Data: 2013-05-14 11:17:27 | |
Autor: hisjusz | |
VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM | |
Witam
Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos. |
|
Data: 2013-05-14 12:24:43 | |
Autor: Lewis | |
VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM | |
W dniu 2013-05-14 11:17, hisjusz pisze:
Witam Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :) Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak szybciej niż by użytkownik tego chciał. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-05-15 08:44:40 | |
Autor: wchpikus | |
VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM | |
Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)zgadzam sie, szczegolnie 2.0 i 2.5... no chyba ze nowy wypust, bez pompek-wtrysyczkow...:) |
|