Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM

VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM

Data: 2013-05-14 11:17:27
Autor: hisjusz
VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM
Witam

Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.

Data: 2013-05-14 12:24:43
Autor: Lewis
VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM
W dniu 2013-05-14 11:17, hisjusz pisze:
Witam

Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w
przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka
przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy
ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że
samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z
kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.

Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak szybciej niż by użytkownik tego chciał.


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-05-15 08:44:40
Autor: wchpikus
VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM

Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak
szybciej niż by użytkownik tego chciał.


zgadzam sie, szczegolnie 2.0 i 2.5...
no chyba ze nowy wypust, bez pompek-wtrysyczkow...:)

VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona