VTR 1000F dlugosc zaworu?

Data: 2010-09-04 09:43:00
Autor: Tomek
VTR 1000F dlugosc zaworu?

Jak w temacie, potrzebuje dokladnego wymiaru dlugosci zaworow ssacego i  wydechowego(chyba sa takie same, ale..) jesli by sie dalo wraz z  tolerancjami :) do Hondy VTR 1000F Firestorm 1999r.
Szukalem w google i nic, znalazlem servisowke ale tam nie ma. Pytalem w  servisie - dali mi servisowke (ale przeciez tam nie ma! :@ fachowcy..)
Wiec zapytanie na grupie Fachowcow co by poradzili skad wziasc takowe  wymiary :'(

Data: 2010-09-04 11:24:07
Autor: Kuczu
VTR 1000F dlugosc zaworu?
W dniu 2010-09-04 09:43, Tomek pisze:

[...]

Znaczy dorabiac bedziesz ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-09-04 11:39:36
Autor: Tomek
VTR 1000F dlugosc zaworu?

Znaczy dorabiac bedziesz ?

Nie Ja ;)
W W-wie jest fabryka zaworow i z wygietego zaworu ciezko im dokladny  wymiar pobrac, wiec pilnie poszukuje takiego wymiaru.
Niby moznaby plytkami wyregulowac, ale chcialbym miec TEN dokladny wymiar
Jesli ktos bylby zainteresowany moge podac namiary na ta fabfyczke, dodam  tylko ze w servisie jeden zawor stoi 215zl. a dorobienie 54zl :)

Data: 2010-09-04 21:45:34
Autor: Gr4N4c1K
VTR 1000F dlugosc zaworu?
Dnia 04-09-2010 o 11:39:36 Tomek <thomas.FZR@vp.pl> napisał(a):

[...]

Paradowscy z Ursusa? ja byłem zadowolony z jakości... z tym, że to z 15lat  temu było...

Pozdrawiam

Data: 2010-09-05 18:23:31
Autor: Jacot
VTR 1000F dlugosc zaworu?
Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

Paradowscy z Ursusa? ja byłem zadowolony z jakości... z tym, że to z 15lat  temu było...

Z Paradowskich na ogol zadowoleni sa wszyscy, z ktorymi mialem do
czynienia, tyle ze zawor do Junaka kosztuje nieco wiecej niz 54,- i
niektorym udaje sie kupic taniej jakies zagramaniczne, nieco lepsze w
szczegolach;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10