VW Bank - opłaty Plus Konto

Data: 2010-03-15 15:18:37
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dostałam dzisiaj wyciąg z Konta VW Bank i nową tabelę opłat za wykonane przelewy na Plus Koncie,tabela będzie obowiązywać od 15.04.10 Do tej pory byłam bardzo zadowolona z tego banku,ale teraz naprawdę mocno przegięli.z opłatami.Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-03-15 15:27:31
Autor: RobertS
VW Bank - opłaty Plus Konto
Grażyna.Ł pisze:
[...]

a możesz opisać, które to opłaty tak Cię zszokowały?

RobertS

Data: 2010-03-15 15:42:53
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hnlg4k$9uh$1opal.icpnet.pl...
Grażyna.Ł pisze:
[...]

-- pozdrawiam
RobertS

Tak jak pisałam,chodzi o opłaty za przelewy z Plus Konta,ktore do tej pory były bezpłatne. Ponieważ robilam z tego konta sporo przelewów,więc dla mnie wszystko co dobre się skończyło,a konto jest całkiem nieźle oprocentowane (4,25%) więc trzymalam tam trochę kasy.Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł  Oczywiście przelewy z konta e-direct są bezpłatne, ale oprocentowanie konta to 0,01%, więc na takim koncie nie ma sensu trzymać pieniędzy. Jak dla mnie przygoda z tym bankiem juz się skończyła,trzeba poszukać innych ofert na rynku.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-03-15 15:49:47
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto
Przenosimy się do Toyoty?

MichalL

Data: 2010-03-15 16:10:13
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnlh4c$pnt$1node1.news.atman.pl...
Przenosimy się do Toyoty?

MichalL

Myślę,że jest to dobry pomysł,właśnie o tym myślałam,ale nie mialam jeszcze czasu poczytać ich ofertę. a może jeszcze jakieś propozycje??

Grażyna

Data: 2010-03-15 16:12:07
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
VW Bank - opłaty Plus Konto
a może jeszcze jakieś propozycje??

a jakby z Plusa przelewać e-direct i z niego robić przelewy?

bo jesli dobrze zrozumiałem to podrożały przelewy zewnętrzne
ale te wewnątrzbankowe nadal są zerowe?

Data: 2010-03-15 16:21:58
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000008d9.4b9e4e47newsgate.onet.pl...
a może jeszcze jakieś propozycje??

a jakby z Plusa przelewać e-direct i z niego robić przelewy?

bo jesli dobrze zrozumiałem to podrożały przelewy zewnętrzne
ale te wewnątrzbankowe nadal są zerowe?

No własnie problem w tym,że wewnętrzne przelewy z Plus Konta też zrobili płatne po 2,- zł ,więc i tak musimy płacić niestety.

Grażyna

Data: 2010-03-15 16:24:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
VW Bank - opłaty Plus Konto

> [...]

No własnie problem w tym,że wewnętrzne przelewy z Plus Konta też zrobili płatne po 2,- zł ,więc i tak musimy płacić niestety.

wszystkie, czy chociaż jeden zostawili gratisowy?

pytam się bo się wq, dopiero co założyłem konto i ma iść w odstawkę?
założyłem i e-direct i Plusa więc mnie to dotyczy i interesuje

Data: 2010-03-15 16:40:46
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

wszystkie, czy chociaż jeden zostawili gratisowy?

pytam się bo się wq, dopiero co założyłem konto i ma iść w odstawkę?
założyłem i e-direct i Plusa więc mnie to dotyczy i interesuje

O qurcze,to faktycznie się kontem nie nacieszysz,jedyna pociecha w tym,że prowadzenie konta jest darmowe,ale był już taki czas,że za e-direct kasowali 5,-zl miesięcznie,potem opłaty znieśli,a teraz wymyślili znowu coś nowego,widać potrzebna im kasa,ale się przejadą na tym,poniewaz nie damy się im i tej kasy nie będą mieli wcale,przynajmniej z mojej strony.

Grażyna

Data: 2010-03-15 16:24:49
Autor: Valdi
VW Bank - opłaty Plus Konto

Data: 2010-03-15 19:36:37
Autor: sensei
VW Bank - opłaty Plus Konto
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hnlhpu$ar3$1news.interia.pl...
> [...]

no nie bardzo... Grażyna napisała w swoim poście, że:
"Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł"

to jaki sens wtedy pluskonto ?
ciekawe ze robią to w trakcie kampani reklamujacej bezplatnosc VW.
Ja tak samo robiłem wiele przelewów z Pluskonta. Teraz musze szukać innego banku do przelewow...

Data: 2010-03-15 21:58:53
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "sensei" <nieznany@nieznany.pl> napisał w wiadomości news:hnlunq$d6s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Słuszna uwaga, robią kłamliwą kampanię,aby z miesiąc bezczelnie zrobić ludzi w bambuko i chwalić się ile to VW Bank ma nowych klientów i jaki to on jest super.
Ech,ci bankowcy to jedna wielka banda oszustów.

Pozdrawiam.

Data: 2010-03-16 01:33:57
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto

"Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> wrote in message news:hnm77k$l5d$1atlantis.news.neostrada.pl...

Słuszna uwaga, robią kłamliwą kampanię,aby z miesiąc bezczelnie zrobić ludzi w bambuko i chwalić się ile to VW Bank ma nowych klientów i jaki to on jest super.

Jak sądzę, kampania kosztowała dużo, ale nie zebrała klientów. Trzeba jakoś odrobić straty.
Szkoda że trzeba będzie się ewakuować z tego banku. A jestem klientem od samego początku.

MichalL

Data: 2010-03-16 02:53:06
Autor: Animka
VW Bank - opłaty Plus Konto
W dniu 2010-03-16 01:33, MichalL pisze:

[...]

A w tym Banku nie ma konta Direct? Przelewy by były za free. Zawsze można zmienić na konto Direct. Ja mam w ING Banku.

--
animka

Data: 2010-03-16 12:10:20
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnmktt$vhf$1node1.news.atman.pl...

[...]

Mnie też jest szkoda,że muszę zrezygnować z VW Banku,byłam z niego zadowolona. Z tego wszystkiego,żeby chociaż e-direct mieli lepiej oprocentowany i przynajmniej 1 lub 2darmowe przelewy z Plus Konta. Jednak chyba przeniosę się do Toyoty,tam ror póki co ma 2,25% a nie 0,01%,więc jeżeli mam już trzymać trochę pieniędzy,to wolę Toyotę,chociaż nie wiadomo czy nie zrobią z nami to samo co VW Bank.

Pozdr. Grażyna

Data: 2010-03-15 19:39:30
Autor: mx
VW Bank - ja ich chwalę, a oni mnie wq.....
no nie bardzo... Grażyna napisała w swoim poście, że:
"Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł"

Też sprawdziłem dzisiejszy kwit i mnie zatkało. To wszystko prawda, a dodatkowo: zdefiniowanie i modyfikacja zlecenia stałego lub z datą przyszłą 5,- zł. Aż trudno w to uwierzyć, rozwiali moje wątpliwości, zmykam od nich całkowicie, tam gdzie pieprz rośnie.
Pzdr.

Data: 2010-03-15 19:44:30
Autor: sensei
Użytkownik "mx" <m11@os.pl> napisał w wiadomości news:hnlut0$dkm$1inews.gazeta.pl...
[...]

szok a gdzies czytalem ze chca podwoic liczbe klientow ciekawe jak ??
jak zrezygnuje z przelewow bo bede musial placic za nie to zrezygnuje tez z wysylania do nich swoich zarobkow...

Data: 2010-03-15 19:51:44
Autor: mx
[...]

Oczywiście, ja też zarobki zabieram im od ręki. Przelewać im, a za odebranie to już płacić? NIGDY!

Data: 2010-03-15 21:31:10
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto

"Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> wrote in message news:hnlipp$56t$1atlantis.news.neostrada.pl...
a może jeszcze jakieś propozycje??

Jeszcze FMBank. 3,5% na ROR, zlecenia stałe i przelewy FREE, tyle że modyfikacja to 5 PLN.
Ale chciałbym, żeby ten bank wreszcie zaczął działać, na razie się "dociera".

MichalL

Data: 2010-03-15 21:32:51
Autor: wk
VW Bank - opłaty Plus Konto
Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnlh4c$pnt$1node1.news.atman.pl...
Przenosimy się do Toyoty?

