VOIP w Nokia E71 problem

Data: 2010-06-19 22:18:31
Autor: Tequila
VOIP w Nokia E71 problem
Witam
Miałem wcześniej Nokie E71 i tam po skonfigurowaniu SIP na np Freeconet można było dzwonić za pomocą wbudowanej aplikacji telefon internetowy. Siedzę właśnie nad Nokią E72 i czegoś takiego nie ma.... jest tylko konfiguracja SIP.

Przeglądam google i widzę że niektórzy instalują aplikację  SIP VoIP Settings, czy ten model nie ma wbudowanego klienta Voip ???

Data: 2010-06-20 15:09:58
Autor: Tequila
VOIP w Nokia E71 problem
Temat nie aktualny trzeba ściągnąć SIP_VoIP_3_x_Settings_v2_0_en.sis , zainstalować i wejść w Panel sterowania -> Ust. sieciowe -> Advanced VoIP settings i tam pierwsze pytanie to podać i tam podać publiczną nazwę użytkownika w postaci sip:użytkownik@sip.freeconet.pl reszta to już bułka z masłem.

VOIP w Nokia E71 problem