VN 800 clasic problemy z regulacja

Data: 2009-04-16 10:00:36
Autor: Losketh
VN 800 clasic problemy z regulacja
Witajcie
Mam nastepujacy problem z maszyna po dodaniu gazu(delikatnie ) silnik nie wchodzi odrazu na obroty, tylko ma taka dziwna chwile zawachania,  pozniej juz wkreca sie bez problemow. Na wcisnietym sprzegle rozpedza sie na tychmiast. Wdaje mi sie ze w zeszlym sezonie taka ilosc gazu (przy ktorej wystepuje problem ) w zupelnosci wystarczala do spokojnego ruszenia   macie jakis pomysl jak to podregulowac\naprawic ?? Na ssaniu problem ten tez nie wystepuje dopiero jak je wylacze.

pzdr
Losketh
Kawasaki VN 800 Clasic

Data: 2009-04-16 10:16:13
Autor: Baczek
[...]

IMO lewe powietrze? Tyle ze nie ma to zwiazku ze sprzeglem.

Data: 2009-04-17 10:15:06
Autor: Losketh
VN 800 clasic problemy z regulacja

Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał

IMO lewe powietrze? Tyle ze nie ma to zwiazku ze sprzeglem.
to raczej nie wchodzi w gre na ssaniu pracuje dobrze i przy mocniejszym dodaniu gazu rowniez

Zauwazylem tez (wczoraj odbylem dluzsza jazde) po jakis 20km problem zniknol moze po prstu za szybko wylaczam ssanie aczkolwiek wydaje mi sie ze 3km to dosc zeby silnik sie zagrzal :(

VN 800 clasic problemy z regulacja