VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie

Data: 2009-09-23 10:57:25
Autor: Nina
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie
On 23 Wrz, 17:09, "Grzegorz P." <grzegorz.popi...@gmail.com> wrote:
Witam,
Mam problem ze skrzynia w Intruderze: po ostrzejszym hamowaniu biegami
trojka wchodzi niechetnie, czasem musze mocno przegazowac, zeby
zaskoczylo i dalo sie zredukowac do trojki. Przy spokojnej jezdzie
wszystko dziala OK. Problem zaczal wystepowac jakies 3 tygodnie temu,
zdarza sie to tylko po dluzszej jezdzie po gorkach, kiedy duzo hamuje
silnikiem.
Czy w intruderze sprzęgło jest hydrauliczne? Jeżeli tak to kiedy
wymieniałeś w nim plyn hamulcowy? U mnie w zygzaku jak już jest
problem z biegami tzn. redukcja, wrzucanie jedynki to znak że czas
wymienić płyn w sprzęgle. Po prostu tak jakby sprzęgło do końca nie
wysprzęglało.

--
Artur

Data: 2009-09-23 11:39:56
Autor: Grzegorz P.
On 23 Wrz, 19:57, Nina <nina.dobrzyn...@gmail.com> wrote:

[...]

No fakt, plynu nie wymienialem i nie pomyslalem o tym. Wymienie.
Dzieki!
Grzegorz

Data: 2009-09-23 20:50:52
Autor: Kuczu
Nina pisze:

Czy w intruderze sprzęgło jest hydrauliczne?

Tak

Jeżeli tak to kiedy
wymieniałeś w nim plyn hamulcowy? U mnie w zygzaku jak już jest
problem z biegami tzn. redukcja, wrzucanie jedynki to znak że czas
wymienić płyn w sprzęgle.

A najczesciej wystarczy je porzadnie odpowietrzyc.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-23 12:36:38
Autor: Artur Zabroński
On 23 Wrz, 20:50, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

A najczesciej wystarczy je porzadnie odpowietrzyc.

W jaki sposób? No i dlaczego miałaby pomagać wymiana płynu na
zapowietrzenie? Płyn hamulcowy zmieniałem tradycyjnie pompując klamką
i przelałem przez układ sporo płynu - 0.25l.

--
Artur

Data: 2009-09-23 21:59:14
Autor: Kuczu
Artur Zabroński pisze:

W jaki sposób? No i dlaczego miałaby pomagać wymiana płynu na
zapowietrzenie? Płyn hamulcowy zmieniałem tradycyjnie pompując klamką
i przelałem przez układ sporo płynu - 0.25l.

Przykro mi ale nie wiem kogo i o co pytasz.

Data: 2009-09-23 13:04:57
Autor: Artur Zabroński
On 23 Wrz, 21:59, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]
> i przelałem przez układ sporo płynu - 0.25l.

Przykro mi ale nie wiem kogo i o co pytasz.

Pytam Ciebie :) Napisałeś, że "najczesciej wystarczy je porzadnie
odpowietrzyc" więc zapytałem w jaki inny sposób niże poprzez przelanie/
zmianę płynu. Napisałem wcześniej z innego konta przez przypadek.

--
Artur

Data: 2009-09-23 22:10:21
Autor: Kuczu
Artur Zabroński pisze:

Pytam Ciebie :) Napisałeś, że "najczesciej wystarczy je porzadnie
odpowietrzyc" więc zapytałem w jaki inny sposób niże poprzez przelanie/
zmianę płynu. Napisałem wcześniej z innego konta przez przypadek.

Ale zdajesz sobie sprawe ze piszemy to u sprzegle ?

Data: 2009-09-23 13:14:13
Autor: Artur Zabroński
On 23 Wrz, 22:10, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Ale zdajesz sobie sprawe ze piszemy to u sprzegle ?

No tak? Czy tu panują inne zasady niż przy hamulcu?

--
Artur

Data: 2009-09-23 13:25:49
Autor: Artur Zabroński
On 23 Wrz, 22:17, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> No tak? Czy tu panują inne zasady niż przy hamulcu?

Tak

To bądź tak miły i podziel się tą informacją, nie bądź tak
tajemniczy :-)

--
Artur

Data: 2009-09-23 22:32:31
Autor: Kuczu

http://tinyurl.com/km6d5t

Data: 2009-09-23 13:44:41
Autor: Artur Zabroński
On 23 Wrz, 22:32, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> To bądź tak miły i podziel się tą informacją, nie bądź tak
> tajemniczy :-)

http://tinyurl.com/km6d5t

Dzięki. A teraz - jakie są techniczne aspekty tego, że nie działa tu
mechanizm z hamulca? U mnie po zmianie płynu jest wszystko w porządku,
z odpowietrznika nie leci ani jeden bąbelek.

--
Artur

Data: 2009-09-23 22:47:53
Autor: Kuczu
Artur Zabroński pisze:

Dzięki. A teraz - jakie są techniczne aspekty tego, że nie działa tu
mechanizm z hamulca?

skok roboczy tloczka w zacisku vs. skok tloczka w mechanizmie sprzegla. Do tego dochodzi reakcja sprezyn sprzeglowych. W hamulcu sprezyn nie ma.

U mnie po zmianie płynu jest wszystko w porządku,
z odpowietrznika nie leci ani jeden bąbelek.

Ale z czego ? Z zacisku czy pompy sprzeglowej ? A babelki sa dobre. Na przyklad piwo bez babelkow jest wstretne.

Data: 2009-09-23 13:52:12
Autor: Artur Zabroński
On 23 Wrz, 22:47, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

skok roboczy tloczka w zacisku vs. skok tloczka w mechanizmie sprzegla.
Do tego dochodzi reakcja sprezyn sprzeglowych. W hamulcu sprezyn nie ma.

Tak też podejrzewałem, dzięki za sugestię - na pewno wykorzystam
następnym razem.

Ale z czego ? Z zacisku czy pompy sprzeglowej ? A babelki sa dobre. Na
przyklad piwo bez babelkow jest wstretne.

Z pompy sprzęgłowej. Co do piwa to już ustaliliśmy, nawet wymieszanie
z nowym piwem nic nie zmienia.

--
Artur

Data: 2009-09-23 22:55:21
Autor: Kuczu
Artur Zabroński pisze:

Tak też podejrzewałem, dzięki za sugestię - na pewno wykorzystam
następnym razem.

Strzykawka 100 ml w aptece - ok 5 pln (czesto wylacznie na zamowienie). Starcza na lata.

Data: 2009-09-24 10:15:09
Autor: Marek B
Kuczu pisze:
Strzykawka 100 ml w aptece - ok 5 pln (czesto wylacznie na zamowienie). Starcza na lata.

z doświadczenia: za 5pln to dwie się dostanie ;-)
Marek
crf250x

Data: 2009-09-23 22:27:45
Autor: gildor
Kuczu pisze:
Artur Zabroński pisze:

No tak? Czy tu panują inne zasady niż przy hamulcu?

Tak

niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje.

--
- gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-09-23 13:33:00
Autor: Artur Zabroński
On 23 Wrz, 22:27, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje.

Ale pamiętaj, że firmy Lajkonik - te są najlepsze.

--
Artur

Data: 2009-09-23 22:34:15
Autor: Kuczu
gildor pisze:

niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje.

Jakby Ci tu Mariusz... Nie chce mi sie juz :)

Data: 2009-09-23 22:37:21
Autor: gildor
Kuczu pisze:
gildor pisze:
niezła gra wstepna. lece po precelki... dziwnie pasuje.

Jakby Ci tu Mariusz... Nie chce mi sie juz :)

uraziłeś mnie na wskroś. bardzo, bardzo się przejąłem.

kremówki. może kremówki. wszyscy lubią kremówki.

Data: 2009-09-24 08:38:13
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie
gildor napisał(a):
kremówki.

chyba nie wypada teraz

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie