VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck

Data: 2010-12-01 09:04:18
Autor: Pszemol
VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
"Zbigniew Braniecki" <zbraniecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:id5lts$kiu$1inews.gazeta.pl...
Szukam od dawna samochodu i zdecydowalem sie na Eosa, ktorego w Pl trudno znalezc.

Znalazlem teraz model, sprowadzony z USA, i postanowilem go sprawdzic
autocheckiem.

oto wynik: http://www.sendspace.com/file/dl0gwo

Staram sie to odczytac i wyglada na to, ze mocno tluczony, a sprzedawca tylko
mowi, ze zderzak przedni byl wgiety z dwoch stron i ma to w papierach.

Chcialem sie upewnic zanim sie poddam (bo auto dokladnie takie jak szukam :(),
ze te sprzedaze, pod zastaw itp. skladaja sie w calosc ktora brzmi "nie brac".

Bede wdzieczny za wsparcie od kogos z doswiadczeniem w kupowaniu aut ze stanow :)

Mieszkam w Stanach od 12 lat i powiem Ci krótko: trzymaj się z daleka od tego
auta, chyba że chcesz mieć auto pospawane z ćwiartek innych aut i mieć zwinięte
szmaty zamiast poduszek powietrznych...
Auta z tytułem własności na którym jest zrobiony wpis ubezpieczyciela "salvage"
są sprzedawane na aukcjach z przeznaczeniem "na części" i w opłakanym stanie.
Nasi Rodacy kupują takie auta, pacykują i sprzedają nieświadomym jak nowe...
Na zasadzie: polak potrafi.

Ciesz się chłopie że starczyło Ci rozumu aby sprawdzić auto online przed zakupem.

Nadzieję na to, że kupisz amerykańskie auto bezwypadkowe w Polsce oceniam
na bardzo nikłe. Zwłaszcza jeśli auto jest sprzedawane zaraz po sprowadzeniu.
Mam tu jednego znajomego który swoje bogactwo czerpie właśnie z takich
remontów i handlu samochodami w Polsce. Jego żona objeżdża te naprawione
mercedesy i BMW - ma co miesiąc "nowe" auto...

Data: 2010-12-01 15:16:51
Autor: Zbigniew Braniecki
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Mieszkam w Stanach od 12 lat i powiem Ci krótko: trzymaj się z daleka od tego
auta, chyba że chcesz mieć auto pospawane z ćwiartek innych aut i mieć zwinięte
szmaty zamiast poduszek powietrznych...

Dzieki za pomoc. Akurat carfax twierdzi, ze poduszki sa dobre. Przyczepia sie
do wszystkiego poza nimi ;)

Auta z tytułem własności na którym jest zrobiony wpis ubezpieczyciela "salvage"
są sprzedawane na aukcjach z przeznaczeniem "na części" i w opłakanym stanie.

Oo, wlasnie takiego info szukalem.

Nasi Rodacy kupują takie auta, pacykują i sprzedają nieświadomym jak nowe...
Na zasadzie: polak potrafi.

Sadze, ze auto zostalo spacykowane wczesniej, ale to nie zmienia faktu :(

Ciesz się chłopie że starczyło Ci rozumu aby sprawdzić auto online przed zakupem.

Taaa.. no na rozum nie narzekam, brakuje mi tylko rozeznania i wiedzy o tym co
mozna i jak sprawdzac. Kumpel ktory pracuje w VW sprawdzil mi go po VIN i
powiedzial tylko, ze u niego widnieje jedynie jeden wpis co zle swiadczy, ale
warto sprawdzic na serwisie, bo nie byl pewien czy dealerzy VW w Polsce maja
dostep do danych z USA czy tylko z Europy.

Nadzieję na to, że kupisz amerykańskie auto bezwypadkowe w Polsce oceniam
na bardzo nikłe. Zwłaszcza jeśli auto jest sprzedawane zaraz po sprowadzeniu.

:(
No niestety nie za bardzo mam inna opcje. Wiem, ze to ryzykowna zabawa, ale
nie ma w Polsce Eosow w automacie innych niz sprowadzane.

No nic, wezme go jutro na ten serwis dla potwierdzenia, razem z tymi papierami
i podesle info na cabrioclub.pl ze auto sprawdzone, zweryfikowane negatywnie.

Lece teraz do stanow za tydzien na 3 tygodnie to moze sam poszukam jakiegos i
potem znajde w Polsce kogos kto mi je sprowadzi. ehh :(

Dzieki za pomoc.

Data: 2010-12-01 09:27:26
Autor: Pszemol
"Zbigniew Braniecki" <zbraniecki@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:id5ot3$1ee$1inews.gazeta.pl...
Nasi Rodacy kupują takie auta, pacykują i sprzedają nieświadomym jak nowe...
Na zasadzie: polak potrafi.

Sadze, ze auto zostalo spacykowane wczesniej, ale to nie zmienia faktu :(

Zostało spacykowane w USA przez naszych rodaków tu mieszkających
i utrzymujących się z pacykowania i cofania liczników aut na handel.

:(
[...]

Tracisz czas i pieniądze.

Lece teraz do stanow za tydzien na 3 tygodnie to moze sam poszukam
jakiegos i potem znajde w Polsce kogos kto mi je sprowadzi. ehh :(

Szanse masz marne. Ja w ubiegłą jesień szukałem 2-3 letniej Acury TL-S
i szukałem niepacykowanej 2-3 miesiące. Chodziłem po placach z miernikiem
grubości farby i 2/3 tych co mi się podobały pod względem małego przebiegu
były po prostu tłuczone i wystawione na sprzedaż jako nietłuczone.
Ja chciałem kupić auto z oryginalnym fabrycznym lakierem, nietłuczone
i niemalowane i powiem Ci że naprawdę ciężko było mi takie znaleźć.
Nawet w carfaxie i autochecku nie miały wpisu o wypadku, a więc jak ten
Twój EOS ma wpis to była to bardzo poważna sprawa nie do ukrycia.
Po prostu bardzo częstym powodem do zmiany auta na nowe jest właśnie
stłuczka i stąd duża liczba aut krążących w handlu ma historię powypadkową.
Te bardziej rozbite, co się ich nie opłaca porządnie naprawić wysyłane są
przez naszych Rodaków do Ojczyzny, ku chwale narodu!!! :-(

Data: 2010-12-01 15:42:48
Autor: Zbigniew Braniecki
VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Szanse masz marne.

Zaczalem wlasnie przegladac mobile.de szukajac auta w niemczech. Poszukam,
znajde kogos kto sprowadza z niemczech, posprawdzam po VINach, moze cos tam
znajde.

Dzieki za pomoc. Mam nadzieje, ze kiedys bede mogl sie odwdzieczyc :)

pozdr.
g.

Data: 2010-12-01 20:44:00
Autor: Przemek V

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:id54do.io.0poczta.onet.pl...

[...]

Warto dodać, że wpis salvage oznacza, że auto było rozbite natomiast brak takiego wpisu nie jest żadną gwarancją, że auto nie pocałowało się z lokomotywą Amtrak. Wystarczy, że nie miało odpowiednika naszego AC i nie było zgłaszane do ubezpieczyciela ale zostało naprawione. W większości stanów po takiej akcji papiery będzie miało czyściutkie i żaden autocheck nic nie wykaże.

Data: 2010-12-01 15:33:20
Autor: Pszemol
"Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote in message news:4cf6a57c$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgadza się. Wspomniałem o tym wcześniej że wiele tłuczonych i malowanych
aut nie ma nic w papierach bo właściciel naprawiał szkodę we własnym zakresie.

VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck