VTR - uwaga mina

Data: 2009-08-19 21:55:00
Autor: Henryk&Esmeralda
VTR - uwaga mina
Brawo!

Takie rzeczy trzeba pietnowac! Niestety bardzo malo osob ma wystarczajaca odwage cywilna zeby pokazac oszusta palcem.
O dobrym pomysle nie wspominajac.
BTW. Kto probuje sprzedac ta padake? w ogloszeniu nie ma juz danych i jest napisane "sprzedany".

pozdrawiam

Uzytkownik "saj" <zbyszekwarakomski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:83293b86-84fa-43af-9cb4-0b10058c1b3bs15g2000yqs.googlegroups.com...
info od znajomego:

pojawilo sie ogloszenie o sprzedazy "mojej" VTR. Gdyby ktos z Was lub
znajomych chcial kupic VTRe z ogloszenia ponizej to przestrzegam przed
popelnieniem tego bledu. Sam mialem ja przez niecaly miesiac i ciesze
sie ze udalo mi sie z tego wywinac.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1470198

Motocykl jest skladany z 2 i najlepiej go sobie wogole odpuscic.
Wszystko opisalem tutaj

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1487727

VTR - uwaga mina