Data: 2014-12-15 10:04:41 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
VW New Beetle - Nowy Garbus | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m6drog$p1e$1dont-email.me...
Jakie są przeważające opinie o tych samochodach? Silnik 2,5 wolnossący nie wystepował (bądź bardzo rzadko występował) w europejskich wersjach VW. To produkcja typowo na Amerykę. Myslę, że opini lepiej poszukać na forach USA lub kanadyjskich. W europejskich wersjach stosowano jako odpowiednik 5 cylindrowy wolnossący 2,3 V5 o mocach 150/170KM. Poważniejsze wady w nim nie występują, poza tą że do 5 cylindrowca jest droższa instalacja LPG i droższy rozrząd jak to w widlastym. Osobiście wolałbym jednak silnik 1,8T - w moim odczuciu ma jakoś mocniejsze te konie w porównaniu z 2,3 V5. |
|
Data: 2014-12-15 05:19:56 | |
Autor: Pszemol | |
VW New Beetle - Nowy Garbus | |
"Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote in message news:548ea3ea$0$20134$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m6drog$p1e$1dont-email.me... Tak, poznałem jednego Meksykanina u nas w firmie, w dziale Technical Support, który ma już drugiego takiego garbusa i bardzo sobie je chwali. Poza tym, że powiedział mi o dwu częstych wadach: pompa wody ma plastikowy wirnik który często się uszkadza i pompa przestaje pompować. Droga naprawa, bo ciężko się do tej pompy dostać. Druga częsta usterka to silniki automatycznego podciągania okien drzwi z tyłu - te silniki padają i powstaje szczelina niedomkniętego okna... Jednym słowem w porównaniu do Hondy/Toyoty ten VW to psujące się auto ;-) Osobiście wolałbym jednak silnik 1,8T - w moim odczuciu ma jakoś mocniejsze te konie w porównaniu z 2,3 V5. Mnie jakoś silniki turbo nie przekonują... To jakiś wytrych tylko na obejście limitu pojemności skokowej aby uzyskać większą moc spalania... Według mnie kulturalniej pracuje silnik bez turbo, wolnossący, któy ma po prostu większą pojemność skokową i większą liczbę cylindrów. Mam Acurę TL-S 2007 z silnikiem V6 3,5 litra, 286 KM i bardzo sobie to auto chwalę. To samo z mniejszą Hondą Accord 2004 Coupe z silnikiem I4 2,4 litra, 160 KM - turbo zbędne a autko bardzo zwinne i ochocze do wyprzedzania. Myślę że ten VW z silnikiem 170KM byłby gdzieś po środku, bliżej Accorda. |
|
Data: 2014-12-17 13:30:38 | |
Autor: Tadeusz | |
VW New Beetle - Nowy Garbus | |
W dniu 2014-12-15 o 10:04, Vlad The Ripper pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m6drog$p1e$1dont-email.me... chyba R5? bo jak nieparzystą liczę cylindrów ustawić w V??? |
|
Data: 2014-12-17 15:16:37 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
VW New Beetle - Nowy Garbus | |
Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości news:m6rt36$fsi$1pippin.nask.net.pl...
W dniu 2014-12-15 o 10:04, Vlad The Ripper pisze: Jak na załączonych obrazkach: http://motokiller.pl/56630 |
|
Data: 2014-12-17 15:32:08 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
VW New Beetle - Nowy Garbus | |
Hello Vlad,
Wednesday, December 17, 2014, 3:16:37 PM, you wrote: Jak na załączonych obrazkach:chyba R5? bo jak nieparzystą liczę cylindrów ustawić w V???Jakie są przeważające opinie o tych samochodach?Silnik 2,5 wolnossący nie wystepował (bądź bardzo rzadko występował) w europejskich wersjach VW. To produkcja typowo na Amerykę. Myslę, że opini lepiej poszukać na forach USA lub kanadyjskich. Płaska głowica - czy tłoki mają skośne denka czy też cylindry są ustawione prostopadle do głowicy? Jeśli to drugie, to jest to R5 z poprzesuwanymi cylindrami a nie V5 :( -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-12-17 16:22:20 | |
Autor: J.F. | |
VW New Beetle - Nowy Garbus | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
Hello Vlad, Jak na załączonych obrazkach:W europejskich wersjach stosowano jako odpowiednik 5 cylindrowychyba R5? bo jak nieparzystą liczę cylindrów ustawić w V??? Płaska głowica - czy tłoki mają skośne denka czy też cylindry są Ale cylindry sa skosnie do siebie :) Takie zboczenie VW - pamietasz ze oni robia VR6 i nie wiedza - V czy R :-) A z innych wynalazkow VW http://vogel.nazwa.pl/artykul_772.html?p=15 pierwsze zdjecie ... czy to jest HEMI ? :-) J. |
|
Data: 2014-12-17 16:44:56 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
VW New Beetle - Nowy Garbus | |
Hello J.F.,
Wednesday, December 17, 2014, 4:22:20 PM, you wrote: Ale cylindry sa skosnie do siebie :)Płaska głowica - czy tłoki mają skośne denka czy też cylindry sąJak na załączonych obrazkach:W europejskich wersjach stosowano jako odpowiednik 5 cylindrowychyba R5? bo jak nieparzystą liczę cylindrów ustawić w V??? Nieee... Hemi ma niski stopień sprężania i może jeździć na gównianym paliwie bez sprężarki a na dobrym z solidnym doładowaniem. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|