VW Passat: odbiornik pilota centralnego zamka

Data: 2019-02-18 21:01:59
Autor: Pszemol
VW Passat: odbiornik pilota centralnego zamka
Gdzie w Passacie B5 znajduje się odbiornik sygnału radiowego
z pilota do otwierania drzwi i bagażnika? A konkretnie jego antena?
Mam bardzo mały zasięg transmisji: muszę pilota zbliżyć do szyby
bocznej kierowcy - mam wrażenie że antena wypadła z gniazdka
odbiornika... albo coś się stało z podobnym skutkiem...
Baterie w pilocie wymieniłem już na nową, mimo że tylko roczna,
i nie pomogło...

Acurę jestem w stanie otworzyć/zamknąć pilotem przez okno z domu,
mimo że auto na parkingu stoi a Passat wyraźnie niedomaga...
Jaki jest normalny zasięg takiego pilota ze świeżymi bateriami?

VW Passat: odbiornik pilota centralnego zamka