Data: 2010-04-21 13:37:44 | |
Autor: Potejciak | |
VTR 1000F- crash pady | |
Witam,
rozglądam się za crash-padami do mojej VTR-ki. Na allegro znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/item998098013_motojapan_crash_pady_honda_vtr_1000.html Wygląda w miarę rozsądnie, ale nie widziałem na własne oczy, nie przymierzałem... nie jestem pewien czy będą pasować... Widziałem też coś podobnego: http://www.hardmoto.pl/index.php?products=product&prod_id=1344 .... tylko to jakoś dziwnie się mocuje... i zupełnie mi nie pasuje do mojego motorzyka... Rozglądam się raczej za czymś takim: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1796870 ... albo ten.. http://allegro.pl/item998376337_honda_vtr_1000_moto_doktor.html Wyglądają rozsądniej. Może macie jakieś doświadczenia w tej materii? -- Pozdrawiam, Potejciak |
|
Data: 2010-04-22 12:20:20 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
VTR 1000F- crash pady | |
|
|
Data: 2010-04-22 12:15:15 | |
Autor: Piotr Klimek | |
VTR 1000F- crash pady | |
Dnia (Thu, 22 Apr 2010 12:20:20 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
wyklawiaturowal co nastepuje: Siemka Ze swojej strony polecam firme PWL, mam ich crashpady w swoim motocyklu i mialem okazje je sprawdzic w dzialaniu. Daly rade przy szlifie i ochronily reszte motocykla. http://www.pwlracing.com/ -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-04-22 14:49:18 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
VTR 1000F- crash pady | |
Siemka
*** "Piotr Klimek" Ze swojej strony polecam firme PWL... Niestety z tego co rozmawialem - nie robia do F-ki za stare moto -- Pozdrawiam Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5049 (20100422) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-04-22 15:04:21 | |
Autor: Kopyt | |
VTR 1000F- crash pady | |
Czesc!
Piotr Klimek Nie chce zakladac oddzielnego watka, choc to sie ma nijak do crash-padow. Ciekaw jestem czy nie miales jakichs siupow ze zlaczka za pomoca ktorej stacyjka w SV-ce jest podpieta do reszty wiazki. Chytre Japsy daly zlaczke do za malych pradow, calosc sie nadpala i od razu jest ciekawie. To dosc popularny problem w SV S, opisany na dziesiatkach stron na forum SV Portal (jakies kilkadziesiat zgloszen, z tego wiekszosc to K3, bo jest ich po prostu najwiecej). Pozdro Pawel gpx 600'r i SVSZ |
|
Data: 2010-04-22 12:27:19 | |
Autor: Piotr Klimek | |
VTR 1000F- crash pady | |
Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:04:21 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje: Nie chce zakladac oddzielnego watka, choc to sie ma nijak do crash-padow. Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-04-22 15:37:09 | |
Autor: Kopyt | |
VTR 1000F- crash pady | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomoci
Coz, skoro tak, to proponuje sprawdzic. U mnie wystapily, ale na szczescie pod domem. Wiec brak oznak zycia po przekreceniu kluczyka mnie nie zmartwil bardzo. Ten efekt jest jednak calkowicie losowy wiec moze ugryzc w tylek i 1000 km od domu, a wtedy przykro. W wolnej chwili polecam lekture "ignition switch problem" na SV Portal -- tak ku przestrodze. Pozdro P |
|
Data: 2010-04-22 13:03:50 | |
Autor: Piotr Klimek | |
VTR 1000F- crash pady | |
Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:37:09 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje: Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic. Wielkie dzieki zapoznam sie i bede przygotowany. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-04-22 15:49:54 | |
Autor: Kopyt | |
VTR 1000F- crash pady | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomoci Wielkie dzieki zapoznam sie i bede przygotowany. Przygotowanie polega niestety na spruciu instalacji i wywaleniu felernej zlaczki... Tak sie przyczepilem, bo slyszalem o jednym, ktoremu odcielo zaplon w ciasnym winklu. Bolalo. Milej lektury zycze i szerokosci na SV-ce. P |
|
Data: 2010-05-04 11:58:26 | |
Autor: Piotr Klimek | |
VTR 1000F- crash pady | |
Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:04:21 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje: Czesc! Kurcze, wykrakalismy :) W weekend polecialem sobie na mazury. W sobote costam sobie dlubalem przy motocyklu i odkrylem, ze po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje. Najpierw sprawdzilem bezpieczniki a pozniej majac w pamieci Twoj post zabralem sie za szukanie tej nieszczesnej zlaczki. Zeby sie do niej dobrac trzeba podniesc bak, i zdemontowac airbox. Dostep do niej jest strasznie upierdliwy, ale jakos udalo mi sie ja rozlaczyc i okazalo sie, ze wcale nie jest spalona. Okazalo sie, ze padniety byl jeden z glownych bezpiecznikow 30A, ktore sa 'ukryte' w innej obudowie niz cala reszta. W sumie cala operacja zajela okolo 4h i na koniec, gdy prad wrocil po wymianie bezpiecznika nie wiedzialem, czy sie cieszyc czy zloscic na siebie. Gdyby nie to co napisales to nigdy nie wpadlbym na pomysl demontazu polowy motocykla, tylko poszukal wszystkich bezpiecznikow :) No to sie wyzalilem :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-05-04 16:05:27 | |
Autor: Kopyt | |
VTR 1000F- crash pady | |
Cze!
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomoci Gdyby nie to co napisales to nigdy nie wpadlbym na pomysl demontazu polowy Jak to mowia starzy i madrzy ludzie: "nie ma takiego dobrego uczynku, ktory nie zostalby szybko i okrutnie ukarany". Tym razem jednak trafilo na Ciebie:( Mea culpa. Z drugiej jednak strony, ja rozbieranie polowy moto zaczalem dopiero PO sprawdzeniu wszystkich bezpiecznikow, lacznie z tym cholernym 30A, ktory jest tuz przy aku. A zlaczka jest faktycznie wybitnie upierdliwa. Trzeba miec dlonie jak gejsza stopy. Jak juz ja miales w garsci, to trzeba bylo wywalic w cholere. Teraz wiesz juz jak bedzie wygladac gdy to faktycznie ona walnie. Dodaj jeszcze do tego stopienie sie gniazdka z wtyczka i fizyczna niemozliwosc rozdzielenia ich. Pozdrawiam P |
|
Data: 2010-05-04 13:52:48 | |
Autor: Piotr Klimek | |
VTR 1000F- crash pady | |
Dnia (Tue, 4 May 2010 16:05:27 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje: Gdyby nie to co napisales to nigdy nie wpadlbym na pomysl demontazu polowy Wymienie, ale w bardziej sprzyjajacym momencie niz srodek majowki i perspektywa przejechania na kolach lub na lawecie 300km do domu. Tym bardziej, ze mialem przy sobie tylko fabryczny zestaw narzedzi i serwisowke. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-04-22 15:08:39 | |
Autor: (pj) | |
VTR 1000F- crash pady | |
W dniu 2010-04-22 12:20, Tytus z fabryki pisze:
[..] niestety odnosze wrazenie ze przy crashu jesli zaczepia o cos wylamia rame i mocowanie Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i dynamometrem - w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU. -- pozdr pj gsx1300r R-coĹ tam wiÄcej niĹź wiÄkszoĹÄ |
|
Data: 2010-04-22 15:36:36 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
VTR 1000F- crash pady | |
Czesc
***"(pj)" Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i dynamometrem - w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU. W tym przypadku nie, Piotrze. To kwestia konstrukcji. Sens crashpadow to umozliwienie slizgu motocyklowi po przewrotce na plaskim i zminimalizowanie szkod w osprzecie owiewkach etc kosztem uszkodzenia samego crashpada. Natomiast jego kostrukcja i mocowanie powinno byc takie by w przypadku uderzenia o nierowna powierzchnie sie on zlamal-obcial przed uszkodzeniem n.p. ramy. Natomiast w crashpadach TopBlock - bo takie posiadam sam slizg jest zamontowany na srubce M12 (byc moze aluminowej - nie macalem) ale malo prawdopodobne by ona latwo pekla nie uszkadajac stosunkowo delikatnej w tym miejscu ramy i uchwytu silnika. Oprocz tego sama konstrukcja wspornika crashpada wyglada na sporo mocniejsza niz rama. Mysle ze swietnie sie sprawdzilby w momencie slizgu ale jesli doszloby do uderzenia to raczej kiszka :) Na szczescie ramy tanie som na allegro. No i wypada sie starac by nie bylo okazji sprawdzac ich skutecznosci...:) -- Pozdrawiam Tytus z fabryki P.S. W instrukcji nie bylo zadnych Nm podanych __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5050 (20100422) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|