VW Bank - opłaty Plus Konto

Data: 2010-03-15 15:27:31
Autor: RobertS
VW Bank - opłaty Plus Konto
Grażyna.Ł pisze:
Dostałam dzisiaj wyciąg z Konta VW Bank i nową tabelę opłat za wykonane przelewy na Plus Koncie,tabela będzie obowiązywać od 15.04.10 Do tej pory byłam bardzo zadowolona z tego banku,ale teraz naprawdę mocno przegięli.z opłatami.Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.

Pozdrawiam
Grażyna
a możesz opisać, które to opłaty tak Cię zszokowały?

RobertS

Data: 2010-03-15 15:42:53
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hnlg4k$9uh$1opal.icpnet.pl...
Grażyna.Ł pisze:
[...]

-- pozdrawiam
RobertS

Tak jak pisałam,chodzi o opłaty za przelewy z Plus Konta,ktore do tej pory były bezpłatne. Ponieważ robilam z tego konta sporo przelewów,więc dla mnie wszystko co dobre się skończyło,a konto jest całkiem nieźle oprocentowane (4,25%) więc trzymalam tam trochę kasy.Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł  Oczywiście przelewy z konta e-direct są bezpłatne, ale oprocentowanie konta to 0,01%, więc na takim koncie nie ma sensu trzymać pieniędzy. Jak dla mnie przygoda z tym bankiem juz się skończyła,trzeba poszukać innych ofert na rynku.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-03-15 15:49:47
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto
Przenosimy się do Toyoty?

MichalL

Data: 2010-03-15 16:10:13
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnlh4c$pnt$1node1.news.atman.pl...
Przenosimy się do Toyoty?

MichalL

Myślę,że jest to dobry pomysł,właśnie o tym myślałam,ale nie mialam jeszcze czasu poczytać ich ofertę. a może jeszcze jakieś propozycje??

Grażyna

Data: 2010-03-15 16:12:07
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
VW Bank - opłaty Plus Konto
a może jeszcze jakieś propozycje??

a jakby z Plusa przelewać e-direct i z niego robić przelewy?

bo jesli dobrze zrozumiałem to podrożały przelewy zewnętrzne
ale te wewnątrzbankowe nadal są zerowe?

Data: 2010-03-15 16:21:58
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000008d9.4b9e4e47newsgate.onet.pl...
a może jeszcze jakieś propozycje??

a jakby z Plusa przelewać e-direct i z niego robić przelewy?

bo jesli dobrze zrozumiałem to podrożały przelewy zewnętrzne
ale te wewnątrzbankowe nadal są zerowe?

No własnie problem w tym,że wewnętrzne przelewy z Plus Konta też zrobili płatne po 2,- zł ,więc i tak musimy płacić niestety.

Grażyna

Data: 2010-03-15 16:24:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
VW Bank - opłaty Plus Konto

> [...]

No własnie problem w tym,że wewnętrzne przelewy z Plus Konta też zrobili płatne po 2,- zł ,więc i tak musimy płacić niestety.

wszystkie, czy chociaż jeden zostawili gratisowy?

pytam się bo się wq, dopiero co założyłem konto i ma iść w odstawkę?
założyłem i e-direct i Plusa więc mnie to dotyczy i interesuje

Data: 2010-03-15 16:40:46
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

wszystkie, czy chociaż jeden zostawili gratisowy?

pytam się bo się wq, dopiero co założyłem konto i ma iść w odstawkę?
założyłem i e-direct i Plusa więc mnie to dotyczy i interesuje

O qurcze,to faktycznie się kontem nie nacieszysz,jedyna pociecha w tym,że prowadzenie konta jest darmowe,ale był już taki czas,że za e-direct kasowali 5,-zl miesięcznie,potem opłaty znieśli,a teraz wymyślili znowu coś nowego,widać potrzebna im kasa,ale się przejadą na tym,poniewaz nie damy się im i tej kasy nie będą mieli wcale,przynajmniej z mojej strony.

