynie przy sprzedaży do funduszu
sekurytyzacyjnego.

No wiesz - co do zasady to jest prawidlowo - ktos ma wierzytelnosc warta X, to ona ksiegowo warta X, bo moze ja dluznik splaci (i to z odsetkami).
Ale jak sie wierzytelnosci pozbywa, to warta sie okazala tyle, za ile ja sprzedano.
Banki akurat pod specjalnym nadzorem, i taka niesplacanÄ… naleznosc musza bardziej ambitnie rozliczac.

Ale zainteresowalo mnie slowo "jedynie" ... a jak sie zaden fundusz chetny do kupienia nie znajdzie ?
Inne sposoby skreslenia ze stanu chyba istnieja ?

Taki np kredycik udzielony na skradziony dowod osobisty.

J.

Data: 2015-12-16 20:25:44
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:d99ecf3d-2f4f-488a-8818-7b1b720c161e@googlegroups.com...
[...]

No nie wiem - moze i glupi jestem, jesli zakladam ze przyjda do nich na promocje jednak ludzie, ktorzy zamierzaja oddac i maja spore szanse to zrobic.

Ale jesli nie maja, to bardzo szybko sie okaze, ze i na te dodatkowe oplaty ich nie stac.
No chyba ze jak piszesz - 1500 nie maja, ale komornik 210 zl z emerytury co miesiac sciagnie. A nawet jesli 100zl, to i tak swietny interes.

No ale oni nie tylko emerytom pozyczaja ...

[...]

Jesli sie nie myle, to sugerowales wczesniej, ze klienci niemal na pewno nie splaca.
No coz, ale moze te 100zl miesiecznie od 70% kredytow jest wystarczajace ...

J.

Data: 2015-12-16 14:05:18
Autor: witek
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
J.F. wrote:
[...]

Po za wyj±tkami, typu zgubiłem portfel i nie mam jak wrócić do domu nie widzę sensu pożyczania kasy na 30 dni.
Jak jeste¶ w sytuacji podbramkowej i pożyczasz, żeby oddać co¶ innego to znaczy, że już dawno co¶ jest nie tak.
W każdym innym przypadku oznacza to, że nie masz z czego oddać i w ci±gu 30 dni miał ni będziesz.

Jesli sie nie myle, to sugerowales wczesniej, ze klienci niemal na pewno
nie splaca.
No coz, ale moze te 100zl miesiecznie od 70% kredytow jest wystarczajace

Mniej więcej około 47% nie spłaca do końca w ogóle i ponad 70% nie spłaca w terminie. Parę procent nie spłaca nawet pierwszej raty.

Takie mi wyszły statystyki z danych social lending. W Polsce może być trochę inaczej, ale nie s±dzę, zeby dużo.

Data: 2015-12-16 14:36:30
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 14:31, J.F. pisze:
[...]

Ale to tylko twoje zdanie, w dodatku średnio prawdziwe.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-16 18:29:39
Autor: z
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 13:32, J.F. pisze:
Nagla awaria, dziecko na ferie potrzebuje, na podreczniki, na wegiel na
zime,  czy nawet brakuje 500zl do telewizora za 2000, a chcialoby sie
miec przed swietami ...

S± nagłe sytuacje ale kupna telewizora za tak± nie uważam.
Jak nie można sobie odłożyć 500 zł przez kilka miesięcy przed ¶więtami na telewizor czy có¶ to absolutnie nie można brać kredytu na co¶ na co kogo¶ nie stać.
Namawianie i kuszenie na ¶wi±teczne kredyty chwilówki z lichwiarskim procentem powinno być prawnie zakazane jak reklamowanie alkoholu. Też jest szkodliwe i uzależnia.
Gdzie jest UE i jej dyrektywy chroni±ce maluczkich? ;-)

Data: 2015-12-16 19:58:29
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:56719f82$0$22825$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zalozenie bylo, ze odlozono 1500, a upragniony telewizor kosztuje 2000.
Czy to jest "nie stac" ?

Czy nawet niekoniecznie upragniony, ale rozsadny ...

Namawianie i kuszenie na ¶wi±teczne kredyty chwilówki z lichwiarskim procentem powinno być prawnie zakazane jak reklamowanie alkoholu. Też jest szkodliwe i uzależnia.

I wlasnie dlatego trzeba podniesc limit na karcie kiedy jeszcze mozna i sami proponuja.
Wtedy procent nie jest lichwiarski :-)

Gdzie jest UE i jej dyrektywy chroni±ce maluczkich? ;-)

Jak widac PIS moglby wydac stosowna ustawe w jedna noc.
Ale widac ma wazniejsze problemy :-)

Inna sprawa, ze wieksze zmiany tutaj podwaza dzialanie bankow, i kto wtedy da na dzieci ?
Bo banki, mimo ze procenty maja ograniczone, to lubia sobie uzupelnic zysk innymi skladnikami.

J.

Data: 2015-12-16 13:18:27
Autor: witek
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
J.F. wrote:

Zalozenie bylo, ze odlozono 1500, a upragniony telewizor kosztuje 2000.
Czy to jest "nie stac" ?

Czy nawet niekoniecznie upragniony, ale rozsadny ...

nawet jak masz 1499 to ci±gle cię nie stać.

O to wła¶nie bankom chodzi, żeby¶ się nauczył wydawać kasy, której nie masz.
W twoim przypadku jak widać się udało.

Data: 2015-12-16 20:20:19
Autor: z
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 19:58, J.F. pisze:
Zalozenie bylo, ze odlozono 1500, a upragniony telewizor kosztuje 2000.
Czy to jest "nie stac" ?

