Data: 2017-04-21 00:59:57 | |
Autor: gtoni13 | |
VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa | |
A jeszcze nie sprecyzowales co znaczy "nie chce laczyc" czy nie rerjestruja
nie odbiera rozmow ? |
|
Data: 2017-04-21 17:20:38 | |
Autor: universis | |
VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa | |
W dniu 21.04.2017 o 08:59, gtoni13@gmail.com pisze:
A jeszcze nie sprecyzowales co znaczy "nie chce laczyc" czy nie rerjestruja Może zacznę nie od początku. Program CSIP Simple był pierwszym który zainstalowałem na tym telefonie i że nie działał z powodu : ,,rejestracja zawiodła na serverze" czy jakoś podobnie gdy tylko przechodziłem z Wi-Fi na GSM. Na Wi-Fi - program CSIP Simple działał i do teraz działa. Z powodu że na GSM nie chciał działać zainstalowałem Zoipera. Stun w nim rzeczywiście był wyłączony, ale to chyba nie jest przyczyną że Zoiper nie chce łączyć w żadną ze stron bo w nim jest ta sama sytuacja - ,,Rejestracja zawiodła dla FCN" , a na tych samych ustawieniach i hasłach działa wszystko gdy tylko przejść na Wi-Fi. |
|
Data: 2017-04-21 18:59:12 | |
Autor: universis | |
VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa | |
W dniu 21.04.2017 o 08:59, gtoni13@gmail.com pisze:
A jeszcze nie sprecyzowales co znaczy "nie chce laczyc" czy nie rerjestruja Może zacznę nie od początku. Program CSIP Simple był pierwszym który zainstalowałem na tym telefonie i że nie działał z powodu : ,,rejestracja zawiodła na serverze" czy jakoś podobnie gdy tylko przechodziłem z Wi-Fi na GSM. Na Wi-Fi - program CSIP Simple działał i do teraz działa. Z powodu że na GSM nie chciał działać zainstalowałem Zoipera. Stun w nim rzeczywiście był wyłączony, ale to chyba nie jest przyczyną że Zoiper nie chce łączyć w żadną ze stron bo w nim jest ta sama sytuacja - ,,Rejestracja zawiodła dla FCN" , a na tych samych ustawieniach i hasłach działa wszystko gdy tylko przejść na Wi-Fi. |