VW New Beetle - Nowy Garbus

Data: 2014-12-21 17:10:38
Autor: Przyjazny
VW New Beetle - Nowy Garbus
On 2014-12-12 04:43, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Jakie są przeważające opinie o tych samochodach?

Mam na oku 2006 VW Beetle Cabriolet z silnikiem I5 2.5 litra.
Czyli 5-cylindrowy (!?) wolnossący (bez turbo) maly przebieg 54k km.

Jak się ma ich niezawodność w porównaniu z Jettą/Golfem/Passatem?
A jak w porównaniu z Hondą lub Toyotą?

Jakie są najczęstrze usterki i na co zwracać szczególną uwagę przy
zakupie prawie 10-letniej używki?

Rodzina ma nie-cabrio, ale mechanika pewnie ta sama. Na mechanikę nie
narzekają za bardzo. Ale limit wzrostu to tak koło 170 cm, środek jest
okropnie ciasny. Wykończenie wnętrza też słabiutkie...

Data: 2014-12-21 11:20:59
Autor: Pszemol
VW New Beetle - Nowy Garbus
"Przyjazny" <przyjazny@nospam.tld.invalid> wrote in message news:m76uue$8nk$1mx1.internetia.pl...
On 2014-12-12 04:43, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Dzięki za wpis... Oj, te 170 to będzie problem :-)
Ale chyba już mi przeszło z tym garbusem zanim nawet umówiłem
się na jazdę próbną... Obejrzałem sobie fotki innego VW i teraz
myślę raczej o EOS :-)

VW New Beetle - Nowy Garbus