Grażyna

Data: 2010-03-15 16:24:49
Autor: Valdi
VW Bank - opłaty Plus Konto

Data: 2010-03-15 19:36:37
Autor: sensei
VW Bank - opłaty Plus Konto
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hnlhpu$ar3$1news.interia.pl...
> [...]

no nie bardzo... Grażyna napisała w swoim poście, że:
"Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł"

to jaki sens wtedy pluskonto ?
ciekawe ze robią to w trakcie kampani reklamujacej bezplatnosc VW.
Ja tak samo robiłem wiele przelewów z Pluskonta. Teraz musze szukać innego banku do przelewow...

Data: 2010-03-15 21:58:53
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "sensei" <nieznany@nieznany.pl> napisał w wiadomości news:hnlunq$d6s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Słuszna uwaga, robią kłamliwą kampanię,aby z miesiąc bezczelnie zrobić ludzi w bambuko i chwalić się ile to VW Bank ma nowych klientów i jaki to on jest super.
Ech,ci bankowcy to jedna wielka banda oszustów.

Pozdrawiam.

Data: 2010-03-16 01:33:57
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto

"Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> wrote in message news:hnm77k$l5d$1atlantis.news.neostrada.pl...

Słuszna uwaga, robią kłamliwą kampanię,aby z miesiąc bezczelnie zrobić ludzi w bambuko i chwalić się ile to VW Bank ma nowych klientów i jaki to on jest super.

Jak sądzę, kampania kosztowała dużo, ale nie zebrała klientów. Trzeba jakoś odrobić straty.
Szkoda że trzeba będzie się ewakuować z tego banku. A jestem klientem od samego początku.

MichalL

Data: 2010-03-16 02:53:06
Autor: Animka
VW Bank - opłaty Plus Konto
W dniu 2010-03-16 01:33, MichalL pisze:

[...]

A w tym Banku nie ma konta Direct? Przelewy by były za free. Zawsze można zmienić na konto Direct. Ja mam w ING Banku.

--
animka

Data: 2010-03-16 12:10:20
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnmktt$vhf$1node1.news.atman.pl...

[...]

Mnie też jest szkoda,że muszę zrezygnować z VW Banku,byłam z niego zadowolona. Z tego wszystkiego,żeby chociaż e-direct mieli lepiej oprocentowany i przynajmniej 1 lub 2darmowe przelewy z Plus Konta. Jednak chyba przeniosę się do Toyoty,tam ror póki co ma 2,25% a nie 0,01%,więc jeżeli mam już trzymać trochę pieniędzy,to wolę Toyotę,chociaż nie wiadomo czy nie zrobią z nami to samo co VW Bank.

Pozdr. Grażyna

Data: 2010-03-15 19:39:30
Autor: mx
VW Bank - ja ich chwalę, a oni mnie wq.....
no nie bardzo... Grażyna napisała w swoim poście, że:
"Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł"

Też sprawdziłem dzisiejszy kwit i mnie zatkało. To wszystko prawda, a dodatkowo: zdefiniowanie i modyfikacja zlecenia stałego lub z datą przyszłą 5,- zł. Aż trudno w to uwierzyć, rozwiali moje wątpliwości, zmykam od nich całkowicie, tam gdzie pieprz rośnie.
Pzdr.

Data: 2010-03-15 19:44:30
Autor: sensei
Użytkownik "mx" <m11@os.pl> napisał w wiadomości news:hnlut0$dkm$1inews.gazeta.pl...
[...]

szok a gdzies czytalem ze chca podwoic liczbe klientow ciekawe jak ??
jak zrezygnuje z przelewow bo bede musial placic za nie to zrezygnuje tez z wysylania do nich swoich zarobkow...

Data: 2010-03-15 19:51:44
Autor: mx
[...]

Oczywiście, ja też zarobki zabieram im od ręki. Przelewać im, a za odebranie to już płacić? NIGDY!

Data: 2010-03-15 21:31:10
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto

"Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> wrote in message news:hnlipp$56t$1atlantis.news.neostrada.pl...
a może jeszcze jakieś propozycje??

Jeszcze FMBank. 3,5% na ROR, zlecenia stałe i przelewy FREE, tyle że modyfikacja to 5 PLN.
Ale chciałbym, żeby ten bank wreszcie zaczął działać, na razie się "dociera".

