VOD w videostradzie

Data: 2009-09-07 11:18:11
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:
TPSA uruchomiła dla userów neostrady z tv sat funkcję vod (obecnie część pozycji gratis).
Czy dobrze się domyślam, że filmy w tej usłudze ciągną się przez net, a nie przez satelitę?
Tak by wskazywało 6 h które trzeba czekać na film.

Ktoś się orientuje gdzie taki film jest zapisywany?
W jakiejś pamięci flash dekodera?
Nie wierzę żeby chip na karcie miał taką pojemność.

pytanie czy film jest nagrywany czy tworzony korytarz.
jak zapisywany to gdzie?
pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.
widząc ten dekoder i przycisk nagrywania sam się zastanawiałwem

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-07 11:25:49
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

No właśnie o to pytałem.

pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.

Ale mówisz o filmie wcześniej ściągniętym z satelity?
A te kilka minut to raczej na nadanie uprawnień, a nie na ściągnięcie 1 GB filmu.

Data: 2009-09-07 11:46:25
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

No właśnie o to pytałem.

wiem, a ja się przyłaczam

pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.

Ale mówisz o filmie wcześniej ściągniętym z satelity?
A te kilka minut to raczej na nadanie uprawnień, a nie na ściągnięcie 1 GB filmu.

tak, wszystkie filmy idą w czasie rzeczywistym.
zamawiając film to tylko kwestia odblokowania

Data: 2009-09-07 11:59:55
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
[...]

????
A gdzie?

Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

Data: 2009-09-07 12:11:19
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

????
A gdzie?

Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

piszę o strumieniu do rejestracji nie oglądaniu.

Data: 2009-09-07 12:15:52
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4aa4dc47$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

????
A gdzie?

Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

piszę o strumieniu do rejestracji nie oglądaniu.

Nie bardzo rozumiem.
To na co się czeka?

Bo ja pisałem o 6 h do ZAKOŃCZENIA ściągania, pobieranie rozpoczęło się od razu.

Data: 2009-09-07 13:03:29
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.
To na co się czeka?

czego nie rozumiesz.
przez sat film 90-minutowy idzie 90 min.
nie widać postępu jak w videostradzie

Data: 2009-09-07 13:24:15
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4aa4e880$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Nie bardzo rozumiem.
To na co się czeka?

czego nie rozumiesz.
przez sat film 90-minutowy idzie 90 min.

Mówimy o vod?
Ponawiam pytanie - gdzie tak jest, że zaczynasz oglądać film z vod po kilku minutach od tego jak sobie tego zażyczysz, jeśli nie był wcześniej pobrany?

Data: 2009-09-07 13:36:04
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

[...]

u mnie.
wszystkie filmy są najpierw rejestrowane na dysku,
dopiero potem wystawiane na liste do zamawiania.
potem to kwestia odblokowania.
w videostradzie może jest flash na którego zamawiane
filmy są pobierane

Data: 2009-09-07 13:48:38
Autor: Cavallino
VOD w videostradzie
[...]

A przeczytałeś co ja pisałem, a co Ty?
Bo ja pisałem dokładnie to co Ty do powyżej (tzn. że na dekodery z dyskiem najpierw film jest pobierany, a potem dopiero możesz go oglądać), a Ty coś dokłanie odwrotnego.

Data: 2009-09-07 14:08:25
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Cavallino pisze:

A przeczytałeś co ja pisałem, a co Ty?
Bo ja pisałem dokładnie to co Ty do powyżej (tzn. że na dekodery z dyskiem najpierw film jest pobierany, a potem dopiero możesz go oglądać), a Ty coś dokłanie odwrotnego.

???
to tak samo czy odwrotnie?
zapytaj inaczej  - gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

ja to widzę tak :
sat: filmy nagrywane są na dysku, dla wszystkich takie same,
ten kto chce oglądać - zamawia i otrzymuje uprawnienia.
videostrada - zamawiasz i ciągniesz plik do pamięci (może jakiś
flash).
u mnie na ferdku obraz sd na pendrivie zajmuje - 1h ok. 2GB.
taka pamięć to nie problem.

Data: 2009-09-07 14:24:59
Autor: Mirek Ptak
VOD w videostradzie
Dnia 2009-09-07 14:08,  *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Jambox - IPTV

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-07 14:33:39
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
Mirek Ptak pisze:

zapytaj inaczej - gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

Jambox - IPTV

z tego co mówi reklama nagrywa wszystko na dysk, czyli tak jak wszędzie.
chyba że....

Data: 2009-09-07 14:38:13
Autor: pawell32
VOD w videostradzie
pawell32 pisze:

gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

Jambox - IPTV

fakt.
(...)Wypożyczanie filmów wprost z pilota telewizyjnego. W odróżnieniu od innych platform, do korzystania z usługi nie jest wymagany STB z dyskiem. Usługa VOD dostępna jest dla każdego abonenta(...)

Data: 2009-09-07 15:45:07
Autor: Mirek Ptak
VOD w videostradzie
Dnia 2009-09-07 14:38,  *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

No to jeszcze na koniec dodam - IPTV, czyli ethernet (do mnie dochodzi 100Mbit, do switcza światłowodem)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l