VOD w videostradzie

Data: 2009-09-07 10:50:20
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
TPSA uruchomiła dla userów neostrady z tv sat funkcję vod (obecnie część pozycji gratis).
Czy dobrze się domyślam, że filmy w tej usłudze ciągną się przez net, a nie przez satelitę?
Tak by wskazywało 6 h które trzeba czekać na film.

Ktoś się orientuje gdzie taki film jest zapisywany?
W jakiejś pamięci flash dekodera?
Nie wierzę żeby chip na karcie miał taką pojemność.

Data: 2009-09-07 10:57:17
Autor: Mane
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:
[...]

W Videostradzie przez adsl jest wydzielane pasmu na stream nie zalezne od wykupionego lacza internetowego, mysle ze tutaj bedzie podobnie jesli nie leci to via sat.

Data: 2009-09-07 11:02:47
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h82hu2$nv9$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Nie sądzę, włączenie kompa wyraźnie wydłużyło czas pobierania filmu.

Data: 2009-09-07 14:24:25
Autor: Mane
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

Nie sądzę, włączenie kompa wyraźnie wydłużyło czas pobierania filmu.

Widocznie lacze gowniane i nie ciagnie jednoczesnie internetu i video.
Wlasnie przez to wydzielone lacze nie mozna jednoczesnie miec videostrady i max internetu.

Data: 2009-09-07 20:09:18
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h82u2e$o9j$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Nie sądzę, włączenie kompa wyraźnie wydłużyło czas pobierania filmu.

Widocznie lacze gowniane i nie ciagnie jednoczesnie internetu i video.

Może być, do centrali mam daleko, pewnie i tak się mam cieszyć że w ogóle neo jest.

Wlasnie przez to wydzielone lacze nie mozna jednoczesnie miec videostrady i max internetu.

videostrady przez adsl mieć nie mogę, więc może tak być jak piszesz.

Data: 2009-09-08 07:24:14
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

videostrady przez adsl mieć nie mogę, więc może tak być jak piszesz.

czyli z tego co piszesz masz tv przez sat a pozostałe usługi
przez neta.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-08 09:48:49
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4aa5ea7f$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

videostrady przez adsl mieć nie mogę, więc może tak być jak piszesz.

czyli z tego co piszesz masz tv przez sat a pozostałe usługi
przez neta.

Musiałeś być wczoraj lekko wcięty, albo totalnie nie przeczytałeś nic na co odpowiadałeś.
Napisałem to już w pierwszym poście wątku. ;-)

Data: 2009-09-08 10:29:30
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

[...]

nie, to dziś przez tego misia... co Budce Suflera zap...

Data: 2009-09-08 02:43:22
Autor: travis
VOD w videostradzie
filmy są ściągane przez satelitę na dekoder, to właśnie nie przez net,
to właśnie jest ta nowość

Data: 2009-09-08 11:48:13
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "travis" <mgorecki731@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a52287f-5bd5-4ce5-8a0a-be580bce4272j4g2000yqa.googlegroups.com...
filmy są ściągane przez satelitę na dekoder

Skąd takie info i skąd  w takim przypadku związek pomiędzy czasem ściągania i włączeniem kompa korzystającego z netu?

Data: 2009-09-07 11:18:11
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:
[...]

pytanie czy film jest nagrywany czy tworzony korytarz.
jak zapisywany to gdzie?
pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.
widząc ten dekoder i przycisk nagrywania sam się zastanawiałwem

Data: 2009-09-07 11:25:49
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
[...]

No właśnie o to pytałem.

pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.

Ale mówisz o filmie wcześniej ściągniętym z satelity?
A te kilka minut to raczej na nadanie uprawnień, a nie na ściągnięcie 1 GB filmu.

Data: 2009-09-07 11:46:25
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

No właśnie o to pytałem.

wiem, a ja się przyłaczam

pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.

Ale mówisz o filmie wcześniej ściągniętym z satelity?
A te kilka minut to raczej na nadanie uprawnień, a nie na ściągnięcie 1 GB filmu.

tak, wszystkie filmy idą w czasie rzeczywistym.
zamawiając film to tylko kwestia odblokowania

Data: 2009-09-07 11:59:55
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
[...]

????
A gdzie?

Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

Data: 2009-09-07 12:11:19
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

????
A gdzie?

Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

piszę o strumieniu do rejestracji nie oglądaniu.

Data: 2009-09-07 12:15:52
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4aa4dc47$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

????
A gdzie?

Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

piszę o strumieniu do rejestracji nie oglądaniu.

Nie bardzo rozumiem.
To na co się czeka?

Bo ja pisałem o 6 h do ZAKOŃCZENIA ściągania, pobieranie rozpoczęło się od razu.

Data: 2009-09-07 13:03:29
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.
To na co się czeka?

czego nie rozumiesz.
przez sat film 90-minutowy idzie 90 min.
nie widać postępu jak w videostradzie

Data: 2009-09-07 13:24:15
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4aa4e880$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.
To na co się czeka?

czego nie rozumiesz.
przez sat film 90-minutowy idzie 90 min.

Mówimy o vod?
Ponawiam pytanie - gdzie tak jest, że zaczynasz oglądać film z vod po kilku minutach od tego jak sobie tego zażyczysz, jeśli nie był wcześniej pobrany?

Data: 2009-09-07 13:36:04
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

[...]

u mnie.
wszystkie filmy są najpierw rejestrowane na dysku,
dopiero potem wystawiane na liste do zamawiania.
potem to kwestia odblokowania.
w videostradzie może jest flash na którego zamawiane
filmy są pobierane

Data: 2009-09-07 13:48:38
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
[...]

A przeczytałeś co ja pisałem, a co Ty?
Bo ja pisałem dokładnie to co Ty do powyżej (tzn. że na dekodery z dyskiem najpierw film jest pobierany, a potem dopiero możesz go oglądać), a Ty coś dokłanie odwrotnego.

Data: 2009-09-07 14:08:25
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

A przeczytałeś co ja pisałem, a co Ty?
Bo ja pisałem dokładnie to co Ty do powyżej (tzn. że na dekodery z dyskiem najpierw film jest pobierany, a potem dopiero możesz go oglądać), a Ty coś dokłanie odwrotnego.

???
to tak samo czy odwrotnie?
zapytaj inaczej  - gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

ja to widzę tak :
sat: filmy nagrywane są na dysku, dla wszystkich takie same,
ten kto chce oglądać - zamawia i otrzymuje uprawnienia.
videostrada - zamawiasz i ciągniesz plik do pamięci (może jakiś
flash).
u mnie na ferdku obraz sd na pendrivie zajmuje - 1h ok. 2GB.
taka pamięć to nie problem.

Data: 2009-09-07 14:24:59
Autor: Mirek Ptak
VOD w videostradzie
Dnia 2009-09-07 14:08,  *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Jambox - IPTV

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-07 14:33:39
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Mirek Ptak pisze:

zapytaj inaczej - gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

Jambox - IPTV

z tego co mówi reklama nagrywa wszystko na dysk, czyli tak jak wszędzie.
chyba że....

Data: 2009-09-07 14:38:13
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
pawell32 pisze:

gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

Jambox - IPTV

fakt.
(...)Wypożyczanie filmów wprost z pilota telewizyjnego. W odróżnieniu od innych platform, do korzystania z usługi nie jest wymagany STB z dyskiem. Usługa VOD dostępna jest dla każdego abonenta(...)

Data: 2009-09-07 15:45:07
Autor: Mirek Ptak
VOD w videostradzie
Dnia 2009-09-07 14:38,  *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

No to jeszcze na koniec dodam - IPTV, czyli ethernet (do mnie dochodzi 100Mbit, do switcza światłowodem)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-08 14:13:28
Autor: Cezar
VOD w videostradzie

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:h82hgb$h7q$1news.onet.pl...
[...]

jaka pamięć?
działa to tak:
Zbyszek Zamachowski odbiera telefon, zapisuje sobie jaki to film na karteczce jaki to film zobie życzysz. Potem z wózeczkiem jedzie poszukać taśm. W międzyczasie zmieniłeś zdanie i już nie chcesz oglądać tego co zamówiłeś tylko ten ostatni hit: "Sexy Pistols". Zbyszek znów zapyla z wózeczkiem do magazynu. Wynajduje te taśmy, wraca z nimi (ale już duuużo wolniej bo swoje ważą). Zakłada je na projektor. Musi poczekać jeszcze 5 minut bo twój popcorn w mikrofalówce potrzebuje troche czasu... Po chwili wszystko gotowe do projekcji, Zbyszek gotowy na przyjęcie kolejnego zlecenia a Ty zaczynasz się upajać "filmowymi nowościami". Cała akcja trwa ok 6 godzin.
To chyba w miare sensowne, prawda?

c.

Data: 2009-09-08 15:21:45
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Jak się nie ma nic do powiedzenia nie lepiej milczeć?

Data: 2009-09-08 15:40:28
Autor: bohuszek
VOD w videostradzie

TPSA uruchomiła dla userów neostrady z tv sat funkcję vod (obecnie część
pozycji gratis).

Skąd takie info? kiedyś VOD był tylko dla telewizji przez dsl.  Sam mam taką tv i do niej nie potrzeba anteny, sygnał idzie po kablu.

pozdrawiam

Data: 2009-09-08 15:48:39
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "bohuszek" <bohuszek@wp.pl> napisał w wiadomości news:h85ms9$crb$1opal.futuro.pl...

TPSA uruchomiła dla userów neostrady z tv sat funkcję vod (obecnie część
pozycji gratis).

Skąd takie info?

Od mojego dekodera? ;-)
A oprócz tego z różnych stron np. telepolis.

kiedyś VOD był tylko dla telewizji przez dsl.

A teraz już nie ma takiego ograniczenia.
I bardzo dobrze.
Oby jeszcze dało się oglądać, choćby odpłatnie cokolwiek sensownego, bo to co daje tpsa jest warte tyle ile kosztuje (w porównaniu do gołej neostrady), czyli 0 zł.
Z utęsknieniem czekam choćby na dodanie możliwości zakupu Multipakietu.

Data: 2009-09-10 02:52:03
Autor: travis
VOD w videostradzie
bez przesady, są czasem ciekawe filmy do obejrzenia, po za tym tp
zapowiedziało że chce rozwinąć tą usługę i z jednej strony puszcza ją
przez satelitę a z drugiej chce powiększyć zbiór filmów w ofercie..

VOD w videostradzie