Specjali¶ci twierdz± że rozs±dny, my¶l±cy człowiek powinien posiadać 6 mies. poduszkę na wypadek problemów z prac±. Te 2000 zł nie powinno być dla niego problemem skutkuj±cym konszachty z lichwiarzami :-)

Wtedy procent nie jest lichwiarski :-)

Po co płacić jakikolwiek procent? :-)

Gdzie jest UE i jej dyrektywy chroni±ce maluczkich? ;-)

Jak widac PIS moglby wydac stosowna ustawe w jedna noc.
Ale widac ma wazniejsze problemy :-)

PiSem sobie tu gęby nie wycieraj.
Dlaczego UE nie zakazała jeszcze tak szkodliwej działalno¶ci skoro reguluje cukierki karmelkowe czy inne oscypki? :-)

Data: 2015-12-16 14:00:34
Autor: witek
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
z wrote:
Dlaczego UE nie zakazała jeszcze tak szkodliwej działalno¶ci skoro
reguluje cukierki karmelkowe czy inne oscypki?

Oscypki nie maj± tyle przekonywuj±cej kasy co banki.

Data: 2015-12-17 00:04:37
Autor: Borys Pogoreło
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
Dnia Wed, 16 Dec 2015 20:20:19 +0100, z napisał(a):

Jak widac PIS moglby wydac stosowna ustawe w jedna noc.
Ale widac ma wazniejsze problemy :-)

PiSem sobie tu gęby nie wycieraj.
Dlaczego UE nie zakazała jeszcze tak szkodliwej działalności skoro reguluje cukierki karmelkowe czy inne oscypki? :-)

Napisz jeszcze o marchewce i ślimakach...

"Dyrektywa o karmelkach" to wielokrotnie powtarzana bzdura, a o ochronÄ™
oscypkĂłw wystÄ…pili ich producenci.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-12-16 22:00:58
Autor: Budzik
VIVUS szybka pożyczka;)

Zalozenie bylo, ze odlozono 1500, a upragniony telewizor kosztuje 2000.
Czy to jest "nie stac" ?

Czy nawet niekoniecznie upragniony, ale rozsadny ...

Zalezy jak na to spojrzec.
Dla mnie to znaczy ze cie bardzo nie stać - kupić za ostatnie pieniadze telewizor to jakas łupota - a gdzie oszczednosci na czarn± godzine?

Data: 2015-12-16 23:25:56
Autor: cef
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 23:00, Budzik pisze:

Zalezy jak na to spojrzec.
Dla mnie to znaczy ze cie bardzo nie stać - kupić za ostatnie pieniadze
telewizor to jakas łupota - a gdzie oszczednosci na czarn± godzine?

Może jest juz na etapie, że od kilku lat ma stale te czarne godziny?

Data: 2015-12-17 03:00:47
Autor: Budzik
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

[...]

To tym bardziej nie stać takiej osoby na nowy telewizor na kredyt...

Data: 2015-12-16 14:06:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"Kris" 466713e9-1bc0-404d-b405-f7316e42933b@googlegroups.com

Ja dorzucę w razie czego 5 dych.

: Ja nie skorzystam

Ja też nie, ale może warto wspomnieć o czym¶ takim.
(http://danutac.pl/ -- w kredytach)

-=-

Po wysłaniu na serwer tracony jest obrazek w starej wersji Opery.
Na nowej Operze i na nowej Chromej&ułomnej oraz na starej Operze,
ale prosto z mego dysku -- jest OK...

Cuda, cuda, ogłaszaj±... ;)

Małe litery, krótka nazwa pliku...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.pl    '.O_'

Data: 2015-12-16 13:53:32
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6ea48991-8dad-4ed6-b267-4f71e2a44880@googlegroups.com...
[...]

Nie - KK to mozliwosc kredytu.
Brac go nie trzeba, ale w razie potrzeby mozliwosc sie przyda.

I za darmo ... a od jutra w mbanku podwyzszenie limitu 1%.

Mozna jeszcze probowac limitu kredytowego/debetetowego na koncie - ale banki miewaja prowizje za jego przyznanie/przedluzenie.

A nie każdy ma potrzebę życia z kredytem.
A takie powiększanie sobie limitu bo bank proponuje to delikatnie mówi±c mało rozs±dne. Ale to moje zdanie a każdy robi jak tam uważa.

Skoro bank proponuje, to i warunki moga byc dobre :-)

J.

Data: 2015-12-16 12:26:57
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n4rh06$98j$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Albo mu sie pralka czy kuchenka zepsuje, przyjdzie splacic nowa, a wtedy bedzie szukal najtanszego kredytu, zamiast spokojnie splacac karte.

Te banki tez maja swoje poczucie rozsadku - ja juz nie wiem jak ulokowac pieniadze z najlepszym zyskiem, a oni dzwonia i proponuja kredyt :-)

Jedna Idea - dzwonia i namawiaja na "lepsze" produkty inwestycyjne, bo sie lokata panu konczy ...

J.

Data: 2015-12-16 03:38:14
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 12:27:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Albo mu sie pralka czy kuchenka zepsuje, przyjdzie splacic nowa, a wtedy bedzie szukal najtanszego kredytu, zamiast spokojnie splacac karte.
Kredyt w KK darmowy nie jest. Oczywi¶cie wiem że można spłacać w GP i nie płacić odsetek ale tak to robi zdecydowana mniejszo¶ć. Większo¶ć płaci kwotę minimalna a więc odsetki, jakies opłaty za wznowienie itp. Jak będzie miał dochody to kupi kuchenkę za gotówkę, jak nie będzie miał dochodów to i spłacać KK nie miał by z czego.
Człowiek rozs±dny po prostu jest i zna swoje możliwo¶ci.

