VW Golf czy Jetta?

Data: 2017-01-26 17:09:04
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
Jakie zalety/wady?

Data: 2017-01-27 00:24:53
Autor: mk4
VW Golf czy Jetta?
On 2017-01-27 00:09, Pszemol wrote:
Jakie zalety/wady?

Pytanie z cyklu masło czy masło? ;)

Data: 2017-01-27 00:29:35
Autor: LordBluzg(R)
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-01-27 o 00:24, mk4 pisze:
On 2017-01-27 00:09, Pszemol wrote:
Jakie zalety/wady?

Pytanie z cyklu masło czy masło? ;)

On używa gejfona. Każdy gejfon to to samo, co najwyżej jeden szybszy od drugiego :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-27 07:51:17
Autor: z
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-01-27 o 00:09, Pszemol pisze:
Jakie zalety/wady?

Chodzi Ci o różnice w nadwoziu?
To bardzo subiektywne jest :-)

Data: 2017-01-27 07:24:35
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
"z" <z@z.pl> wrote in message
W dniu 2017-01-27 o 00:09, Pszemol pisze:
Jakie zalety/wady?

Chodzi Ci o różnice w nadwoziu?
To bardzo subiektywne jest :-)

Tylko w nadwoziu? A podczas jazdy nie czujesz różnic?

Data: 2017-01-27 15:53:08
Autor: z
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-01-27 o 14:24, Pszemol pisze:
Tylko w nadwoziu? A podczas jazdy nie czujesz różnic?

Nawet gdybym zauważał to różnice w funkcjonalności bardziej :-)

Dalej nie wiemy o którym roczniku piszesz :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Jetta

Data: 2017-01-27 22:38:51
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:588b5ed5$0$5153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co zmienia w temacie rocznik?

Data: 2017-02-02 11:22:42
Autor: Ghost
VW Golf czy Jetta?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6h7a7$4mt$1@dont-email.me...

Co zmienia w temacie rocznik?

Własnie, przecież wiadomo, że niemcy w pojazdach dla ludu od przed wojny nic nie zmienili.

Skad sie biora takie pszemololole?

Data: 2017-01-27 11:33:10
Autor: elmer radi radisson
VW Golf czy Jetta?
On 2017-01-27 00:09, Pszemol wrote:

Jakie zalety/wady?

Zastanowilem sie gleboko i sam nie wiem. Oba maja piekna, nowatorska
linie nadwozia i ogolnie wzbudzaja potezna burze emocji. Hmm...

--

memento lorem ipsum

Data: 2017-01-27 11:39:58
Autor: z
VW Golf czy Jetta?
On 2017-01-27 00:09, Pszemol wrote:

Jakie zalety/wady?

Zastanowilem sie gleboko i sam nie wiem. Oba maja piekna, nowatorska
linie nadwozia i ogolnie wzbudzaja potezna burze emocji. Hmm...

Ja tam jestem na etapie Bory. :-)

Bo jak wiadomo do stylistyki Golfa się dorasta.

Powoli zaczyna mi się już podobać Golf V :-)

Data: 2017-02-02 09:55:37
Autor: robot
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-01-27 o 11:39, z pisze:

Bo jak wiadomo do stylistyki Golfa się dorasta.

Koniecznie 1.9TDI.

Data: 2017-02-02 10:04:27
Autor: z
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-02-02 o 09:55, robot pisze:
Koniecznie 1.9TDI.

Albo 1,8T LPG :-)

Data: 2017-02-02 11:18:48
Autor: Ghost
VW Golf czy Jetta?

Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6us6a$p0l$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2017-01-27 o 11:39, z pisze:

Bo jak wiadomo do stylistyki Golfa się dorasta.

nie wiadomo czy najpierw sie dorasta do jarisa, czy do swetra

Koniecznie 1.9TDI.

folcwagenftedeikó

Data: 2017-02-02 12:50:20
Autor: z
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-02-02 o 11:18, Ghost pisze:

nie wiadomo czy najpierw sie dorasta do jarisa, czy do swetra

Z Yarisami jest tak samo :-) II (na dzień dzisiejszy) jest piękna a te nowsze to koszmary pijanego projektanta. :-)

Data: 2017-02-03 22:46:08
Autor: Endriu
VW Golf czy Jetta?
Jakie zalety/wady?

Golf IV =niskie zawieszenie. Mój kumpel co dużo jeździ z ubezpieczeniami dwukrotnie uwalił miskę olejową.

Endriu

Data: 2017-02-04 05:48:05
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
Endriu <ppp@interia.pl> wrote:
Jakie zalety/wady?

Golf IV =niskie zawieszenie. Mój kumpel co dużo jeździ z ubezpieczeniami dwukrotnie uwalił miskę olejową.

Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

Data: 2017-02-04 12:53:04
Autor: Endriu
VW Golf czy Jetta?

> Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

Nie znam Jetta.

Endriu

Data: 2017-02-05 16:39:34
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
"Endriu" <ppp@interia.pl> wrote in message news:o74fb6$3je$1usenet.news.interia.pl...

> Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

Nie znam Jetta.

Porównujemy w tym wątku Jettę do Golfa.
Wspomniałeś minus golfa (niska miska) jakby to była jego wada
w stosunku do auta do którego go tutaj porównujemy, czyli Jetty...
Czy może zbyt dużo logiki zakładam do interpretacji Twojej wypowiedzi? :-)))

Data: 2017-02-05 16:39:43
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?

Data: 2017-02-06 14:53:39
Autor: z
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-02-05 o 23:39, Pszemol pisze:
Porównujemy w tym wątku Jettę do Golfa.

Jak widać to bardzo subiektywna kwestia. Inna buda. Jednemu pasuje innemu nie.
Skoro nikt nie ma nic do powiedzenia to taka uwaga o niskiej misce i w golfie i w borze ;-) może się komuś przyda.
Po co te nerwy? :-)

Data: 2017-02-06 14:35:22
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Gdzie Ty widzisz jakies nerwy? :-)
Przeciez tylko grzecznie tłumacze...

Data: 2017-02-07 09:56:10
Autor: semi
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-01-27 o 00:09, Pszemol pisze:
Jakie zalety/wady?

Jetty nie robili w kabriolecie :-)

Data: 2017-02-07 05:43:35
Autor: przemek.jedrzejczak
VW Golf czy Jetta?
-- Jetty nie robili w kabriolecie :-)

to golfa nie robili przez jakis czas w kabriolecie :-)

VW Eos 2006-2011

Der VW Jetta ist ein Pkw der unteren Mittelklasse des deutschen Herstellers Volkswagen.
In gewisser Weise fand die Idee des Cabriolets im Jahre 2006 in Form des VW Eos ihre Umsetzung, der die Golf-Cabrios geerbt hatte. Von 2011 bis 2016 gab es aber wieder Cabrios auf Basis des VW Golf.

P.

Data: 2017-02-07 13:36:00
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
[...]

Siedziałem niedawno w VW EOS bo bardzo mi się podobał METALOWY składany
dach (w odróznieniu od szmacianej tandety w innych autach) ale niestety
czuję się w tym aucie ciasno. Nawet na przednich fotelach. Dużo lepiej wypada pod tym względem Volvo C70. Więc jak kogoś kręci
"convertible" z porządnym, nieszmacianym zadaszeniem od VW to polecam
przyjrzenie się też na to Volvo.

VW Golf czy Jetta?