Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiÄ™dzy 2000 a 3 000 rpm

VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm

Data: 2011-10-25 12:57:47
Autor: Jakub Witkowski
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Ĺ‚apa skrzyni czy dwu masa?!

Opis jest zbyt niedokładny.
Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h (dowolne
obroty, rĂłwnieĹĽ na luzie)? A moĹĽe czy moĹĽe tylko przy pewnej kombinacji biegu i obrotĂłw?
Pytanie dodatkowe: jest jakaś zależność od stopnia wciśnięcia pedału (przyspieszanie,
hamowanie, jazda ze stałą prędkością?)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-10-25 05:21:13
Autor: Czarek Daniluk
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
On 25 PaĽ, 12:57, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:

Opis jest zbyt niedokładny.
Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h (dowolne
obroty, również na luzie)? A może czy może tylko przy pewnej kombinacji biegu i obrotów?
Pytanie dodatkowe: jest jaka¶ zależno¶ć od stopnia wci¶nięcia pedału (przyspieszanie,
hamowanie, jazda ze stał± prędko¶ci±?)

Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady się trzęsie. Stabilne jest tylko
jak nie pracuje ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-25 17:57:25
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm

Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady się trzęsie. Stabilne jest tylko
jak nie pracuje ;)

Pozdrawiam !

Albo nie nie miałe¶ takiego samochodu, albo miałe¶ mocno dojechany z przebiegiem powyżej 600 000. Przed t± awari± nic się nie trzęsło.

I żeby¶ mi nie mówił że taki przebieg jest nie możliwy bez kapitalki silnika to http://www.youtube.com/watch?v=4iRv1FQqVe0&feature=related
i czytaj w opisie co chłop przez ten czas naprawiał(niewiele).

Data: 2011-10-25 23:29:56
Autor: Czarek Daniluk
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
On 25 PaĽ, 17:57, s2k <s...@donikad.pl> wrote:
> Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady się trzęsie. Stabilne jest tylko
> jak nie pracuje ;)

> Pozdrawiam !

Albo nie nie miałe¶ takiego samochodu, albo miałe¶ mocno dojechany z
przebiegiem powyżej 600 000. Przed t± awari± nic się nie trzęsło.

I żeby¶ mi nie mówił że taki przebieg jest nie możliwy bez kapitalki
silnika tohttp://www.youtube.com/watch?v=4iRv1FQqVe0&feature=related
i czytaj w opisie co chłop przez ten czas naprawiał(niewiele).

Chyba Ty nie miałe¶ silnika 5 lub 6 cylindrowego TDI ;P
Porównuj±c nawet do 5 garnków to 3 cylinders TDI trzęsie się cały
czas. Nie czułe¶ tego bo miałe¶ sprawne poduszki pod motorem, teraz
jak która¶ zdechła to czujesz kulturę pracy 3 cylindrowej jednostki
bez wałków wyrównoważaj±cych ;P

To że Ty tego nie czujesz to nie znaczy że silnik się nie trzęsie -
trzęsie się bo 3 cylindrówki tak pracuj± i tyle.

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-25 18:00:59
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-25 12:57, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy
2000 a 3000 rpm.Zaczyna siÄ™ telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160
nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na
postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Ĺ‚apa skrzyni czy dwu masa?!

Opis jest zbyt niedokładny.
Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h
(dowolne
obroty, rĂłwnieĹĽ na luzie)? A moĹĽe czy moĹĽe tylko przy pewnej kombinacji
biegu i obrotĂłw?
Pytanie dodatkowe: jest jakaś zależność od stopnia wciśnięcia pedału
(przyspieszanie,
hamowanie, jazda ze stałą prędkością?)



Trzęsie najmocniej pomiędzy 80 a 100 km/h. Nie zależnie od biegu. To jest wydaje mi się najtrafniejszy opis.

Na luzie od 1000 rpm do czerwonego pola, nie trzęsie.
Przy hamowaniu nie przypominam sobie.
Dawanie gazu, im więcej tym bardziej trzęsie, im mniej tym mniej trzęsie ale moim zdaniem i tak na tyle trzęsie że jest to stan nieakceptowalny!

VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona