VW New Beetle - Nowy Garbus

Data: 2014-12-13 22:06:59
Autor: platformowe głupki
VW New Beetle - Nowy Garbus
nie znam się na samochodach, ale...

kupiłem golfa 1.9 sdi...

no co za gówno!

ten samochod NIE MA W OGÓLE przyśpieszenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kurwa 1,9 pije jak smok a kurwa jak wciśniesz to prawie "gaśnie"...

nie sposób nim jeździć, nie wiem skąd ta opinia o golfie i tym silniku, GÓWNO JAKICH NIE SPOSÓB SPOTKAĆ W INNYCH MARKACH!!! opinia chyba z unii europejskiej...

P.S. nie wiem jak sprawuje się ten samochód przy prowadzeniu przez kobietę - czyli jazda przy 5000 obr/min... ale pewnie pije kurwa jak ciężarówka...

Data: 2014-12-13 19:04:38
Autor: Pszemol
VW New Beetle - Nowy Garbus
"platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> wrote in message news:m6i9pr$gjn$2node1.news.atman.pl...
[...]

No ale 1,9 SDI to ile ma, sześciesiąt trzy? sześciesiąt osiem koni... ?
http://en.wikipedia.org/wiki/SDI_(engine)

Ja tu rozmawiam o garbusie z silnikiem 2,5 litra i mocą max 170 koni.
Powinna być bardzo duża różnica. Ten 1.9 SDI to niewiele więcej co poldek.

nie sposób nim jeździć, nie wiem skąd ta opinia o golfie i tym silniku, GÓWNO JAKICH NIE SPOSÓB SPOTKAĆ W INNYCH MARKACH!!!

Nie rozumiem - kupiłeś auto bez przejechania się nim trochę?
Nie widziałeś że silnik słaby przed zakupem? Czemu teraz narzekasz?

a jak coś Ci się wpierdoli pod fotel to kurwa koniec, jak wpadną
Ci tam kluczyki to... chuj Cię strzeli, a nie wyciągniesz...

Chodzi Ci o szczelinę z boku siedzenia? Gdzie rękę trudno włożyć?
Możesz to zapchać łatwo aby tą szczelinę usunąć... przestaniesz gubić
tam drobne rzeczy :-) Kupić można nawet specjalny produkt do tego celu:
http://www.amazon.com/Drop-Stop-Original-Patented-Filler/dp/B00BYH6C1E

Albo wydać mniej kasy i wyciąć sobie z takiej rury z gąbki do zabawy na plaży:
http://www.amazon.com/Noodle-Style-Color-Exact-Dimensions/dp/B0029XD0CG
lub, jeśli wolisz coś w kolorze czarnym/szarym, z izolacji termicznej rur:
http://www.amazon.com/M-D-Building-Products-50150-Insulation/dp/B002JFWDU4/

Tak jak ten gościu: http://www.instructables.com/id/Easy-1-Car-Seat-Gap-Filler/
To co zrobił wygląda całkiem nieźle i do tego funkcjonalne jest.

Data: 2014-12-14 11:39:42
Autor: Hans Kloß
VW New Beetle - Nowy Garbus

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> schrieb im Newsbeitrag news:m6ingr$slj$1dont-email.me...
[...]

Rozmawiasz z trollem, i do tego trollem - debilem....

Data: 2014-12-13 22:11:12
Autor: platformowe głupki
VW New Beetle - Nowy Garbus
a jak coś Ci się wpierdoli pod fotel to kurwa koniec, jak wpadną Ci tam kluczyki to... chuj Cię strzeli, a nie wyciągniesz...

kurwa europejsko-faszystowska myśl techniczna...

gdyby mi strefa euro nie powiedziała, że to super samochody to bym sam do tego raczej nie doszedł...

VW New Beetle - Nowy Garbus