Data: 2015-12-16 13:39:31
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:f0b9748b-bd73-4cb4-808d-2528d3fea87c@googlegroups.com...
[...]
Kredyt w KK darmowy nie jest.

Jak ci przyjdzie potrzeba naglego wydania 1500, to zobaczysz jak latwo mozna dostac kredyt, gdy jest naprawde potrzebny :-)
Wiec brac, poki daja - ten akurat nic nie kosztuje - tzn mozliwosc potencjalnego wydania :-)

Oczywi¶cie wiem że można spłacać w GP i nie płacić odsetek ale tak to robi zdecydowana mniejszo¶ć. Większo¶ć płaci kwotę minimalna a więc odsetki, jakies opłaty za wznowienie itp.

Cos chyba ostatnio padlo - polowa nie splaca w GP ?
W Polsce, na swiecie inaczej.

Jak będzie miał dochody to kupi kuchenkę za gotówkę, jak nie będzie miał dochodów to i spłacać KK nie miał by z czego.
Człowiek rozs±dny po prostu jest i zna swoje możliwo¶ci.

No to widzisz sytuacje - bezrobotny, kuchenki nie kupi, bo nie ma za co, ale 50zl co miesiac to jakos zaoszczedzi.
A bez kuchenki zyc sie nie da.

Owszem - dla takiego bezrobotnego limit 3 tys moze byc w sam raz - wiekszy to tylko niepotrzebne ryzyko i kuszenie.

J.

Data: 2015-12-17 22:22:40
Autor: jakson
VIVUS szybka pożyczka;)
Jak będzie miał dochody to kupi kuchenkę za gotówkę, jak nie będzie miał dochodów to i spłacać KK nie miał by z czego.
Człowiek rozs±dny po prostu jest i zna swoje możliwo¶ci.

Czlowiek rozsadny korzysta z kredytow 0% a oszczednosciami obraca / lokuje / itd.

Data: 2015-12-17 22:31:56
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 22:22:48 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
> [...]
> Człowiek rozsądny po prostu jest i zna swoje możliwości.

Czlowiek rozsadny korzysta z kredytow 0% a oszczednosciami obraca / lokuje / itd.

Powiedz to człowiekowi na zasiłku, najniższej krajowej czy renciście z 550pln renty. Marketoidy z bankòw jak widać wzorowo wykonały swoją robotę kreując potrzebe korzystania z KK

Ps
Bankster Petru ma limity i korzysta z kredytòw 0%- patrzył ktoś w jego oświadczenie?

Data: 2015-12-19 10:09:04
Autor: jakson
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
Marketoidy z bankòw jak widać wzorowo wykonały swoją robotę kreując potrzebe korzystania z KK

Skad te wnioski?

PS
KK jest dla scisle okreslonej grupy - mi akurat przydaje sie i to bardzo.

PS2
Jezeli ktos zyje od pierwszego do pierwszego to KK nie jest dla niego.
Jezeli ktos ma "jakies tam dochody", ale nie bedzie splacal karty w terminie to KK nie jest dla niego.
Itd.

Data: 2015-12-19 22:43:43
Autor: z
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-19 o 10:09, jakson pisze:
Jezeli ktos zyje od pierwszego do pierwszego to KK nie jest dla niego.
Jezeli ktos ma "jakies tam dochody", ale nie bedzie splacal karty w
terminie to KK nie jest dla niego.
Itd.

Ale jest to mu wciskane na siłę albo przynajmniej jest namawiany podczas gdy wcale tego nie potrzebuje.
Presja marketingowo/społeczna robi swoje.
Ostatnio chciałem zapłacić za pewn± usługę w necie ale bez karty zwykłym przelewem się nie da.

A i jeszcze Rzepliński, Rzepliński, Rzepliński...

Podczas gdy m±drze gada Andrzej Żukowski. Lepszy niż Petru :-)

Data: 2015-12-20 12:22:16
Autor: jakson
VIVUS szybka pożyczka;)
Presja marketingowo/społeczna robi swoje.

Ej, taka "presja" jest w kazdej dziedzinie / branzy.

PS
Wydawalo mi sie, ze zostalem "oskarzony" o uleganie tej presji,
co jest dalece nieprawdziwe i krzywdzace ;)

Data: 2015-12-20 13:36:10
Autor: z
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-20 o 12:22, jakson pisze:
Presja marketingowo/społeczna robi swoje.

Ej, taka "presja" jest w kazdej dziedzinie / branzy.

Tylko że to jest szczególna branża któr± chroni państwo i pozwala na wiele.
"Instytucja zaufania publicznego" TFUUUU

A je¶li to już nie jest taka instytucja. Wszystko na to wskazuje bo to s± normalne firmy nastawione na zysk i posługuj±ce się bezczelnie trikami socjotechnicznymi i maj±ce silne poparcie lobbystyczne.

A skoro to nie s± szczególne instytucje potrzebne społeczeństwu i pełni±ce szczególn± rolę...

To Pora skończyć z kagańcami/regulacjami nakładanymi przez państwo bo one nic obywatelowi nie daj±.
Pora skończyć z przymykaniem oka na machlojki podatkowe.
Pora skończyć z przymykaniem okaz na spekulacyjne kreowanie pieni±dza i pożyczenie pieniędzy których jeszcze nie oddał poprzedni klient

Wtedy szanowne banki zobaczyłyby co to jest rynek i musiałyby się bardziej postarać o klienta, dbać o renomę i poważanie, bo państwo nie chroniłoby kasy w nich lokowanych.

