Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiÄ™dzy 2000 a 3000 rpm

VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm

Data: 2011-10-24 09:10:10
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiÄ™dzy 2000 a 3000 rpm.Zaczyna siÄ™ telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic siÄ™ nie trzÄ™sie, samochód przyspiesza pÅ‚ynnie. Nie telepie na postoju,  bez wbitego biegu w caÅ‚ym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Å‚apa skrzyni czy dwu masa?!

Data: 2011-10-24 09:34:22
Autor: Przemysław Czaja
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm

Użytkownik "s2k"

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiÄ™dzy 2000 a 3000 rpm.Zaczyna siÄ™ telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic siÄ™ nie trzÄ™sie, samochód przyspiesza pÅ‚ynnie. Nie telepie na postoju,  bez wbitego biegu w caÅ‚ym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Å‚apa skrzyni czy dwu masa?!

Bardziej wygląda na luzy w zawieszeniu - może końcówki drążków?

Data: 2011-10-24 01:22:51
Autor: Czarek Daniluk
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
On 24 Pa¼, 09:34, Przemys³aw Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:
U¿ytkownik "s2k"

> Mam taki problem ¿e VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiêdzy
> 2000 a 3000 rpm.Zaczyna siê telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
> ¿e ledwo idzie wytrzymaæ, zanika powy¿ej 100 km/h. Przy 130-140-160
> nic siê nie trzêsie, samochód przyspiesza p³ynnie. Nie telepie na
> postoju,  bez wbitego biegu w ca³ym zakresie obrotów.
> Czy to poduszka silnika, ³apa skrzyni czy dwu masa?!

Bardziej wygl±da na luzy w zawieszeniu - mo¿e koñcówki dr±¿ków?

Nie wydaje mi siê.
Ja bym obstawia³ na poduszki pod silnikiem.
Która¶ wybita i w pewnym przedziale obrotów uk³ad napêdowy wibruje.

Mo¿e byæ te¿ i poluzowana która¶ ³apa od poduszki - efekt bêdzie
podobny.

Du¿o rzeczy mo¿e takie zachowanie powodowaæ, trudno stwierdziæ bez
obmacania co to jest w tym przypadku.

Pozdrawiam !!

PS: Do tego wszystkiego doda³bym ³±cznik elastyczny wydechu do
sprawdzenia, i wszystkie gumy mocuj±ce wydech ;)

Data: 2011-10-24 13:11:10
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
W dniu 2011-10-24 10:22, Czarek Daniluk pisze:
On 24 Pa¼, 09:34, Przemys³aw Czaja<prze...@poczta.fm>  wrote:
U¿ytkownik "s2k"

Mam taki problem ¿e VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiêdzy
2000 a 3000 rpm.Zaczyna siê telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
¿e ledwo idzie wytrzymaæ, zanika powy¿ej 100 km/h. Przy 130-140-160
nic siê nie trzêsie, samochód przyspiesza p³ynnie. Nie telepie na
postoju,  bez wbitego biegu w ca³ym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, ³apa skrzyni czy dwu masa?!

Bardziej wygl±da na luzy w zawieszeniu - mo¿e koñcówki dr±¿ków?

Nie wydaje mi siê.
Ja bym obstawia³ na poduszki pod silnikiem.
Która¶ wybita i w pewnym przedziale obrotów uk³ad napêdowy wibruje.

Mo¿e byæ te¿ i poluzowana która¶ ³apa od poduszki - efekt bêdzie
podobny.

Du¿o rzeczy mo¿e takie zachowanie powodowaæ, trudno stwierdziæ bez
obmacania co to jest w tym przypadku.

Pozdrawiam !!

PS: Do tego wszystkiego doda³bym ³±cznik elastyczny wydechu do
sprawdzenia, i wszystkie gumy mocuj±ce wydech ;)

Po dokrêcaæ ¶ruby poduszek? Jak stwierdziæ ¿e poduszka/ ³apa jest urwana/uszkodzona?! Za wiele nie pomacasz, wszystko zabudowane, ¿eby co kol wiek zobaczyæ pó³ samochodu trzeba rozkrêciæ.

