VW Passat-teĹź tak macie?

Data: 2011-09-23 08:20:54
Autor: Ghosthunter
VW Passat-teĹź tak macie?
Dnia Thu, 22 Sep 2011 18:36:14 +0200, Diabełson napisał(a):

http://vwszrot.pl/

Jeździłem takim Passatem (dizel na pompowtryskach) i też przy okazji
odwiedzin serwisów spotkałem wiele osób, które narzekały na ten model.
Ludzie mówili, że im się psują notorycznie. Nasz firmowy Passat też
potrafił spłatać figla choć trzeba mu przyznać, że nikt go nie oszczędzał i
po 130tyś kilometrów był już nieświerzy i trochę wybity. Jeździło się
bardzo przyjemnie choć silnik raczej na trasę niż miasto.

VW Passat-teĹź tak macie?