[sprzedam] VW Passat B3 GT Kombi

Data: 2010-01-18 09:42:13
Autor: coyot
[sprzedam] VW Passat B3 GT Kombi
jak w temacie, wiem że nie motocyklowo ale jak by sie dopatrzyć to jest coś
co łaczy pasacika z motocyklami a mianowicie ma hak przy pomocy którego można zapiąć przyczepke i wozic motury ;)

a teraz do sedna sprawy

VW Passat B3 GT Kombi, 2,0 benzin, 115 KM, przebieg 203000 km , 1992 rok

a teraz cos o wyposażeniu:
 - alu 15 cali - z zimówkami
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne lusterka
- elektrycznie regulowane przednie światła
- podgrzewane spryskiwacze
- podgrzewane lusterka
- przyciemnione tylne szybki
- centralny
- podświetlenie w daszkach przeciwsłonecznych
- podłokietnik z przodu
- dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
- kieszenie w drzwiach x 4
- Thermotronic
- elektryczny szyberdach
- siedzoonka kubełki
- MFA
- długie relingi
- antena w szybie
- pakiet plastików GT

pasacik w moim posiadaniu od 2005 roku, jestem II-gim
właścicielem,poprzednim był gość co go sprowadił /raczej handlarz bo
pojeździł nim miesiąc czasu/

jak by ktość miał pytania to zapraszam, odpowiem na każde pytanie, podesle
fotki

i teraz najważniejsze :) Cena: 5500 do negocjacji oczywiście

--
                 coyot
           PGR rzeszuf

Data: 2010-01-20 13:27:15
Autor: Baczek
[sprzedam] VW Passat B3 GT Kombi
[...]
i teraz najważniejsze :) Cena: 5500 do negocjacji oczywiście

Jakie moto do tego dodajesz? Bo to nie jest chyba cena za sam samochód?

Data: 2010-01-22 08:24:31
Autor: coyot
[sprzedam] VW Passat B3 GT Kombi
Jakie moto do tego dodajesz? Bo to nie jest chyba cena za sam samochód?

***bardzo smieszne :)

--
                 coyot
           PGR rzeszuf