Wtedy byłoby to normalne rynkowe działanie i presja jak w każdej innej branży nikogo by nie dziwiła.
A klienci 2 razy by się zastanowili przed oddaniem kasy ludziom co prokuruj± drobne druczki w umowach, kombinuj± przy spredach, zastawiaj± pułapki na nieuważnych klientów kart...

A tak mamy co mamy i każdy my¶l±cy odrobinę człowiek widzi że nie s± banki a mafijna zgraja "cfaniaków" chroniona przez rz±dy państw kieruj±cych się poprawno¶ci± polityczn± i łapówkami lobbystów.

Takie czasy.
Dlatego nie wycieraj sobie gęby rynkiem, inwestowaniem, finansowaniem...
Bo... NIE PRZYSTOI w towarzystwie gadać o SZAMBIE :-)

Data: 2015-12-21 12:00:42
Autor: jakson
VIVUS szybka pożyczka;)
Już?

Data: 2015-12-21 18:16:16
Autor: z
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-21 o 12:00, jakson pisze:
Już?

W nagrodę za cierpliwo¶ć obejrzyj do końca.
Jest nawet o Balcerowiczu :-)
https://www.youtube.com/watch?v=aE1gefbC7oE

Data: 2015-12-16 15:34:20
Autor: m
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
napisał:
[...]

Skoro wie że może nie dać rady nie wydać, to rozsądnie nie stawiać sobie
pokus którym może się nie oprzeć.

Tak jakby alkoholik kupił sobie skrzynkę wódki bo za 2 lata może się
córka będzie żenić to będzie jak znalazł. Wytrzyma 2 lata?

p. m.

Data: 2015-12-16 15:36:49
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
napisał:
[...]

Rozróżnijmy, czy rozmawiamy o człowieku rozsądnym (jak może, to bierze
limit i nie korzysta ponad miarę), czy po prostu chorym (Kris nie pisał,
aby jego teściu miał jakieś psychiczne problemy na punkcie niepanowania
nad swoimi długami).

--
Liwiusz

Data: 2015-12-16 06:57:06
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 15:37:01 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Rozróżnijmy, czy rozmawiamy o człowieku rozs±dnym (jak może, to bierze
limit i nie korzysta ponad miarę), czy po prostu chorym (Kris nie pisał,
aby jego te¶ciu miał jakie¶ psychiczne problemy na punkcie niepanowania
nad swoimi długami).
I wła¶nie dlatego że jest człowiekiem rozs±dnym to nie zgodził się na limit który mu nie był potrzebny.
Zreszt± nawet człowiek rozs±dny je¶li zgodzi się na limit tak "na wszelki wypadek" pomimo tego ze z niego nie skorzysta to proszenie się o kłopoty.
Nietrudno Sobie wyobrazić sytuację że bank jaka¶ opłatę za przedłużenie limitu, czy za karte wprowadzi, zgodnie z ustaleniami nawet gdzies w systemie transakcyjnym o tym poinformuje ale je¶li z limitu nie korzystasz to i systemu transakcyjnego nie odwiedzasz i przegapić łatwo.
Ja miedzy innymi dlatego nie korzystam z kart kredytowych bo mi się nie chce pamiętać co kiedy trzeba spłacać, sprawdzić ile do spłaty itp. Mam konto na które wpływa wynagrodzenie  i debetówkę do niego i top mi wystarcza. Aha jeszcze mam na nim stałe zlecenie gdzie po wpływie wynagrodzenia przelewam czę¶ć kasy doi mbanku.
Z konta debetówk± płace wszytkie swoje zakupy "w realu"- paliwo, wypłaty z bankomatu itp. a kas± w mbanku zakupy internetowe oraz rachunki(tel. internet itp), podatek itp
Je¶li dobrze pamiętam to wszystko to jest w mbanku za darmo- do tej pory chyba nawet 1zł tam żadnej prowizji nie zapłaciłem.
Karta kredytowa mi do szczę¶cia niepotrzebna

Data: 2015-12-17 12:58:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"Kris" 002610f7-81b4-4ebb-a768-41661fe59900@googlegroups.com

: Karta kredytowa mi do szczę¶cia niepotrzebna

Dlatego wła¶nie, aby¶ uznał, że Ci potrzebna -- bank daje wisienki na zachętę.
Karta kredytowa IMO jest potrze na tym, którzy otrzymaj± wynagrodzenie ,,z dołu''.
Już zapracowali -- więc wydaj±, ale jeszcze nie otrzymali.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-16 15:54:00
Autor: m
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 16.12.2015 o 15:36, Liwiusz pisze:
> [...]
limit i nie korzysta ponad miarę), czy po prostu chorym (Kris nie pisał,
aby jego teściu miał jakieś psychiczne problemy na punkcie niepanowania

A widzisz tylko te dwie skrajności?

Ja na przykład staram się nie mieć limitów, bo wiem że jak przyjdzie co
do czego to je wykorzystam a potem będe musiał spłacać właśnie wtedy
kiedy nie mam. Czy mam psychiczne problemy na punkcie niepanowania nad
swoimi długami? Nie powiedziałbym, znam jednak swoje ograniczenia i
swoją zdolność do panowania nad pokusami.

p. m.

Data: 2015-12-16 15:54:45
Autor: Liwiusz
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 15:54, m pisze:
Ja na przykład staram się nie mieć limitów, bo wiem że jak przyjdzie co
do czego to je wykorzystam a potem będe musiał spłacać właśnie wtedy
kiedy nie mam.