Data: 2011-10-24 05:13:09
Autor: Czarek Daniluk
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
On 24 Pa¼, 13:11, s2k <s...@donikad.pl> wrote:
W dniu 2011-10-24 10:22, Czarek Daniluk pisze:









> On 24 Pa¼, 09:34, Przemys³aw Czaja<prze...@poczta.fm>  wrote:
>> U¿ytkownik "s2k"

>>> Mam taki problem ¿e VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiêdzy
>>> 2000 a 3000 rpm.Zaczyna siê telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
>>> ¿e ledwo idzie wytrzymaæ, zanika powy¿ej 100 km/h. Przy 130-140-160
>>> nic siê nie trzêsie, samochód przyspiesza p³ynnie. Nie telepie na
>>> postoju,  bez wbitego biegu w ca³ym zakresie obrotów.
>>> Czy to poduszka silnika, ³apa skrzyni czy dwu masa?!

>> Bardziej wygl±da na luzy w zawieszeniu - mo¿e koñcówki dr±¿ków?

> Nie wydaje mi siê.
> Ja bym obstawia³ na poduszki pod silnikiem.
> Która¶ wybita i w pewnym przedziale obrotów uk³ad napêdowy wibruje.

> Mo¿e byæ te¿ i poluzowana która¶ ³apa od poduszki - efekt bêdzie
> podobny.

> Du¿o rzeczy mo¿e takie zachowanie powodowaæ, trudno stwierdziæ bez
> obmacania co to jest w tym przypadku.

> Pozdrawiam !!

> PS: Do tego wszystkiego doda³bym ³±cznik elastyczny wydechu do
> sprawdzenia, i wszystkie gumy mocuj±ce wydech ;)

Po dokrêcaæ ¶ruby poduszek? Jak stwierdziæ ¿e poduszka/ ³apa jest
urwana/uszkodzona?! Za wiele nie pomacasz, wszystko zabudowane, ¿eby co
kol wiek zobaczyæ pó³ samochodu trzeba rozkrêciæ.

Po co pó³ ?? Os³onê silnika wystarczy od spodu zdj±æ, a to nie
rozbieranie po³owy wozu ;)
Najpro¶ciej maska w górê, zaci±gasz rêczny i próbujesz ruszyæ a kto¶ z
boku obserwuje czy silnik za mocno siê nie wychyla ;) 1 - wsteczny, to
czasami wystarczy do zweryfikowania.
Je¶li s± poduszki hydrauliczne to nale¿y lukn±æ czy nic z nich nie
wycieka, jak wycieka to do wyrzucenia.

W Golfie 3 czêst± przypad³o¶ci± by³o buczenie w okolicach 3000rpm, ja
w swoim by³ym zlikwidowa³em owe buczenie (jakby mia³o co¶ za chwilê
spod deski wylecieæ) na jakie¶ ~10kkm ;) pó¼niej nie chcia³o mi siê
szukaæ czego dokrêcenie likwidowa³o ten efekt, a nawymienia³em siê
sporo.

Czasami pomaga poluzowanie ³ap i lekkie ruszenie w jedn± to w drug±
stronê, ustawienie optymalne silnika i wtedy skrêcenie.

Jak by³ bity i jest ¼le zrobiony to nic nie zrobisz, mo¿esz przyj±æ ¿e
tttm - ten typ tak ma.

Obejrzyj ³±cznik elastyczny wydechu i wieszaki, który¶ mo¿e pêk³ i
wydech le¿y na belce zawieszenia z ty³u i buczy w pewnym zakresie
obrotów, wiem ¿e potrafi buczeæ w 1,9 strasznie, a w 1,4 jako ¿e m
ajeszcze wiêksze wibracje wszak to 3 cylindry mo¿e byæ tylko jeszcze
gorzej.

Pozdrawiam !

PS:
Wiêcej nie pomogê, swoj± przygodê z TDI zakoñczy³em w kwietniu tego
roku ;)

Data: 2011-10-24 15:11:57
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
W dniu 2011-10-24 14:13, Czarek Daniluk pisze:
On 24 Pa¼, 13:11, s2k<s...@donikad.pl>  wrote:
W dniu 2011-10-24 10:22, Czarek Daniluk pisze:









On 24 Pa¼, 09:34, Przemys³aw Czaja<prze...@poczta.fm>    wrote:
U¿ytkownik "s2k"

Mam taki problem ¿e VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiêdzy
2000 a 3000 rpm.Zaczyna siê telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
¿e ledwo idzie wytrzymaæ, zanika powy¿ej 100 km/h. Przy 130-140-160
nic siê nie trzêsie, samochód przyspiesza p³ynnie. Nie telepie na
postoju,  bez wbitego biegu w ca³ym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, ³apa skrzyni czy dwu masa?!

