Data: 2019-03-25 17:37:00 | |
Autor: Janusz | |
VW Dieselgate c.d. | |
W dniu 2019-03-25 o 14:01, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
takze najnowsza generacja TDI moze nie spelniac norm :-) tym razem termo okno czyli temperatura ponizej ktorej katalizator nie pracuje lub pracuje ze zmniejszona wydajnoscia ... jako ze wyrok swiezy wypada odczekac na reakcje VW ale jak ktos ma akcje to niech obserwuje gielde :-) Ale tłumaczenie tego jest straszne "Po tym, jak Volkswagen AG odmówił 15 października 2015 r., Został zmanipulowany innymi silnikami niż seria EA189, rzecznik firmy przyznał 22 października 2015 r., Że w USA wpłynęły również na serię EA288 ] Już 18 września 2015 r. California Air Resources Board wymieniła w swoim liście do VW oprócz roku modelowego 2015 serii EA288 (określanej jako Gen3), która została wyposażona w zmanipulowane oprogramowanie sterujące z porażką. Silniki po wersjach Euro-5 (do 1 września 2015 r.) I Euro 6 nie powinny jednak zawierać żadnych niedopuszczalnych urządzeń powodujących porażkę. [20] W marcu 2019 r. W sprawie w sądzie rejonowym Wuppertal okazało się, że również w serii EA 288 standardowe urządzenie do pokonywania klęsk jest ustawione w postaci tak zwanych okien termicznych. Według powoda silnik EA288 ma okno termiczne, które redukuje oczyszczanie spalin w temperaturach poniżej 15 stopni. VW odrzucił zarzuty, EA288 użył niedopuszczalnego urządzenia zamykającego, ale w piątek zdecydowanie wrócił." "urządzeń powodujących porażkę." czyli chodzi o silnik? " EA288 użył niedopuszczalnego urządzenia zamykającego," tu juz w ogóle trudno załapać o co biega " która została wyposażona w zmanipulowane oprogramowanie sterujące z porażką" "oprogramowanie" -ok, "porażka"- to ten specjalny tryb testowy? -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2019-03-25 09:44:23 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
VW Dieselgate c.d. | |
Już za parę dni obiektywna i niezależna polska prasa z pewnością o tym napisze ;-)
|
|
Data: 2019-03-25 11:43:41 | |
Autor: laisar | |
OT tłumaczenie maszynowe | |
W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 17:37:03 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
Bo Google tłumaczy zawsze poprzez angielski - tutaj: niemiecki>angielski>polski - i o ile na angielski z dowolnego języka jest w miarę zrozumiale, to w drugą stronę z trudniejszymi językami (jak polski) jest w najlepszym razie najwyżej kiepsko, a często raczej tragicznie lub gorzej. Jeśli więc ktoś choćby choćby minimalnie kuma angielski to lepiej tłumaczyć na niego i podarować sobie ból kolejnego kroku... |
|
Data: 2019-03-26 10:10:56 | |
Autor: Janusz | |
OT tłumaczenie maszynowe | |
W dniu 2019-03-25 o 19:43, laisar pisze:
W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 17:37:03 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:Wszystko fajnie o ile sie nie ma 60 na karku i uczyło się 9 lat rosyjskiego którego i tak nie umiem :( -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2019-03-25 20:16:33 | |
Autor: kk | |
VW Dieselgate c.d. | |
On 2019-03-25 17:37, Janusz wrote:
W dniu 2019-03-25 o 14:01, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze: Tłumaczenia na angielski są z reguły znacznie lepsze |
|
Data: 2019-03-26 10:11:46 | |
Autor: Janusz | |
VW Dieselgate c.d. | |
W dniu 2019-03-25 o 20:16, kk pisze:
On 2019-03-25 17:37, Janusz wrote:Wiem bo cały czas z nich korzystam dlatego zaskoczyła mnie tak niska jakość tego tłumaczenia. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2019-03-26 12:00:25 | |
Autor: Mirek Ptak | |
VW Dieselgate c.d. | |
W dniu 2019-03-26 o 10:11, Janusz pisze:
W dniu 2019-03-25 o 20:16, kk pisze:Deepl tłumaczy taki tekst dużo lepiej moim zdaniem. Pierwszy akapit: Po tym, jak 15 października 2015 r. Volkswagen AG zaprzeczył, że manipulowano silnikami innymi niż seria EA189,[17] rzecznik prasowy firmy przyznał 22 października 2015 r., że seria EA288 została dotknięta również w USA[18] Już 18 października 2015 r., seria EA189 została poddana manipulacji. W piśmie do VW z dnia 18 września 2015 r. Kalifornijska Rada Zasobów Powietrznych (California Air Resources Board) w piśmie do VW z dnia 18 września 2015 r. wymieniła również model roku 2015 serii EA288 (zwanej tam Gen3), która została wyposażona w manipulowane oprogramowanie sterujące z urządzeniem odcinającym, w piśmie skierowanym do VW.[19] Z drugiej strony, silniki po normie Euro 5 (do dnia 1 września 2015 r.) i Euro 6 w wersji 6 nie powinny zawierać żadnych niedopuszczalnych urządzeń odcinających.[20] Przetłumaczono przy pomocy www.DeepL.com/Translator Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2019-03-26 16:58:54 | |
Autor: Janusz | |
VW Dieselgate c.d. | |
W dniu 2019-03-26 o 12:00, Mirek Ptak pisze:
W dniu 2019-03-26 o 10:11, Janusz pisze:Dzięki, wypróbuję go. -- Pozdr Janusz |
|