Czyli nie rozmawiamy o rozsądnym człowieku.

--
Liwiusz

Data: 2015-12-16 07:03:12
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 15:54:58 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Czyli nie rozmawiamy o rozs±dnym człowieku.
Skoro spłaca to raczej rozs±dny. Nierozs±dny to szybciej ten który nie spłaca albo ten który godzi się na niepotzrebne mu limity(i póĽniej pilnować czy bank opłaty nie wprowadził itp)
Sa na tej grupie zawodnicy którzy maj± po kilka a może i kilkana¶cie kart, kont itp. Takie hobby ich sprawa- dla mnie to delikatnie mówi±c dziwne. Trochę już na tym ¶wiecie żyję i nie miałem potrzeby posiadania kont w kilku bankach, kilku KK itp. Najzwyczajniej w ¶wiecie nie chciałoby mi się tego pilnować.
Ale co kto tam lubi.

Data: 2015-12-16 20:07:55
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:9c834769-02bd-4511-806f-529d94792d07@googlegroups.com...
[...]

-bank czasem zawodzi czy tam aktualizacje przeprowadza - konto w innym sie przydaje,
-wieksze oszczednosci trzeba dywersyfikowac,
-niektorym sie chce pilnowac dla tych 50-200zl premii od banku,

J.

Data: 2015-12-16 18:44:58
Autor: z
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 2015-12-16 o 15:54, Liwiusz pisze:
Czyli nie rozmawiamy o rozs±dnym człowieku.

Rozmawiamy o normalnym człowieku który z natury rzeczy jest ułomny w większym lub mniejszym stopniu. Znam ludzi którzy nie lubi± mieć kasy pod ręka bo się jako¶ rozchodzi. ¦mieję się z nich bo mi się nie rozchodzi ale to też s± rozs±dni ludzie.

Banda merketingowych "cfaniaków" wie ze zwykł± ludzk± ułomno¶ć można sprytnie wykorzystać.
Po to s± wła¶nie limity na koncie. Żeby skusić. Żeby przyzwyczaić do wydawania więcej niż się zarabia, Żeby w końcu zarobić przy którym¶ razie odbić sobie "darmowo¶ć" nawet na najbardziej upartym, drobiazgowym i pilnuj±cym terminów kliencie.
Że przy okazji zarobi się jeszcze więcej wpędzaj±c delikwenta w kłopoty i spiralę długów?
Kto z banksterów przejmowałby się losem innego człowieka? ;-)

Przecież to ten sam sort człowieka (modne ostatnio słowo) co diler narkotyków pod szkoł± :-)

Data: 2015-12-16 20:09:48
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "m"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:56717af9$0$691$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Summa summarum chyba jednak masz drobne psychiczne problemy nad panowaniem nad dlugami :-)

J.

Data: 2015-12-17 01:26:22
Autor: m
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
W dniu 16.12.2015 o 20:09, J.F. pisze:
[...]

Ależ nie mam problemów z długami. Radzę sobie z nimi w ten sposób że nie
dopuszczam do ich zaciągnięcia. Taki zdroworozsądkowy sposób, w
Ewangelii opisany jako odcinanie sobie rąk i wyłupywanie oczu (czy jakoś
tak).

p. m.

Data: 2015-12-17 12:16:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"m" 56717af9$0$691$65785112@news.neostrada.pl

Ja na przykład staram się nie mieć limitów, bo wiem że jak przyjdzie co
do czego to je wykorzystam a potem będe musiał spłacać wła¶nie wtedy
kiedy nie mam. Czy mam psychiczne problemy na punkcie niepanowania nad
swoimi długami? Nie powiedziałbym, znam jednak swoje ograniczenia i
swoj± zdolno¶ć do panowania nad pokusami.

Mam w domu bież±c± wodę, ale nie wypijam jej w cało¶ci. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-17 22:19:03
Autor: jakson
VIVUS szybka pożyczka;)
[...]

Osoba w wieku powyzej 26 lat prowadzaca DG od ponad 2 lat,
od ponad roku na rodzicielskim (czy jak to tam sie nazywa).
Dochody byly ok. 6k netto, obecnie podobnie tyle, ze brak faktur.
Citi odrzucil wniosek o kk :)

Data: 2015-12-17 22:35:22
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 22:19:12 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

[...]
Skoro na rodzicielskim to nie dziwne że odrzucili. Banki co do zasady odrzucają wnioski osòb na długotrwałych zwolnieniach lekarskich czy zasiłkach macierzyńskich itp

Data: 2015-12-19 10:14:49
Autor: jakson
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
Skoro na rodzicielskim to nie dziwne że odrzucili. Banki co do zasady odrzucają wnioski osòb na długotrwałych zwolnieniach lekarskich czy zasiłkach macierzyńskich itp

....a tym co na zasilkach dla bezrobotnych zwiekszaja limit.
Gdzie tu logika? :)

PS
Jezeli ktos ma dlugotrwaly, staly, udokumentowany (np. kilka PITow) dochod,
i to znacznie przewyzszajacy srednia krajowa, to dlaczego odmawiac KK takiej osobie?
Przeciez widac do razu, ze to zaradna osoba a nie kolejny nierob / len / posel / itd :)

Data: 2015-12-19 01:22:51
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu sobota, 19 grudnia 2015 10:15:02 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

[...]
Ale jak jest na zasiłku rodzicielskim to dochodu z działalno¶ci raczej nie ma? Inna sprawa ze osoba prowadz±cym działalno¶ć gospodarcza trudniej uzyskać kredyt niż zusowcom i etatowcom.
Ale pewnie wynika to z "wyższej szkodowo¶ci" w systemach scoringowych banków

Data: 2015-12-19 15:04:25
Autor: jakson
VIVUS szybka pożyczka;)
Ale jak jest na zasiłku rodzicielskim to dochodu z działalno¶ci raczej nie ma?