Bardziej wygl±da na luzy w zawieszeniu - mo¿e koñcówki dr±¿ków?

Nie wydaje mi siê.
Ja bym obstawia³ na poduszki pod silnikiem.
Która¶ wybita i w pewnym przedziale obrotów uk³ad napêdowy wibruje.

Mo¿e byæ te¿ i poluzowana która¶ ³apa od poduszki - efekt bêdzie
podobny.

Du¿o rzeczy mo¿e takie zachowanie powodowaæ, trudno stwierdziæ bez
obmacania co to jest w tym przypadku.

Pozdrawiam !!

PS: Do tego wszystkiego doda³bym ³±cznik elastyczny wydechu do
sprawdzenia, i wszystkie gumy mocuj±ce wydech ;)

Po dokrêcaæ ¶ruby poduszek? Jak stwierdziæ ¿e poduszka/ ³apa jest
urwana/uszkodzona?! Za wiele nie pomacasz, wszystko zabudowane, ¿eby co
kol wiek zobaczyæ pó³ samochodu trzeba rozkrêciæ.

Po co pó³ ?? Os³onê silnika wystarczy od spodu zdj±æ, a to nie
rozbieranie po³owy wozu ;)
Najpro¶ciej maska w górê, zaci±gasz rêczny i próbujesz ruszyæ a kto¶ z
boku obserwuje czy silnik za mocno siê nie wychyla ;) 1 - wsteczny, to
czasami wystarczy do zweryfikowania.
Je¶li s± poduszki hydrauliczne to nale¿y lukn±æ czy nic z nich nie
wycieka, jak wycieka to do wyrzucenia.

W Golfie 3 czêst± przypad³o¶ci± by³o buczenie w okolicach 3000rpm, ja
w swoim by³ym zlikwidowa³em owe buczenie (jakby mia³o co¶ za chwilê
spod deski wylecieæ) na jakie¶ ~10kkm ;) pó¼niej nie chcia³o mi siê
szukaæ czego dokrêcenie likwidowa³o ten efekt, a nawymienia³em siê
sporo.

Czasami pomaga poluzowanie ³ap i lekkie ruszenie w jedn± to w drug±
stronê, ustawienie optymalne silnika i wtedy skrêcenie.

Jak by³ bity i jest ¼le zrobiony to nic nie zrobisz, mo¿esz przyj±æ ¿e
tttm - ten typ tak ma.

Obejrzyj ³±cznik elastyczny wydechu i wieszaki, który¶ mo¿e pêk³ i
wydech le¿y na belce zawieszenia z ty³u i buczy w pewnym zakresie
obrotów, wiem ¿e potrafi buczeæ w 1,9 strasznie, a w 1,4 jako ¿e m
ajeszcze wiêksze wibracje wszak to 3 cylindry mo¿e byæ tylko jeszcze
gorzej.

Pozdrawiam !

PS:
Wiêcej nie pomogê, swoj± przygodê z TDI zakoñczy³em w kwietniu tego
roku ;)

Wszystko dzia³a³o piêknie, przejecha³em 1000 km. Ruszy³em do domu a tu takie klocki, ju¿ widzia³em lawete, jednak powy¿ej 100km/h przesta³o trzê¶æ i tak dojecha³em do domu, pilnuj±c by nie jechaæ wolniej ni¿ 100 km/h st±d w±tpie ¿e to kwestja wcze¶niejszych przej¶c samochodu.

Data: 2011-10-24 15:59:04
Autor: Przemys³aw Czaja
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm

U¿ytkownik "Czarek Daniluk"

Bardziej wygl±da na luzy w zawieszeniu - mo¿e koñcówki dr±¿ków?

Nie wydaje mi siê.
Ja bym obstawia³ na poduszki pod silnikiem.
Która¶ wybita i w pewnym przedziale obrotów uk³ad napêdowy wibruje.

