Data: 2017-07-16 17:10:23 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa | |
"universis" e9267dd2-3c8b-4652-b9f5-d37f9a83b11e@googlegroups.com : Program Zoiper, server voip to sip.tlenofon.pl, sieć mobilna to Virgin Mobile w UK. : I wszystko było by OK [nie wiem, co to protokół SIP; znam TCP i UDP; VoIP zazwyczaj korzysta z UDP; UDP zakłada gubienie ramek] W RP VoIP via VM -- OK. Zoiper daje jakość doskonałą, natomiast natywne (nie tylko w Maxie Asusa) dają znacznie gorszą jakość. Nawet w EDGE (duże opóźnienia) można gadać via VoIP. [ale w celu jakim?!] -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_' `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/...... |
|