Nie ma dochodu z DG, ale ma staly zasilek w wysokosci ok. 6k netto na miesiac.
Po zasilku bedzie miala podobny przychod z DG (bo przedtem miala),
wiec jeszcze raz - w czym problem?

Inna sprawa ze osoba prowadz±cym działalno¶ć gospodarcza trudniej uzyskać kredyt niż zusowcom i etatowcom.

Kto to "zusowiec"?

Data: 2015-12-16 07:54:44
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 10:29:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Tak oni dzialaja, oferta troche dla desperatow ... ale sprobuj w banku pozyczyc 1500 zl na miesiac, bo np chcialbys sie postawic na swieta
1000zł w 3ratach za darmo.
https://www.kasastefczyka.pl/klienci-indywidualni/pozyczki/pozyczka-dolacz-do-kasy

Data: 2015-12-16 20:04:30
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:a1f2ff93-02be-4c09-bdf1-387afa4a0d35@googlegroups.com...
[...]

-to nie bank :-)
-tylko jeden raz ... jak widac i konkurencja ma takie promocje,
-

"Warunkiem nabycia członkostwa w Kasie jestpodpisanie deklaracji członkowskiej Stowarzyszenia Krzewienia Edukacji Finansowej (SKEF), podpisanie deklaracji członkowskiej Kasy oraz wniesienie opłat członkowskich w ł±cznej kwocie 4 PLN, tj. wpisowego (1 PLN),wkładu (1PLN), udziału (1PLN)oraz czę¶ci składki rocznej na SKEF (1 PLN), pobieranej po każdym kwartale roku kalendarzowego."

J.

Data: 2015-12-16 10:56:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"J.F." 56712eff$0$700$65785112@news.neostrada.pl

Karte kredytowa - prosze bardzo i z pocalowaniem w reke, ale nie od reki.

Za kartę to bank daje od kilku dych do kilka stówek.
To warunki nie do przyjęcia dla honorowych dżentelmenów.

1500 pln można bez trudu wyrobić dzięki wisienkom.
Ale o ileż patetycznej brzmi -- pożyczyłem u złego
człowieka, który grozi mi ¶mierci±, więc proszę
innych ludzi o wsparcie.

Czym jednak takie zachowanie (pożyczanie w VIVUS) różni
się od zachowania biznesmena inwestuj±cego w Windows?
Można inwestować w Linuksa, ale w Windows -- patetyczniej!
I w razie ,,potrzeby'' -- można i¶ć do mamra za piractwo...

Nasz dobrodziej uważa, że inflacja zaszaleje -- IMO ma rację,
bo 500 pln na (; dziecko ;) podkręci konsumpcję, ale ludzie
kupować będ± buble...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-16 11:24:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"J.F." 56712eff$0$700$65785112@news.neostrada.pl

Tak oni dzialaja, oferta troche dla desperatow ... ale sprobuj w banku pozyczyc 1500 zl na miesiac, bo np chcialbys sie postawic na swieta

Pierwsze 1500 pln za free; ja dorzucam 3 dychy.

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=wlfwjIWr&cr=Glw2LtVe&s=NdnT4JTV <-- do tego dorzucam 3 dychy

   https://www.netcredit.pl/

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-16 17:00:49
Autor: Budzik
VIVUS szybka pożyczka;)

Tak oni dzialaja, oferta troche dla desperatow ... ale sprobuj w banku pozyczyc 1500 zl na miesiac, bo np chcialbys sie postawic na swieta :-)

I słusznie.
Jak ktos chce pozyczyc 1500zł na swieta to od razu wiadomo ze wariat a kto by chciał pozyczac wariatowi...

Data: 2015-12-16 20:00:21
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA572B2BE06857budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Tak oni dzialaja, oferta troche dla desperatow ... ale sprobuj w banku
pozyczyc 1500 zl na miesiac, bo np chcialbys sie postawic na swieta
:-)

I słusznie.
Jak ktos chce pozyczyc 1500zł na swieta to od razu wiadomo ze wariat a kto
by chciał pozyczac wariatowi...

Alez bank ci pozyczy. O ile oczywiscie masz dochod, a nie zasilek.
Tylko ze wcale mniej nie wezmie, no i chyba z pare dni trzeba - o ile pensja nie wplywa na konto.

J.

Data: 2015-12-16 22:00:58
Autor: Budzik
VIVUS szybka pożyczka;)

[...]

Rozumiem, ze ironia była zbytnio zakamuflowana? To napisze wprost - moim zdaniem trzeba byc debilem zeby zapozyczac sie na swieta.
To co napisał "z" brzmi bardzo sensownie - jak sie nie ma odłożonych 6 mies pensji to trzeba oszczedzac a nie zapozyczac sie na karpia.

Data: 2015-12-16 22:27:49
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu środa, 16 grudnia 2015 20:00:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
UĹĽytkownik "Budzik"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:XnsA572B2BE06857budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
UĹĽytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

> [...]

Tylko ze wcale mniej nie wezmie, no i chyba z pare dni trzeba - o ile pensja nie wplywa na konto.
Jakie pare dni- w 90%bankòw/skokòw wyjdziesz z gotòwką po 1-2godz.

Data: 2015-12-17 09:20:08
Autor: J.F.
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
UĹĽytkownik "Kris"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ef98d35b-56b3-46aa-bf88-6c8fa119270d@googlegroups.com...
> [...]

pensja nie wplywa na konto.

Jakie pare dni- w 90%bankòw/skokòw wyjdziesz z gotòwką po 1-2godz.

Tak z ulicy ? Zachodze do pierwszy raz do banku, wyciagam dowod, mowie ze pracuje i zarabiam 1500 zl netto i po 1-2h wychodze z gotowka ?

Czy np musze przyniesc zaswiadczenie z tej pracy ?

J.

Data: 2015-12-17 01:00:55
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 09:20:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Tak z ulicy ? Zachodze do pierwszy raz do banku, wyciagam >dowod, mowie  ze pracuje i zarabiam 1500 zl netto
Piszesz o¶wiadczenie gdzie pracujesz i ile zarabiasz.(bank to sobie weryfikuje)
i po 1-2h wychodze z gotowka ?
Nawet szybciej. Nie widziałe¶ nigdy w centrum handlowym czy innym mediamarkcie jak kredyty ratalne rozpatruj±? Jeszcze dobrze telewizora nie obejrzysz już masz kredyt na jego zakup przyznany/odrzucony.
Czy np musze przyniesc zaswiadczenie z tej pracy ?
Przy jaki¶ większych kwotach czy kredytach hipotecznych pewnie tak- przy gotówce z reguły wystarcza o¶wiadczenie, ew. wyci±g z konta. Emeryci to decyzja + ostatni odcinek

Data: 2015-12-17 10:08:42
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:f2cd4ecf-84d8-4f41-a5d6-571d92e5e71b@googlegroups.com...
[...]

Ale to nie bank. To np jakies AIG raty. I nie daja gotowki, tylko telewizor, choc umowa na pozyczke gotowkowa.

Czy np musze przyniesc zaswiadczenie z tej pracy ?
Przy jaki¶ większych kwotach czy kredytach hipotecznych pewnie tak-
przy gotówce z reguły wystarcza o¶wiadczenie, ew. wyci±g z konta.

Wyciag, ktory sam sobie wydrukowalem ? Bo banki juz niemal nie przysylaja.

Emeryci to decyzja + ostatni odcinek
Z emerytami najlatwiej, bo wplyw z ZUS staly, aktualne zaswiadczenie maja przy sobie, i sciagalnosc 100%.
Ale my tu o osobie na zasilku, czy ze stala praca ...

J.

Data: 2015-12-17 04:16:20
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 10:08:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Ale to nie bank. To np jakies AIG raty.
Bank. Różne banki mog± być: AIG, dawny Lukas, Sygma itp

I nie daja gotowki, tylko  telewizor, choc umowa na >pozyczke gotowkowa.
Banku nie obchodzi co tam kupiłe¶. Ten przedmiot nie jest zabezpieczeniem transakcji. Bank pożycza Tobie 2000zł ty kupujesz telewizor. Jedyna reóznica że gotówki do łapy nie dostajesz.
Wyciag, ktory sam sobie wydrukowalem ?
Np.

Bo banki juz niemal nie przysylaja.
MożeszSobie wydrukować możesz i¶ć do "swojego" banku i wzi±ć kopie

Z emerytami najlatwiej, bo wplyw z ZUS staly, aktualne >zaswiadczenie  maja przy sobie,
Dokumentacyjnie łatwiej
i sciagalnosc 100%.
A to już banki wiedza najlepiej- maj± swoje systemy scoringowe i odpowiednio grupuj± różne grupy zawodowe np.

Ale my tu o osobie na zasilku, czy ze stala praca ...
Na zasiłku dla bezrobotnych to chyba żaden bank nie da. No chyba że Alior bo tam już różne przypadki "widywałem"

Data: 2015-12-17 15:02:36
Autor: J.F.
VIVUS szybka pożyczka;)
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:2fd397a6-c2b1-4bc0-afd0-576d893f80ca@googlegroups.com...
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 10:08:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Ale to nie bank. To np jakies AIG raty.
Bank. Różne banki mog± być: AIG, dawny Lukas, Sygma itp

Umowa owszem - z bankiem, ale posrednik widac istotny.

[...]

Bankowi niby wszystko jedno, a jednak w prawdziwym banku takiej pozyczki nie dostaniesz:
http://www.euro.com.pl/cms/raty-przez-internet.bhtml

Slyszales gdzies o kredycie bankowym na 0% i bez prowizji ? Etyka bankowca zabrania :-)

Nawiasem mowiac - do umowy nie potrafie dotrzec, musza byc jakies karne odsetki za opoznienia przewidziane.

Bo banki juz niemal nie przysylaja.
MożeszSobie wydrukować możesz i¶ć do "swojego" banku i wzi±ć kopie

No i proces sie lekko wydluza.

Ale my tu o osobie na zasilku, czy ze stala praca ...
Na zasiłku dla bezrobotnych to chyba żaden bank nie da. No chyba że Alior bo tam już różne przypadki "widywałem"

A powyzej chyba dostaniesz. I bedzie to kredyt z Aliora lub z C-A.

J.

Data: 2015-12-16 12:33:12
Autor: witek
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
Kris wrote:
[...]

jak nie oddasz w 30 dni to po prostu z automatu pozyczaj± ci brakuj±c± kwotę jako now± pożyczkę ze stał± prowizj± 210 zł.

Moim zdaniem bardzo jasna umowa tylko, że typowo zdzierska.

Zastanwiam się, czy gdzies nie ma w klauzalach zabroninych stałej prowizji niezależnie od kwoty pożyczki lub nie jest ograniczona procentowo.

