VTX1800

Data: 2009-05-23 21:54:33
Autor: ZBYSZEK
VTX1800
probował , ktos juz regulowac napiecie tylnych amortyzatorów? jezeli tak , to jakies doświadczenia były?
a jezeli ktoś jest w posiadaniu to jakie ma ustawienia?

pozdrawiam

Data: 2009-05-24 07:46:40
Autor: vIrek
VTX1800
Witam
Użytkownik "ZBYSZEK" <zbiggibz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv9kr8$n88$1nemesis.news.neostrada.pl...
probował , ktos juz regulowac napiecie tylnych amortyzatorów? jezeli tak , to jakies doświadczenia były?
a jezeli ktoś jest w posiadaniu to jakie ma ustawienia?
A co tu jest do regulacji?
1-5 stopni napięcia sprężyny. Dasz na 1 będzie miękko (czytaj: może dobijać), na 5 będzie twardo. Jak miałem to jeździłem na 3, później założyłem progresywne.
vIrek
VTX1800

Data: 2009-05-25 10:18:53
Autor: kiju
VTX1800
A co to Zbychu ?
Dupka zabolała po trasie czy sie w winkle sprzet nie skladal  ? ;)

pozdro

--
===Kiju===
HONDA VFR RC36

Data: 2009-05-25 13:24:42
Autor: ZBYSZEK
VTX1800

Użytkownik "kiju" <kiju8_nie_spamuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvdkr8$8mi$1nemesis.news.neostrada.pl...
A co to Zbychu ?
Dupka zabolała po trasie czy sie w winkle sprzet nie skladal  ? ;)

na torze VTX nie jeżdze :D ale twardy mi sie wydawal:D

VTX1800