VW Bank - opłaty Plus Konto

Data: 2010-03-15 23:11:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
VW Bank - opłaty Plus Konto
Dostałam dzisiaj wyciąg z Konta VW Bank i nową tabelę opłat za wykonane przelewy na Plus Koncie,tabela będzie obowiązywać od 15.04.10 Do tej pory byłam bardzo zadowolona z tego banku,ale teraz naprawdę mocno przegięli.z opłatami.Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.

czy ja jestem tak zmęczony czy VW Bank tak bezczelny?
wchodze na ich www, jest stara TOiP a nowej nie widzę.

Data: 2010-03-15 23:22:41
Autor: mx
VW Bank - opłaty Plus Konto
czy ja jestem tak zmęczony czy VW Bank tak bezczelny?
wchodze na ich www, jest stara TOiP a nowej nie widzę.

W liście podali adres, ale tam faktycznie jest stara TOiP. Nowa obowiązuje dopiero od 15 kwietnia, mają czas.

VW Bank - opłaty Plus Konto