VW Passat - kody ODBCII

Data: 2017-06-21 16:15:27
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
Zapaliła się lampka... "check engine".

Czytnik ODBCII pokazał kod P0706 (przełącznik pozycji dźwigni zmiany
biegów) oraz kod P0154 (górna sonda lambda 2 bank cylindrów, brak
aktywności).

Wymieniłem (naprawiłem) przełącznik przy skrzyni, wymieniłem sondę
lambda...

Jak czytam czytnikiem to te kody wciąż tam są.

Jak je skasować?

Data: 2017-06-21 18:22:16
Autor: 007
VW Passat - kody ODBCII
Pszemol w <news:oie62v$com$1dont-email.me>:

Czytnik ODBCII

Co to takiego jest?

--
'Tom N'

Data: 2017-06-21 17:58:21
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
Pszemol w <news:oie62v$com$1dont-email.me>:

Czytnik ODBCII

Co to takiego jest?

:-))) OBD2 - of coz.

A'propos - czy porównywał ktoś funkcjonalność czytników OBD2 do kupienia u
Chinczyków za $12-15 do urządzeń markowych jak Kiwi 3 za $90 lub Tonwon Pro
za $40?

Data: 2017-06-21 20:04:29
Autor: RadoslawF
VW Passat - kody ODBCII
W dniu 2017-06-21 o 18:15, Pszemol pisze:
[...]

Najlepiej zezłomować razem z tym szrotem.
A potem możesz do woli nam wypominać że my jeździmy szrotami
a ty masz teslę z salonu.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-21 18:08:43
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
[...]

Radku, starego Passata mi zazdrościsz??

Czemu mam złomować samochód który właśnie sobie naprawiłem i fajnie jeździ?
:-)

Data: 2017-06-21 21:51:00
Autor: RadoslawF
VW Passat - kody ODBCII
W dniu 2017-06-21 o 20:08, Pszemol pisze:
[...]

Propozycja złomowania starego auta to w USA objaw zazdrości Przemku ?

Czemu mam złomować samochód który właśnie sobie naprawiłem i fajnie jeździ?
:-)

Skoro innym wytykasz takie samochody to sam powinieneś dać dobry przykład.
Dasz ?

Pozdrawiam

Data: 2017-06-21 20:01:31
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
[...]

Nie, ale reagujesz jakoś dziwnie emocjonalnie.

[...]

Chyba mnie z kimś mylisz... gdzie ja komuś coś wytykam?

Data: 2017-06-22 00:04:17
Autor: RadoslawF
VW Passat - kody ODBCII
W dniu 2017-06-21 o 22:01, Pszemol pisze:

[...]

Dziwnie emocjonalna reakcja to jest twoje podejrzenie że zazdroszczę
ci starego szrota.

[...]

Może mniej pisz a więcej zapamiętuj co napisałeś.
Nie będziesz miał takich problemów.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-21 17:30:02
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:oieqh5$aij$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja nie mam żadnych problemów, Ty za to masz jakieś urojenia.

Data: 2017-06-22 13:23:52
Autor: RadoslawF
VW Passat - kody ODBCII
W dniu 2017-06-22 o 00:30, Pszemol pisze:

[...]

Sam masz urojenia, tylko dlaczego opisujesz je na grupie ?
Na psychologa cię nie stać ?
W sumie skoro kupujesz stare szroty to pewnie i na psychologa
nie stać.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-22 07:23:52
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:oig9cc$m30$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nuda Radku... Jak chcesz być zabawnym grupowym klownem
to wysil się następnym razem ciut bardziej.

Data: 2017-06-22 20:36:26
Autor: RadoslawF
VW Passat - kody ODBCII
W dniu 2017-06-22 o 14:23, Pszemol pisze:

[...]

Nie zostanę. Ty dostałeś to mało zaszczytne stanowisko.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-22 23:16:26
Autor: PlaMa
VW Passat - kody ODBCII
W dniu 2017-06-21 o 18:15, Pszemol pisze:

Jak czytam czytnikiem to te kody wciąż tam są.
Jak je skasować?

Mój elm-OBD działa po bluetooth i można skasować błedy przez smartphona z androidem za pomocą aplikacji Torque lub OBD Car Doctor

Data: 2017-06-23 00:35:05
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
PlaMa <barakady@wp.pl> wrote:
[...]

Dzięki. Właśnie tą drogą poszedłem.
Pożyczyłem od kolegi z pracy ODBLink MX wifi.
Zobaczymy czy się to urządzenie spisze na medal :-D

Data: 2017-06-23 12:11:51
Autor: re
VW Passat - kody ODBCII

Użytkownik "Pszemol"

[...]

-- -
Weź jak piszesz to przeklejaj nazwę protokołu skądś albo jej po prostu nie używaj

Data: 2017-06-23 18:23:49
Autor: Pszemol
VW Passat - kody ODBCII
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:oik186$svj$3mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Pszemol"

[...]

?? Jaką nazwę jakiego protokołu? Czy możesz podkręcić jasność?

Chodzi Ci może o to, że Twój czytnik nie rozumie UTF-8 w moim nagłówku?

Data: 2017-06-25 11:08:06
Autor: re
VW Passat - kody ODBCII

Użytkownik "Pszemol"

[...]