Ale co jest dobrego w toyocie?
Jeden w miesiacu bezplatny przelew z oszczednosciowego, a nastepne po 9zl?
Oplata za karte debetowa 30zl/rok?

Przeciez to straszne dziadostwo jest...

Jest jakis inny bank z funkcjonalnoscia taka sama lub zblizona do pluskonta?

pozdrawiam, wk

Data: 2010-03-16 01:24:52
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto

"wk" <jozin@z.bazin> wrote in message news:hnm5hm$khb$1news.onet.pl...

Jeden w miesiacu bezplatny przelew z oszczednosciowego, a nastepne po 9zl?

ROR ma 2,25%, to zawsze lepiej niż nic, przepraszam 0,1%

MichalL

Data: 2010-03-15 21:57:12
Autor: Andrzej Kubiak
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:42:53 +0100, Grażyna.Ł napisał(a):

Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł

Dla porządku dodajmy, że płatne będą przelewy u konsultanta, internetowe
pozostają bez opłat.

AK

Data: 2010-03-15 20:58:22
Autor: xbartx
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dnia Mon, 15 Mar 2010 21:57:12 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Dla porządku dodajmy, że płatne będą przelewy u konsultanta, internetowe
pozostają bez opłat.

Czyli wyszło klasyczne "Radio Erewań"?

Data: 2010-03-15 22:10:08
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:aepszy5rh9dc$.4tsqmd9k0g2p.dlg40tude.net...
[...]

Nie masz racji,mam przed sobą tabelę opłat,opłaty za przelewy z Plus Konta są płatne tak jak napisałam,jeżeli robisz przez konsultanta,to będą jeszcze o 1,-zl droższe. Bezpłatne są nadal przelewy z konta e-direct, a my prowadzimy dyskusję na temat PLUS KONTA. Jeżeli nie mam racji to mnie poprawcie.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-03-15 22:52:23
Autor: mx
VW Bank - opłaty Plus Konto
[...]

Masz rację Grażynką, masz 100%. To teraz nie VW tylko Trabant Bank.
Pzdr

Data: 2010-03-15 23:02:41
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "mx" <m11@os.pl> napisał w wiadomości news:hnma6m$q8p$1inews.gazeta.pl...
[...]

O,bardzo podoba mi się ta nazwa,aż mi sie poprawil humor. Strzał w dziesiątkę,ale się uśmiałam.Brawo!!!
..
Grażyna

Data: 2010-03-16 14:50:22
Autor: Clegan
VW Bank - opłaty Plus Konto
On 15 Mar, 23:02, "Grażyna.Ł" <lusz...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "mx" <m...@os.pl> napisał w wiadomościnews:hnma6m$q8p$1inews.gazeta.pl...
/.../
> Masz rację Grażynką, masz 100%. To teraz nie VW tylko Trabant Bank.
> Pzdr

O,bardzo podoba mi się ta nazwa,aż mi sie poprawil humor. Strzał w
dziesiątkę,ale się uśmiałam.Brawo!!!

Jesteście malkontentami -
http://prnews.pl/przeglad-prasy/volkswagen-bank-direct-szykuje-sie-do-duzego-skoku-49759.html
To jest nowy, przebiegły plan dyrekcji VW banku pt.: kiedy spada wtedy
rośnie.

Data: 2010-03-16 18:01:39
Autor: Andrzej Kubiak
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:10:08 +0100, Grażyna.Ł napisał(a):

[...]

Fakt, spojrzałem na papiórek dotyczący konta Biznes. Nic, to czas zamknąć
Plus Konto.

AK

Data: 2010-03-15 23:11:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
VW Bank - opłaty Plus Konto
[...]

czy ja jestem tak zmęczony czy VW Bank tak bezczelny?
wchodze na ich www, jest stara TOiP a nowej nie widzę.

Data: 2010-03-15 23:22:41
Autor: mx
VW Bank - opłaty Plus Konto
czy ja jestem tak zmęczony czy VW Bank tak bezczelny?
wchodze na ich www, jest stara TOiP a nowej nie widzę.

W liście podali adres, ale tam faktycznie jest stara TOiP. Nowa obowiązuje dopiero od 15 kwietnia, mają czas.

Data: 2010-03-16 10:58:31
Autor: ketiv
zamnięcie rachunku
jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Data: 2010-03-16 03:54:56
Autor: Jarek Andrzejewski
zamnięcie rachunku
On 16 Mar, 10:58, ketiv <ke...@o2.pl> wrote:
jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem
formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Masz oświadczyć jasno swą wolę (rozwiązania umowy prowadzenia
rachunku(-ów) bankowego(-ych)) i podpisać. Żadne formularze nie są
niezbędne, wystarczy kartka papieru.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-16 12:27:12
Autor: Grażyna.Ł
zamnięcie rachunku

Użytkownik "ketiv" <ketiv@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnnkt3$se8$1atlantis.news.neostrada.pl...
jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z konta,własnie też się nad tym zastanawiam.

Grażyna

Data: 2010-03-16 05:31:27
Autor: Jarek Andrzejewski
zamnięcie rachunku
On 16 Mar, 12:27, "Grażyna.Ł" <lusz...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "ketiv" <ke...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:hnnkt3$se8$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
> formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z konta,własnie

Lepiej nie, bo pozbawiasz się wtedy dowodu swojego oświadczenia woli.
Istotny będzie p.11 - radzę zerknąć do umowy.

Art. 54. 1. Otwarcie rachunku bankowego następuje przez zawarcie z
bankiem umowy na piśmie.
2. Umowa rachunku bankowego powinna określać w szczególności:
  1)   strony umowy,
  2)   rodzaj otwieranego rachunku,
  3)   walutę, w jakiej rachunek jest prowadzony,
  4)   czas, na jaki rachunek został otwarty,
  5)   wysokość oprocentowania i warunki jego zmiany,
  6)   sposób dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku,
  7)   terminy wypłaty lub kapitalizacji odsetek,
  8)   terminy realizacji zleceń posiadacza rachunku,
  9)   zakres odpowiedzialności banku za terminowe i prawidłowe
przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych oraz wysokość odszkodowania za
przekroczenie terminu realizacji dyspozycji posiadacza rachunku,
  10)  tryb i warunki dokonywania zmian umowy,
  11)  sposób i termin wypowiedzenia lub rozwiązania umowy rachunku,
  12)  zasady rozwiązania umowy w razie niedokonywania na rachunku
żadnych obrotów.

(Prawo bankowe)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-16 19:47:35
Autor: Krzysztof
zamnięcie rachunku

"Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> wrote in message news:hnnq3m$b33$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zamykalem w styczniu 2009, wyslalem pismo o zamknieciu rachunkow tradycyjna poczta, listem poleconym wraz z tokenem, co zaznaczylem w liscie. Przez poczte wewnetrzna wyslalem tylko info, ze zamykam konto i wysylam im token wraz z pismem. Wystarczylo i potem po pewnym czasie wyslali mi pismo, ze konto zostalo zamkniete.

Data: 2010-03-22 07:59:17
Autor:
VW Bank - opłaty za zmiany limitów transakcji via www/tel.
Grażyna.Ł <luszcz1@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dostałam dzisiaj wyciąg z Konta VW Bank i nową tabelę opłat za wykonane przelewy na Plus Koncie,tabela będzie obowiązywać od 15.04.10

Zwracam też uwagę, na fakt wprowadzenia przez Volkswagen Bank Polska SA od
15.04.2010 opłat za zmianę limitów transakcji jednorazowych/dziennych przez
internet i telefon (dotyczy e-direct jak i PLUSkonta). Do tej pory były były
to bezpłatne.

Oczywiście, proszę nie mylić w/w z limitami na kartach. Tu zmiana od dawna
jest płatna.

Data: 2010-03-22 10:17:28
Autor: Klaus
W dniu 2010-03-22 08:59, newsroomy.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Dzięki, nie zwróciłem na to uwagi. Z tabeli wynika że nie będzie można zmienić limitów przez www i IVR tylko przez konsultanta (5zł).
Dotyczy też pluskonta biznes.

Data: 2010-03-26 11:09:09
Autor: pustelnik
VW Bank - opłaty_za_zmiany_limitów_

ich prawo że chcą zarabiać więcej... dla mnie plus konto jest zwykłym rachunkiem oszczędnościowym i z założenia raczej tam wpłacam niż wypłacam, więc jakoś opłaty za przelewy mnie nie bolą specjalnie ;)  do przelewów mam e-directa - tak jak ktoś pisał - wystarczy zrobić jeden większy przelew z plus konta a reszta leci za darmo.  w VW Banku jestem w zasadzie od początku  i trzeba przyznać ,że choć mieli lepsze i gorsze pomysły, to zawsze byli jednak dość konkurencyjni, zobaczymy co dalej.

Data: 2010-03-27 21:44:22
Autor: wk
Użytkownik "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości news:hoi4kl$9ce$1z-news.wcss.wroc.pl...

ich prawo że chcą zarabiać więcej...
A moje prawo - zabrać swoją kasę do konkurencji.

dla mnie plus konto jest zwykłym rachunkiem oszczędnościowym
A dla mnie było zwykłym ROR-em...

i z założenia raczej tam wpłacam niż wypłacam, więc jakoś opłaty za przelewy mnie
nie bolą specjalnie ;)
A ja wpłacam i robię ok. 10 przelewow miesięcznie.
Teraz musiałbym płacić za to 40zł/mies...
Nie, dziękuję!

do przelewów mam e-directa - tak jak ktoś pisał - wystarczy zrobić jeden większy
przelew z plus konta a reszta leci za darmo.
Przelewy robię w ciągu całego miesiąca, czyli musiałbym trzymać sporo kasy na edirect z 0,1%...
Nie, dziękuję!

w VW Banku jestem w zasadzie od początku  i trzeba przyznać ,że choć mieli lepsze
i gorsze pomysły, to zawsze byli jednak dość konkurencyjni,
Byli konkurencyjni, ale to spieprzyli ;)

zobaczymy co dalej.
Dalej będzie tylko i wyłącznie odpływ depozytów.
Ten bank nie miał zupełnie NIC ciekawego do zaoferowania poza pluskontem.

Nie pierwszy raz się przekonają, że chytry traci dwa razy :)

Póki co, nie ma co panikować.
Trzeba przelać kasę spowrotem do mBanku, na lokatę jednodniową i czekać aż się opamiętają.
A jak będą dalej wprowadzać opłaty to trzeba będzie stracić 3,5zł na list polecony z tokenem i pozamykać to wszystko w cholerę!

pozdrawiam, wk

Data: 2010-03-28 18:49:21
Autor: Andrzej Kłos
wk pisze:

A ja wpłacam i robię ok. 10 przelewow miesięcznie.
Teraz musiałbym płacić za to 40zł/mies...

rozumiem twoje rozgoryczenie, ale przy odrobinie dobrej woli 10 przelewów miesięcznie to 20 zł/miesiąc

Trzeba przelać kasę z powrotem do mBanku, na lokatę jednodniową i czekać aż się opamiętają.

a dlaczego dotychczas tego nie robiłeś?

Plus Konto: 4,25% - 18% = 3,48%
mLokata (1-dniowa): 4,50%

andy_nek

Data: 2010-03-28 20:40:22
Autor: wk
Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos@wp.pl> napisał w wiadomości news:4baf9681$1news.home.net.pl...
wk pisze:

A ja wpłacam i robię ok. 10 przelewow miesięcznie.
Teraz musiałbym płacić za to 40zł/mies...

rozumiem twoje rozgoryczenie, ale przy odrobinie dobrej woli 10 przelewów miesięcznie to 20 zł/miesiąc
20zł to stanowczo za duzo. Do tego dochodzi ciagłe pilnowanie terminow przelewow...

Trzeba przelać kasę z powrotem do mBanku, na lokatę jednodniową i czekać aż się opamiętają.

a dlaczego dotychczas tego nie robiłeś?

Plus Konto: 4,25% - 18% = 3,48%
mLokata (1-dniowa): 4,50%
Lokata 1 dniowa w mbanku jest powiazana z emax+, co oznacza ze tylko 1 wyplata w miesiacu jest darmowa. Pozostale kosztuja jedyne 5zl - skutkiem czego taka ona jednodniowa jak z koziej dupy trąba...

pozdrawiam, wk

VW Bank - opłaty Plus Konto