VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa

Data: 2017-04-21 10:21:38
Autor: gtoni13
VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa
Piszesz GSM, wlacz UMTS /3G / i skonfiguruj by dzialal w 3G.

Data: 2017-04-21 21:11:01
Autor: universis
W dniu 21.04.2017 o 18:21, gtoni13@gmail.com pisze:
Piszesz GSM, wlacz UMTS /3G / i skonfiguruj by dzialal w 3G.

Dziękuję za pomoc - Twoje sugestie okazały się trafionymi w "10" - choć u mnie to inaczej troche wygląda - to Android 3.3.7 :

Ustawienia -> Sieci bezprzewodowe -> Sieci komórkowe -> :

a:) włącz przesył danych - dałem haczyk

b.)Dane roamingu   - dałem haczyk

c.)Tryb sieci : Tylko GSM, tylko WCDMA i wybierz automatycznie - i wybrałem automatycznie

d.) Uzywaj tylko sieci 2G  - był haczyk - odhaczyłem

e.)Wybór sieci : Automatycznie

Dotychczas myślałem że jeśli skype pracuje to przesył danych jest włączony.

Teraz VOIP działa w warstwie GSM. Bardzo dziękuję za pomoc.

Data: 2017-04-22 01:03:29
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Apr 2017 21:11:01 +0100, universis napisał(a):
[...]

A nie bylo ? To moze i transmisji danych nie bylo ?

[...]

W jakim sensie "pracuje" ? Wystartowal, czy dalo sie pogadac ?
A inne programy wymagajace danych dzialaly ?

Teraz VOIP działa w warstwie GSM.

W jakim sensie "w warstwie GSM" ?

J.

Data: 2017-04-22 18:01:11
Autor: universis
W dniu 22.04.2017 o 00:03, J.F. pisze:

W jakim sensie "pracuje" ? Wystartowal, czy dalo sie pogadac ?
A inne programy wymagajace danych dzialaly ?

Nie wiem bo oprócz skype'a nic więcej nie używam.

Teraz VOIP działa w warstwie GSM.

W jakim sensie "w warstwie GSM" ?

W sensie że bez "pomocy" od Wi-Fi.

Data: 2017-04-22 01:09:40
Autor: Animka
W dniu 2017-04-21 o 22:11, universis pisze:
[...]

Czy za ten voip płaci sie odrębną kwotę od abonamentu opetatora komórkowego?
Mało masz minut w V.M ?

--
animka

Data: 2017-04-22 18:03:34
Autor: universis
W dniu 22.04.2017 o 00:09, Animka pisze:

Czy za ten voip płaci sie odrębną kwotę od abonamentu opetatora
komórkowego?
Mało masz minut w V.M ?

Głownie chodzi mi o tanie dzwonienie z Polski do mnie w UK.

Data: 2017-08-12 01:49:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa

"universis" odg2d7$4bt$2@usenet.news.interia.pl

Mało masz minut w V.M ?

Głownie chodzi mi o tanie dzwonienie z Polski do mnie w UK.

Animka przewidziała ;) bezpłatny roaming... ;)
[ale nie przewidziała BRexitu...]

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa