VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck

Data: 2010-12-02 12:36:26
Autor: Zbigniew Braniecki
VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
Mala aktualizacja,

Gadalem z gosciem - jak pisalem wczesniej, facet brzmi konkretnie i uczciwie,
wiec naprawde nie podejrzewam go o zle intencje. Po prostu probuje ocenic moj
outcome.

Facet potwierdzil, ze byl pierwszy wypadek - wspomnial mi o nim wczesniej i ma
papiery potwierdzajace go. Nie gadalismy o tym co to za wypadek, ale wierze,
ze jesli bede chcial obejrzec auto i zabrac na ASO to ten wypadek jest jawny,
opisany itp.

Natomiast o drugim wypadku powiedzial, ze to nie mozliwe, bo on ma w
papierach, ze auto w czasie tego wypadku bylo w trakcie transportu morskiego
do europy.

Anyway, uzgodnilem z nim, ze jesli po powrocie z USA bede zainteresowany
zabraniem go na ASO to tak zrobimy. I to chyba zamyka temat :)

Ja sobie szukam nastepnego autka - teraz mam na oku
http://motogielda.interia.pl/volkswagen-eos-2-0-tfsi-dsg-C16439339.html :)

Jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc!
Czlowiek sie uczy cale zycie :)

Data: 2010-12-02 13:59:14
Autor: CeSaR
VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
Natomiast o drugim wypadku powiedzial, ze to nie mozliwe, bo on ma w
papierach, ze auto w czasie tego wypadku bylo w trakcie transportu morskiego
do europy.

Może właśnie wtedy był ten drugi wypadek?
Kontener się zsunął do oceanu ale szybciutko go wyciągnęli....

VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck