VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam

Data: 2010-10-17 02:42:21
Autor: (pj)
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
Data: 2010-10-17 11:47:04
Autor: monse1
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam

pj
Miodzio

Data: 2010-10-17 15:59:31
Autor: to
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
begin (pj)
link do ogloszenia:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C15726340

Lakier mocno zmatowiały, przednie światła też, tylne światła wręcz wyblakłe. Czy on na pewno ma tylko 156 tys.?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-17 18:01:23
Autor: Sebastian Biały
On 2010-10-17 17:59, to wrote:
Lakier mocno zmatowiały, przednie światła też, tylne światła wręcz
wyblakłe.

Czy stopień zmatowienia świateł ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem? Pytam serio.

Data: 2010-10-17 16:26:46
Autor: to
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
begin Sebastian Biały
Czy stopień zmatowienia świateł ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem?
Pytam serio.

Przednich jak najbardziej. Z tymi tylnymi do dziwna sprawa, może na zdjęciu tylko tak wyszły, a może to jakiś tani zamiennik zamontowany kilka lat temu, który zdążył już wyblaknąć?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-17 19:18:17
Autor: Przemek V
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam

U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cbb23c6$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
begin Sebastian Bia³y

Czy stopieñ zmatowienia ¶wiate³ ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem?
Pytam serio.

Przednich jak najbardziej. Z tymi tylnymi do dziwna sprawa, mo¿e na
zdjêciu tylko tak wysz³y, a mo¿e to jaki¶ tani zamiennik zamontowany
kilka lat temu, który zd±¿y³ ju¿ wyblakn±æ?

Auto jest z 2002 czyli spore szanse, ¿e ok. 400 razy przesz³o przez myjniê automatyczn±.

Data: 2010-10-17 20:13:49
Autor: Agent
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cbb23c6$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
begin Sebastian Biały

Czy stopień zmatowienia świateł ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem?
Pytam serio.

Przednich jak najbardziej.

Rozszerz proszę swoją błyskotliwą myśl. Mam auto 10-letnie z przebiegiem 109 tys (prawdziwy) i też mu zblakły reflektory. Pewnie powiesz że co ja tam wiem i napewno kręcony.

Data: 2010-10-17 18:44:03
Autor: to
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
begin Agent
Przednich jak najbardziej.

Rozszerz proszę swoją błyskotliwą myśl.

Co tu rozszerzać?

Mam auto 10-letnie z przebiegiem
109 tys (prawdziwy) i też mu zblakły reflektory. Pewnie powiesz że co ja
tam wiem i napewno kręcony.

I co w zwiÄ…zku z tym? Jakie to auto?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-18 07:14:36
Autor: Agent

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cbb43f3$0$20989$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To że nie jako jedyny nie rozumiem twojej teorii co ma przebiego do kloszy.

Data: 2010-10-18 11:39:38
Autor: to
[...]

Prostych pytań po polsku jak widzę również...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-20 07:11:35
Autor: Agent
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cbc31fa$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
begin Agent

I co w zwiÄ…zku z tym? Jakie to auto?

To że nie jako jedyny nie rozumiem twojej teorii co ma przebiego do
kloszy.

Prostych pytań po polsku jak widzę również...

2 razy pytałem ja i raz ktoś inny abyś raczył rozszerzyć swoją myśl powiązania przebiegu z zmatowiałymi reflektorami. Zamiast tego odpowiadasz jakimiś zaczepkami. Widać tylko tyle masz do powiedzenia,

Data: 2010-10-20 15:59:09
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-10-20 07:11, Agent pisze:

[...]

Może jeszcze mieć znaczenie gdzie jeździł. Wlokąc się po polskich drogach wiele mu drobny pył, kamyczki i owady szkód nie zrobią. Ale jeżeli zrobił kilkaset tysięcy zasuwając po niemieckich autostradach to może to wyglądać zupełnie inaczej.

A.

Data: 2010-10-20 21:33:22
Autor: to
[...]

To raczej w Twoim pytaniu była od razu zaczepka, a samo pytanie było głupie, więc szkoda mojego czasu na odpowiadanie.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-18 12:15:32
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-18 07:14, Agent pisze:

[...]

Hmm zmatowione klosze to zazwyczaj skutek owadów, kamieni, różnych innych ciał obcych w powietrzu, im więcej auto przejechało tym więcej tych uszkodzeń zebrało, więc klosz stał się bardziej matowy, proces nagrzewania się reflektora i stygnięcia tez powoduje jego matowienie.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-19 10:14:20
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2010-10-18 12:15, Lewis pisze:
[...]

Ja powiem szczerze, że widziałem dużo pasków B5 ze zmatowiałymi reflektorami. CO do matowienia od przebiegu, to jakoś nie widzę związku. Mam Golfa MK3 '97 rok, przebieg licznikowo 385 tyś. km (w rzeczywistości Bóg tylko wie) i jakoś nie ma oznak zmatowienia reflektorów...

Data: 2010-10-19 16:25:40
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-19 10:14, Kamil 'Model' pisze:

Ja powiem szczerze, że widziałem dużo pasków B5 ze zmatowiałymi
reflektorami. CO do matowienia od przebiegu, to jakoÅ› nie widzÄ™ zwiÄ…zku.
Mam Golfa MK3 '97 rok, przebieg licznikowo 385 tyś. km (w rzeczywistości
Bóg tylko wie) i jakoś nie ma oznak zmatowienia reflektorów...

B5 ma klosz z tworzywa sztucznego, golf 3 ma ze szkła...

Data: 2010-10-20 13:31:14
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2010-10-19 16:25, Lewis pisze:
[...]

Heh... Wybacz, ale potrafię odróżnić szkło od tworzywa sztucznego. Pierwsze paski B5 miały na 10000% reflektor szklany, B5 FL już miało sztuczny. Kumpel ma Paska rocznik 97 i ma na pewno szkło i jest matowe. Ja tez mam szklane reflektory i jakoś zmatowienia nie ma.

Data: 2010-10-20 18:13:48
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-20 13:31, Kamil 'Model' pisze:
[...]

Ja tez mam szklane reflektory i jakoÅ› zmatowienia nie ma.

Kumpel też ma B5 przedliftowego z 97 roku i ma na 100% z tworzywa (oryginalne)

Data: 2010-10-20 22:39:59
Autor: Przembo
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9mju2$h09$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najwyraźniej nie potrafisz jednak odróżnić, w B5 zawsze był plastikowy klosz, choćbyś nie wiem ile zer przed znaczkiem "%" dostawił...

Pozdr

Data: 2010-10-20 07:08:07
Autor: Agent

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i9h6o4$a9r$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem czego to skutek ale napewno nie tego co napisałeś. Auto kupiłem z dobrymi reflektorami, przez dwa lata przejechało ok 15 tys km i reflektory zmatowiały. Są plastykowe. Przypuszczam że zmatowiał lakier na nich od mrozu i słońca. Takze teorie ze to niby od przebiegu są mylne.

Data: 2010-10-20 15:56:51
Autor: to
[...]

Hehe, to już widać na jakiej podstawie wypisujesz te swoje mądrości. Reflektory mogły być wymienione na jakieś kiepskie, właściciel mógł je wypolerować przed kupnem (wtedy matowieją znacznie szybciej) itp. Jak nie rozumiesz związku przebiegu z wyglądem reflektora to obejrzyj sobie lakier na masce auta nowego i po 200 tys. km.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-20 16:06:39
Autor: masti
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
Dnia pięknego Wed, 20 Oct 2010 15:56:51 +0000 osobnik zwany to wystukał:

nie rozumiesz zwiÄ…zku przebiegu z wyglÄ…dem reflektora to obejrzyj sobie
lakier na masce auta nowego i po 200 tys. km.

no popatrz a ja głupi myślałem, że ten lakier to matowieje od słońca a nie od kilmetrów. O ja gupia cipa!

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-20 21:32:21
Autor: to
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
begin masti
[...]

To teraz porównajcie sobie razem z Agentem stan lakieru w przedniej części maski z innymi częściami auta. A reflektor nie jest prawie poziomy tylko prawie pionowy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-20 21:36:06
Autor: masti
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
Dnia pięknego Wed, 20 Oct 2010 21:32:21 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

[...]

a co mnie reflektor obchodzi.
Wyobraźmy sobie pomieszczenie doskonale ciemne w którym na rolkach stoi VW Passat ....

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-20 22:16:03
Autor: to
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
begin masti
Wyobraźmy sobie pomieszczenie doskonale ciemne w którym na rolkach stoi
VW Passat ....

W jakim celu?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-20 22:45:28
Autor: masti
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
Dnia pięknego Wed, 20 Oct 2010 22:16:03 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

Wyobraźmy sobie pomieszczenie doskonale ciemne w którym na rolkach stoi
VW Passat ....

W jakim celu?

po pierwsze żebys się miał o co pytać
po drugie by wykazać, że mozna mieć milion km przebiegu i dziewiczy lakier

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-21 01:34:07
Autor: to
[...]

Piłeś?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-21 09:23:23
Autor: masti
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdañsk sprzedam
Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 01:34:07 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

[...]

ja? nie. może przeczytaj co sam napisałeś.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-21 22:18:47
Autor: TheStachoo
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam
Witam,

[...]

Szyby reflektorów są wykonane z poliwęglanu (PC). Temp. robocza to ok. -50 do + 120stC. Podobnie jak reszta tworzyw sztucznych, PC jest wrażliwy na promieniowanie UV. Raz ze strony słońca, dwa od kijowych żarówek, co to niby mają filtr a tak naprawdę są pomazane farbką.

--
TheStachoo

Data: 2010-10-18 10:41:04
Autor: BydlÄ™
On 2010-10-17 17:59, to wrote:

Lakier mocno zmatowiały, przednie światła też, tylne światła wręcz
wyblakłe.

Czy stopień zmatowienia świateł ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem? Pytam serio.

A uzgodnijcie o czym rozmawiacie - czy o zmatowiałym kloszu, czy zmatowiałym odbłyśniku.
(bo odnoszę wrażenie, że każdy z was ma co innego na myśli pisząc/czytając: zmatowione *światła*.
:-)

--
BydlÄ™

Data: 2010-10-20 07:13:04
Autor: Agent

Sebastian Biały wrote:
On 2010-10-17 17:59, to wrote:

[...]

Ja o kloszu. Ale odbłyśnik też mało ma wspólnego - np. w Avensis 2 była wada fabryczna i odbłyśniki wypalają się bardzo szybko

Data: 2010-10-17 17:31:22
Autor: newsy
VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdansk sprzedam
Rozmwialem ze znajomym z ASO o tym egzemplarzu: caly malowany, prawdopodbnie (oczywiscie nier w ASO: dopaspawywany dach z innego paska, problemy z elektronika, turbina wciaga olej az milo - ogólnie zlom.... Aha, i standardowo licznik skrecony o dobre 100 tys km.

Uzytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c8d6b872-6e76-4549-8b09-c1f57f872fdat20g2000yqa.googlegroups.com...

Witam