VW Golf czy Jetta?

Data: 2017-02-03 22:46:08
Autor: Endriu
VW Golf czy Jetta?
Jakie zalety/wady?

Golf IV =niskie zawieszenie. Mój kumpel co dużo jeździ z ubezpieczeniami dwukrotnie uwalił miskę olejową.

Endriu

Data: 2017-02-04 05:48:05
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
Endriu <ppp@interia.pl> wrote:
Jakie zalety/wady?

Golf IV =niskie zawieszenie. Mój kumpel co dużo jeździ z ubezpieczeniami dwukrotnie uwalił miskę olejową.

Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

Data: 2017-02-04 12:53:04
Autor: Endriu
VW Golf czy Jetta?

> Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

Nie znam Jetta.

Endriu

Data: 2017-02-05 16:39:34
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
"Endriu" <ppp@interia.pl> wrote in message news:o74fb6$3je$1usenet.news.interia.pl...

> Twierdzisz, że Jetta ma miskę wyżej?

Nie znam Jetta.

Porównujemy w tym wątku Jettę do Golfa.
Wspomniałeś minus golfa (niska miska) jakby to była jego wada
w stosunku do auta do którego go tutaj porównujemy, czyli Jetty...
Czy może zbyt dużo logiki zakładam do interpretacji Twojej wypowiedzi? :-)))

Data: 2017-02-05 16:39:43
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?

Data: 2017-02-06 14:53:39
Autor: z
VW Golf czy Jetta?
W dniu 2017-02-05 o 23:39, Pszemol pisze:
Porównujemy w tym wątku Jettę do Golfa.

Jak widać to bardzo subiektywna kwestia. Inna buda. Jednemu pasuje innemu nie.
Skoro nikt nie ma nic do powiedzenia to taka uwaga o niskiej misce i w golfie i w borze ;-) może się komuś przyda.
Po co te nerwy? :-)

Data: 2017-02-06 14:35:22
Autor: Pszemol
VW Golf czy Jetta?
[...]