MichalL

Data: 2010-03-15 21:32:51
Autor: wk
VW Bank - opłaty Plus Konto
Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnlh4c$pnt$1node1.news.atman.pl...
Przenosimy się do Toyoty?

Ale co jest dobrego w toyocie?
Jeden w miesiacu bezplatny przelew z oszczednosciowego, a nastepne po 9zl?
Oplata za karte debetowa 30zl/rok?

Przeciez to straszne dziadostwo jest...

Jest jakis inny bank z funkcjonalnoscia taka sama lub zblizona do pluskonta?

pozdrawiam, wk

Data: 2010-03-16 01:24:52
Autor: MichalL
VW Bank - opłaty Plus Konto

"wk" <jozin@z.bazin> wrote in message news:hnm5hm$khb$1news.onet.pl...

Jeden w miesiacu bezplatny przelew z oszczednosciowego, a nastepne po 9zl?

ROR ma 2,25%, to zawsze lepiej niż nic, przepraszam 0,1%

MichalL

Data: 2010-03-15 21:57:12
Autor: Andrzej Kubiak
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:42:53 +0100, Grażyna.Ł napisał(a):

Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł

Dla porządku dodajmy, że płatne będą przelewy u konsultanta, internetowe
pozostają bez opłat.

AK

Data: 2010-03-15 20:58:22
Autor: xbartx
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dnia Mon, 15 Mar 2010 21:57:12 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Dla porządku dodajmy, że płatne będą przelewy u konsultanta, internetowe
pozostają bez opłat.

Czyli wyszło klasyczne "Radio Erewań"?

Data: 2010-03-15 22:10:08
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:aepszy5rh9dc$.4tsqmd9k0g2p.dlg40tude.net...
[...]

Nie masz racji,mam przed sobą tabelę opłat,opłaty za przelewy z Plus Konta są płatne tak jak napisałam,jeżeli robisz przez konsultanta,to będą jeszcze o 1,-zl droższe. Bezpłatne są nadal przelewy z konta e-direct, a my prowadzimy dyskusję na temat PLUS KONTA. Jeżeli nie mam racji to mnie poprawcie.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-03-15 22:52:23
Autor: mx
VW Bank - opłaty Plus Konto
[...]

Masz rację Grażynką, masz 100%. To teraz nie VW tylko Trabant Bank.
Pzdr

Data: 2010-03-15 23:02:41
Autor: Grażyna.Ł
VW Bank - opłaty Plus Konto

Użytkownik "mx" <m11@os.pl> napisał w wiadomości news:hnma6m$q8p$1inews.gazeta.pl...
[...]

O,bardzo podoba mi się ta nazwa,aż mi sie poprawil humor. Strzał w dziesiątkę,ale się uśmiałam.Brawo!!!
..
Grażyna

Data: 2010-03-16 14:50:22
Autor: Clegan
VW Bank - opłaty Plus Konto
On 15 Mar, 23:02, "Grażyna.Ł" <lusz...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "mx" <m...@os.pl> napisał w wiadomościnews:hnma6m$q8p$1inews.gazeta.pl...
/.../
> Masz rację Grażynką, masz 100%. To teraz nie VW tylko Trabant Bank.
> Pzdr

O,bardzo podoba mi się ta nazwa,aż mi sie poprawil humor. Strzał w
dziesiątkę,ale się uśmiałam.Brawo!!!

Jesteście malkontentami -
http://prnews.pl/przeglad-prasy/volkswagen-bank-direct-szykuje-sie-do-duzego-skoku-49759.html
To jest nowy, przebiegły plan dyrekcji VW banku pt.: kiedy spada wtedy
rośnie.

Data: 2010-03-16 18:01:39
Autor: Andrzej Kubiak
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:10:08 +0100, Grażyna.Ł napisał(a):

[...]

Fakt, spojrzałem na papiórek dotyczący konta Biznes. Nic, to czas zamknąć
Plus Konto.

AK

VW Bank - opłaty Plus Konto