VOIP/SIP przez Wi-F tylko,i. przez Virgin Mobile brak

Data: 2017-04-20 09:35:13
Autor: universis
VOIP/SIP przez Wi-F tylko,i. przez Virgin Mobile brak
Ostatnio skonfigurowałem sobie telefonię VOIP/SIP w moim telefonie z Androidem.
Program Zoiper, server voip to sip.tlenofon.pl, sieć mobilna to Virgin Mobile w UK. I wszystko było by OK gdyby nie to że połączemie działa tylko pod Wi-Fi - czyli praktycznie tylko w domu. A ja chciałbym mieć to połączenie również na mieście więc warstwą nośną powinna byś sieć Virgin Mobile (GSM) z którą to telefon nie chce łączyć przez VOIP. Czyżby Virgin blokował protokół SIP ?  Napiszcie proszę jakieś sugestie.

VOIP/SIP przez Wi-F tylko,i. przez Virgin Mobile brak