Data: 2015-12-16 20:30:10
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
VIVUS szybka pożyczka;)
Dnia Wed, 16 Dec 2015 00:31:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Wczoraj miałem okazję zapoznać się z umow± pożyczki VIVUSa

Widziałem pożyczkomat w centrum handlowym.
Wkłada się dowód osobisty do maszyny i co¶ tam klika, odpowiada na pytania,
napisali, że proces trwa 15 minut.

https://sowafinansowa.pl/artykuly/gotowkomat-nowy-pomysl-na-pozyczke-od-vivus/

--
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
http://grupy.3mam.net/

Data: 2015-12-16 21:14:56
Autor: Tomasz Chmielewski
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
On 12/16/2015 05:31 PM, Kris wrote:
[...]

No to rzeczywi¶cie skandal - liczę, że nasz rz±d rozwi±że ten problem jeszcze przed spraw± frankowiczów!

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-12-16 04:20:33
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 13:14:58 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 12/16/2015 05:31 PM, Kris wrote:
No to rzeczywi¶cie skandal - liczę, że nasz rz±d rozwi±że ten problem jeszcze przed spraw± frankowiczów!
Tam skandal. Ciekawostka taka;)
KNF swoimi rekomendacjami itp. przykrócił ¶rube bankom i SKOKkom to w to miejsce wskoczyły instytucje pozabankowe.

Data: 2015-12-16 12:35:56
Autor: witek
VIVUS szybka poĹĽyczka;)
Tomasz Chmielewski wrote:
[...]

No. Rozwi±że.
Banki będ± musiały odprowadzić 20% podatku od każdego udzielonego kredytu/ pożyczki.

Data: 2015-12-21 14:09:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VIVUS szybka pożyczka;)

"witek" n4sapl$8lu$5@dont-email.me

Banki będ± musiały odprowadzić 20% podatku od każdego udzielonego kredytu/ pożyczki.

Jak to liczysz?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-30 01:06:26
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 16 grudnia 2015 09:31:07 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
Wczoraj miałem okazję zapoznać się z umow± pożyczki >VIVUSa

VIVUS podniósł stawkę.
Meila od Onetu dostałem: "brakuje kasy, pierwsza pożyczka do 1600zł za darmo";)
Już nie 1500 a 1600zł.

Data: 2016-10-13 11:28:31
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu ¶roda, 30 grudnia 2015 10:06:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

VIVUS podniósł stawkę.
Meila od Onetu dostałem: "brakuje kasy, pierwsza pożyczka do 1600zł za darmo";)

Kolejn± reklame dostałem
Małym drukiem tam:
"Maksymalna wysoko¶ć i okres pierwszej pożyczki w dniach 08.09-31.10.2016 to 2500 zł i 30 dni. Opłata rejestracyjna (zwracana wnioskodawcy) wynosi 0,01 zł lub 1 zł. Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 0% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1200 zł; całkowita kwota do spłaty 1200 zł; oprocentowanie stałe w skali roku 0%; całkowity koszt pożyczki 0 zł; umowa na 30 dni. Reprezentatywny przykład dla kolejnej pożyczki: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 490,0% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1700 zł; całkowita kwota do spłaty 1967 zł; oprocentowanie stałe w skali roku 10%; całkowity koszt pożyczki 267 zł (w tym: prowizja 253 zł, odsetki 14 zł); umowa na 30 dni. Stan na 04.07.2016."

Data: 2016-10-08 13:27:34
Autor: johnwagner602
VIVUS szybka pożyczka;)
2% Oferta pożyczki APPLY *

* Możesz stracić snu w nocy niepokoj±ce jak uzyskać kredyt?
* Szukasz pieniędzy na spłatę długów?
* Szukasz pieniędzy, aby założyć własn± firmę?
* Szukasz pożyczki do realizacji dużych projektów?

pobj lub tekstowym +1 (937) 617 0314

Data: 2016-10-10 09:42:48
Autor: nowyjestem
VIVUS szybka pożyczka;)
2% Oferta pożyczki APPLY *

czy kto¶ orientuje się, co to za oszustwo?

Data: 2016-10-11 03:05:03
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu poniedziałek, 10 paĽdziernika 2016 18:42:52 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
> 2% Oferta pożyczki APPLY *

czy kto¶ orientuje się, co to za oszustwo?

Tam oszustwo zaraz. Go¶ ma nadmiar gotówki i pożycza na 2%?

Data: 2016-10-11 11:44:25
Autor: nowyjestem
VIVUS szybka pożyczka;)

> czy kto¶ orientuje się, co to za oszustwo?

Tam oszustwo zaraz. Go¶ ma nadmiar gotówki i pożycza na 2%?

na jego miejscu wolałbym włożyć do banku na procent

Data: 2016-10-11 11:55:19
Autor: Kris
VIVUS szybka pożyczka;)
W dniu wtorek, 11 paĽdziernika 2016 20:44:38 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

na jego miejscu wolałbym włożyć do banku na procent
2% to tylko w Polsce dostanie, na "zachodzie" tak wysoko oprocentowanych lokat brak to woli pożyczać;)

Data: 2016-10-11 15:55:43
Autor: nowyjestem
VIVUS szybka pożyczka;)
> na jego miejscu wolałbym włożyć do banku na procent
2% to tylko w Polsce dostanie, na "zachodzie" tak wysoko oprocentowanych lokat brak to woli pożyczać;)

pożyczyć na 2% i martwić się czy klient odda? nie maj±c BTE i armii prawników? kiepski to interes. Lepiej włożyć do banku w Polsce na te 2% i mieć ¶więty spokój.

VIVUS szybka pożyczka;)