Data: 2009-09-23 08:09:32 | |
Autor: Grzegorz P. | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Witam,
Mam problem ze skrzynia w Intruderze: po ostrzejszym hamowaniu biegami trojka wchodzi niechetnie, czasem musze mocno przegazowac, zeby zaskoczylo i dalo sie zredukowac do trojki. Przy spokojnej jezdzie wszystko dziala OK. Problem zaczal wystepowac jakies 3 tygodnie temu, zdarza sie to tylko po dluzszej jezdzie po gorkach, kiedy duzo hamuje silnikiem. Czy to znana przypadlosc tego modelu? Czy dla naprawienia tego bedzie trzeba wybebeszyc caly silnik, czy wystarczy podlubac w tej czesci skrzyni, ktora nie plywa w oleju (wypatrzylem w dokumentacji, ze to naprawienia niektorych usterek nie trzeba wyjmowac silnika, tylko nie jestem pewien czy ta usterka do tej kategorii nalezy). Moto to Suzuki Intruder VS 1400 GLP z r2000, skrzynia 5-biegowa, mam go od roku, wczesniej byl w USA, na liczniku przebieg 20000, prawdziwego nie znam. W maju nalalem oleju Motul 10W40 5100 Ester. Dzieki! Pozdrawiam, Grzegorz |
|
Data: 2009-09-23 10:57:25 | |
Autor: Nina | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 17:09, "Grzegorz P." <grzegorz.popi...@gmail.com> wrote:
Witam,Czy w intruderze sprzęgło jest hydrauliczne? Jeżeli tak to kiedy wymieniałeś w nim plyn hamulcowy? U mnie w zygzaku jak już jest problem z biegami tzn. redukcja, wrzucanie jedynki to znak że czas wymienić płyn w sprzęgle. Po prostu tak jakby sprzęgło do końca nie wysprzęglało. -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 11:39:56 | |
Autor: Grzegorz P. | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 19:57, Nina <nina.dobrzyn...@gmail.com> wrote:
Czy w intruderze sprzęgło jest hydrauliczne? Jeżeli tak to kiedy No fakt, plynu nie wymienialem i nie pomyslalem o tym. Wymienie. Dzieki! Grzegorz |
|
Data: 2009-09-23 20:50:52 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Nina pisze:
Czy w intruderze sprzęgło jest hydrauliczne? Tak Jeżeli tak to kiedy A najczesciej wystarczy je porzadnie odpowietrzyc. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-23 12:36:38 | |
Autor: Artur Zabroński | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 20:50, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W jaki sposób? No i dlaczego miałaby pomagać wymiana płynu na zapowietrzenie? Płyn hamulcowy zmieniałem tradycyjnie pompując klamką i przelałem przez układ sporo płynu - 0.25l. -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 21:59:14 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Artur Zabroński pisze:
W jaki sposób? No i dlaczego miałaby pomagać wymiana płynu na Przykro mi ale nie wiem kogo i o co pytasz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-23 13:04:57 | |
Autor: Artur Zabroński | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 21:59, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> W jaki sposób? No i dlaczego miałaby pomagać wymiana płynu naPytam Ciebie :) Napisałeś, że "najczesciej wystarczy je porzadnie odpowietrzyc" więc zapytałem w jaki inny sposób niże poprzez przelanie/ zmianę płynu. Napisałem wcześniej z innego konta przez przypadek. -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 22:10:21 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Artur Zabroński pisze:
Pytam Ciebie :) Napisałeś, że "najczesciej wystarczy je porzadnie Ale zdajesz sobie sprawe ze piszemy to u sprzegle ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-23 13:14:13 | |
Autor: Artur Zabroński | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 22:10, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
No tak? Czy tu panują inne zasady niż przy hamulcu? -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 22:17:56 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Artur Zabroński pisze:
No tak? Czy tu panują inne zasady niż przy hamulcu? Tak -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-23 13:25:49 | |
Autor: Artur Zabroński | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 22:17, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> No tak? Czy tu panują inne zasady niż przy hamulcu?To bądź tak miły i podziel się tą informacją, nie bądź tak tajemniczy :-) -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 22:32:31 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Artur Zabroński pisze:
To bądź tak miły i podziel się tą informacją, nie bądź tak http://tinyurl.com/km6d5t -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-23 13:44:41 | |
Autor: Artur Zabroński | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 22:32, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> To bądź tak miły i podziel się tą informacją, nie bądź takDzięki. A teraz - jakie są techniczne aspekty tego, że nie działa tu mechanizm z hamulca? U mnie po zmianie płynu jest wszystko w porządku, z odpowietrznika nie leci ani jeden bąbelek. -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 22:47:53 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Artur Zabroński pisze:
Dzięki. A teraz - jakie są techniczne aspekty tego, że nie działa tu skok roboczy tloczka w zacisku vs. skok tloczka w mechanizmie sprzegla. Do tego dochodzi reakcja sprezyn sprzeglowych. W hamulcu sprezyn nie ma. U mnie po zmianie płynu jest wszystko w porządku, Ale z czego ? Z zacisku czy pompy sprzeglowej ? A babelki sa dobre. Na przyklad piwo bez babelkow jest wstretne. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-23 13:52:12 | |
Autor: Artur Zabroński | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 22:47, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Tak też podejrzewałem, dzięki za sugestię - na pewno wykorzystam następnym razem. Z pompy sprzęgłowej. Co do piwa to już ustaliliśmy, nawet wymieszanie z nowym piwem nic nie zmienia. -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 22:55:21 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Artur Zabroński pisze:
Tak też podejrzewałem, dzięki za sugestię - na pewno wykorzystam Strzykawka 100 ml w aptece - ok 5 pln (czesto wylacznie na zamowienie). Starcza na lata. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-24 10:15:09 | |
Autor: Marek B | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Kuczu pisze:
Strzykawka 100 ml w aptece - ok 5 pln (czesto wylacznie na zamowienie). Starcza na lata. z doĹwiadczenia: za 5pln to dwie siÄ dostanie ;-) -- pozdrawiam Marek crf250x |
|
Data: 2009-09-23 22:27:45 | |
Autor: gildor | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Kuczu pisze:
Artur Zabroński pisze: niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje. -- - gildor czarny grzechotnik w litrze k5 |
|
Data: 2009-09-23 13:33:00 | |
Autor: Artur Zabroński | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
On 23 Wrz, 22:27, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Ale pamiętaj, że firmy Lajkonik - te są najlepsze. -- Artur |
|
Data: 2009-09-23 22:34:15 | |
Autor: Kuczu | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
gildor pisze:
niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje. Jakby Ci tu Mariusz... Nie chce mi sie juz :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-23 22:37:21 | |
Autor: gildor | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
Kuczu pisze:
gildor pisze: uraziłeś mnie na wskroś. bardzo, bardzo się przejąłem. kremówki. może kremówki. wszyscy lubią kremówki. -- - gildor czarny grzechotnik w litrze k5 |
|
Data: 2009-09-24 08:38:13 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie | |
gildor napisał(a):
kremówki. chyba nie wypada teraz -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|