Zwróci³e¶ uwagê, ¿e w opisywanej sytuacji drgania s± zwi±zane z prêdko¶ci± a nie  obrotami silnika? Dlaczego nie trzêsie na ni¿szych biegach w okre¶lonym zakresie obrotów, tylko dok³adnie w zakresie 60-90km/h? Dok³adnie tak zachowywa³a mi siê skoda 105, gdy wytrzaska³y siê plastikowe podk³adki w dr±zkach. Po przekroczeniu pewnej prêdko¶ci ko³a siê stabilizowa³y.

Data: 2011-10-24 17:19:02
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
W dniu 2011-10-24 15:59, Przemys³aw Czaja pisze:

U¿ytkownik "Czarek Daniluk"

Bardziej wygl±da na luzy w zawieszeniu - mo¿e koñcówki dr±¿ków?

Nie wydaje mi siê.
Ja bym obstawia³ na poduszki pod silnikiem.
Która¶ wybita i w pewnym przedziale obrotów uk³ad napêdowy wibruje.

Zwróci³e¶ uwagê, ¿e w opisywanej sytuacji drgania s± zwi±zane z
prêdko¶ci± a nie obrotami silnika? Dlaczego nie trzêsie na ni¿szych
biegach w okre¶lonym zakresie obrotów, tylko dok³adnie w zakresie
60-90km/h? Dok³adnie tak zachowywa³a mi siê skoda 105, gdy wytrzaska³y
siê plastikowe podk³adki w dr±zkach. Po przekroczeniu pewnej prêdko¶ci
ko³a siê stabilizowa³y.

Mia³e¶ luz na kole? £apie za ko³o i próbuje lewo prawo i nie ma luzu.

Data: 2011-10-24 23:36:39
Autor: Przemys³aw Czaja
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm

U¿ytkownik "s2k"

Mia³e¶ luz na kole? £apie za ko³o i próbuje lewo prawo i nie ma luzu.

Czyli moja teoria bierze w ³eb :) u mnie by³ luz

Pozdrówki.

Data: 2011-10-24 14:10:35
Autor: to
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
begin s2k
Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000
a 3000 rpm.

To pewnie szatan.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-10-25 01:15:26
Autor: scobowski
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000
a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo
idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie
trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na postoju, bez
wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Å‚apa skrzyni czy dwu masa?!

ale jak szatan? :D

Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.

Data: 2011-10-25 12:48:01
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-25 01:15, scobowski pisze:
W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000
a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo
idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie
trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na postoju, bez
wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Å‚apa skrzyni czy dwu masa?!

ale jak szatan? :D

Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.


Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał. Masakra jakaś;/

Data: 2011-10-25 12:51:44
Autor: Jakub Witkowski
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-25 12:48, s2k pisze:

Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.

Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał. Masakra jakaś;/

Znaczy robił wywar z opon czy z felg? Tak czy siak, masakra ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-10-25 18:01:29
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-25 12:51, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-10-25 12:48, s2k pisze:

Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.

Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał.
Masakra jakaÅ›;/

Znaczy robił wywar z opon czy z felg? Tak czy siak, masakra ;)


W domu wszyscy zdrowi?

Data: 2011-10-25 18:02:21
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-25 12:51, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-10-25 12:48, s2k pisze:

Niewyważone / zabłocone koła + luzy w zawieszeniu.

Zmieniłem wczoraj opony na zimowe, felgi te same. Pan wywarzał.
Masakra jakaÅ›;/

Znaczy robił wywar z opon czy z felg? Tak czy siak, masakra ;)

wyważał a nie wywarzał mój bład
przepraszam

Data: 2011-10-25 12:57:47
Autor: Jakub Witkowski
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Å‚apa skrzyni czy dwu masa?!

Opis jest zbyt niedokładny.
Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h (dowolne
obroty, również na luzie)? A może czy może tylko przy pewnej kombinacji biegu i obrotów?
Pytanie dodatkowe: jest jakaś zależność od stopnia wciśnięcia pedału (przyspieszanie,
hamowanie, jazda ze stałą prędkością?)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-10-25 05:21:13
Autor: Czarek Daniluk
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
On 25 Pa¼, 12:57, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:

Opis jest zbyt niedok³adny.
Trzêsie pomiêdzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiêdzy 60-80km/h (dowolne
obroty, równie¿ na luzie)? A mo¿e czy mo¿e tylko przy pewnej kombinacji biegu i obrotów?
Pytanie dodatkowe: jest jaka¶ zale¿no¶æ od stopnia wci¶niêcia peda³u (przyspieszanie,
hamowanie, jazda ze sta³± prêdko¶ci±?)

Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady siê trzêsie. Stabilne jest tylko
jak nie pracuje ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-25 17:57:25
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm

Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady siê trzêsie. Stabilne jest tylko
jak nie pracuje ;)

Pozdrawiam !

Albo nie nie mia³e¶ takiego samochodu, albo mia³e¶ mocno dojechany z przebiegiem powy¿ej 600 000. Przed t± awari± nic siê nie trzês³o.

I ¿eby¶ mi nie mówi³ ¿e taki przebieg jest nie mo¿liwy bez kapitalki silnika to http://www.youtube.com/watch?v=4iRv1FQqVe0&feature=related
i czytaj w opisie co ch³op przez ten czas naprawia³(niewiele).

Data: 2011-10-25 23:29:56
Autor: Czarek Daniluk
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiêdzy 2000 a 3000 rpm
On 25 Pa¼, 17:57, s2k <s...@donikad.pl> wrote:
> Wiesz, to 1,4 TDI to z samej zasady siê trzêsie. Stabilne jest tylko
> jak nie pracuje ;)

> Pozdrawiam !

Albo nie nie mia³e¶ takiego samochodu, albo mia³e¶ mocno dojechany z
przebiegiem powy¿ej 600 000. Przed t± awari± nic siê nie trzês³o.

I ¿eby¶ mi nie mówi³ ¿e taki przebieg jest nie mo¿liwy bez kapitalki
silnika tohttp://www.youtube.com/watch?v=4iRv1FQqVe0&feature=related
i czytaj w opisie co ch³op przez ten czas naprawia³(niewiele).

Chyba Ty nie mia³e¶ silnika 5 lub 6 cylindrowego TDI ;P
Porównuj±c nawet do 5 garnków to 3 cylinders TDI trzêsie siê ca³y
czas. Nie czu³e¶ tego bo mia³e¶ sprawne poduszki pod motorem, teraz
jak która¶ zdech³a to czujesz kulturê pracy 3 cylindrowej jednostki
bez wa³ków wyrównowa¿aj±cych ;P

To ¿e Ty tego nie czujesz to nie znaczy ¿e silnik siê nie trzêsie -
trzêsie siê bo 3 cylindrówki tak pracuj± i tyle.

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-25 18:00:59
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-25 12:57, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy
2000 a 3000 rpm.Zaczyna siÄ™ telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak
że ledwo idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160
nic się nie trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na
postoju, bez wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Å‚apa skrzyni czy dwu masa?!

Opis jest zbyt niedokładny.
Trzęsie pomiędzy 2 a 3krpm (dowolny bieg), czy raczej pomiędzy 60-80km/h
(dowolne
obroty, również na luzie)? A może czy może tylko przy pewnej kombinacji
biegu i obrotów?
Pytanie dodatkowe: jest jakaś zależność od stopnia wciśnięcia pedału
(przyspieszanie,
hamowanie, jazda ze stałą prędkością?)



Trzęsie najmocniej pomiędzy 80 a 100 km/h. Nie zależnie od biegu. To jest wydaje mi się najtrafniejszy opis.

Na luzie od 1000 rpm do czerwonego pola, nie trzęsie.
Przy hamowaniu nie przypominam sobie.
Dawanie gazu, im więcej tym bardziej trzęsie, im mniej tym mniej trzęsie ale moim zdaniem i tak na tyle trzęsie że jest to stan nieakceptowalny!

Data: 2011-10-28 17:39:24
Autor: s2k
VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3 000 rpm
W dniu 2011-10-24 09:10, s2k pisze:
Witam

Mam taki problem że VW Polo 1.4 tdi 2000r miota nadwoziem pomiędzy 2000
a 3000 rpm.Zaczyna się telepotanie od 60 km/h przy 80 miota tak że ledwo
idzie wytrzymać, zanika powyżej 100 km/h. Przy 130-140-160 nic się nie
trzęsie, samochód przyspiesza płynnie. Nie telepie na postoju, bez
wbitego biegu w całym zakresie obrotów.
Czy to poduszka silnika, Å‚apa skrzyni czy dwu masa?!


Dla potomnych.Rozleciał się przegub wewnętrzny po prawej stronie (krzyżak) i temu tłukło.

VW 1.4 tdi miota nadwoziem pomiędzy 2000 a 3000 rpm

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona