VW PlusKonto - uwaga podwyżki

Data: 2010-05-07 11:35:04
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwyżki
Witam,

zdaje się że owszem, bank informował gdzieś przy wyciągu o zmianie
tabeli opłat i prowizji, ale ja przeoczyłam. Otóż od 5 V obowiązuje nowa
tabela, a tam m.in. naliczane są opłaty za przelew wewnętrzny (2zł),
zewnętrzny (4zł), złożenie dyspozycji przelewu z datą przyszłą lub
zlecenia stałego (5zł), realizacja tegoż - jak za przelew itd.
Zainteresowanych odsyłam do informacji na stronach banku.

Ja w każdym razie z tego banku się wynoszę w związku z powyższym.
Podpowiedzcie - gdzie?
Używałam do trzymania gotówki na bieżące wydatki (wypłaty gotówkowe
przez konto w innym banku lub kartą kredytową spłacaną z tego konta)
oraz na opłaty (czynsz itp), sporo przelewów miesięcznie (10?),
przychodziła tam pensja i trzymałam tam tzw. "poduszkę powietrzną" -
gotówka dostępna a vista "na wszelki wypadek" (czyli stale niezerowe saldo).

Podoba mi się w VW serwis transakcyjny i zabezpieczenie tokenem,
sprawna poczta wewnętrzna i (do tej pory) darmowy pakiet (poza tokenem)
+ nienajgorsze oprocentowanie. Co w zamian?

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-07 10:37:42
Autor: Lisciasty
On 7 Maj, 13:35, -Dorota- <doro...@NOSPAMwp.pl> wrote:
[...]

Czy ja dobrze widzę że mamy rok 2010? Komu odwaliło że takie opłaty
wprowadza, co oni chcą uzyskać? Swego czasu kiedy mbank wprowadził 0,5
zł za przelew sporo ludzi pozamykało rachunki, ale ci tutaj to na co
liczą???

Pzdr.
L.

Data: 2010-05-07 21:15:39
Autor: Cyb
VW PlusKonto - uwaga podwyżki
On Fri, 7 May 2010 10:37:42 -0700 (PDT), Lisciasty <lisciasty@post.pl>
wrote:

[...]

na przejscie na e-directa?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-05-09 13:05:32
Autor: mx
[...]
Ja zostawiłem polecenia zapłaty na Plus Konto. Nic nie wyczytałem, że to teraz płatne. Zasilam kiedy i ile mi się podoba i czekam, aż kasa zniknie. A odsetki, teraz 3,95% wcale niezłe jak na ROR, ale jednodniowa w mBanku lepsza.
Pzdr.

Data: 2010-05-07 14:06:09
Autor: Michal Sawicki
[...]

A jak sie zlozylo dyspozycje przelewu z data przyszla przed 5 maja, to pobiora
oplate tylko za realizacje (po 5 maja)?

M.

Data: 2010-05-07 13:01:10
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
Michal Sawicki <msawicWYTNIJTO@op.pl> wrote:
[...]

Tak (właśnie mi pobrali za realizację zlecenia stałego, ale sądzę, że to
samo będzie dla przelewu z datą przyszłą).

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-07 15:10:57
Autor: Michal Sawicki
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
Tak (właśnie mi pobrali za realizację zlecenia stałego, ale sądzę, że to
samo będzie dla przelewu z datą przyszłą).

A anulowanie przelewu z datą przyszłą pociągnie za sobą opłatę za "modyfikację"?
M.

Data: 2010-05-07 14:12:00
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
[...]

W tabeli prowizji i opłat wyszczególnili - 5 zł za modyfikację.
Ciekawa jestem, jak się zachowają w momencie zamknięcia rachunku - bo ja
mam tych przelewów na pół roku do przodu.

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-08 11:03:42
Autor: Jarek Andrzejewski
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
On 7 Maj, 16:12, -Dorota- <doro...@NOSPAMwp.pl> wrote:
> [...]

Ciekawa jestem, jak się zachowają w momencie zamknięcia rachunku - bo ja
mam tych przelewów na pół roku do przodu.

Mają do wyboru dwa warianty:
- zamknąć rachunek i zlikwidować jakiekolwiek zlecenia
- zamknąć rachunek i wykonać zlecenia (oczywiście na swój koszt) :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-07 14:13:49
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "-Dorota-" <dorotaq@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:hs0tt8$ieg$1news.task.gda.pl...

Ja w każdym razie z tego banku się wynoszę w związku z powyższym.
Podpowiedzcie - gdzie?

Eurobank.

Data: 2010-05-07 14:32:54
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
Robert Wicik <rwicik@nnnpoczta.onet.pl> wrote:
U?ytkownik "-Dorota-" <dorotaq@NOSPAMwp.pl> napisa? w wiadomo?ci news:hs0tt8$ieg$1news.task.gda.pl...

Ja w ka?dym razie z tego banku si? wynosz? w zwi?zku z powy?szym.
Podpowiedzcie - gdzie?

Eurobank.
No właśnie po szybkim przejrzeniu oferty Eurobank wydaje się najbardziej
atrakcyjny, z tym, że w tandemie: ror+konto oszczędnościowe. Interfejs wygląda całkiem ok (oglądałam demo).
Jak to jest z tokenem? Wydanie kolejnego tokena sprzętowego bez zwrotu
poprzedniego - 15 zł. A jest opcja ze zwrotem? Tańsza? ;)
Ile lat ważności zwyczajowo mają te ich tokeny? 5?

A czy ktoś z Was testował już przenoszenie konta między bankami (w myśl
nowych przepisów - w sensie, że robi to za nas bank)? Warto? Ja raczej
tak ostrożnie, w sumie chyba wolę mieć kontrolę.

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-07 16:42:09
Autor: Robert Wicik
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
Użytkownik "-Dorota-" <dorotaq@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:hs18am$o7n$1news.task.gda.pl...
[...]

Token GSM jest za darmo.

A czy ktoś z Was testował już przenoszenie konta między bankami (w myśl
nowych przepisów - w sensie, że robi to za nas bank)? Warto? Ja raczej
tak ostrożnie, w sumie chyba wolę mieć kontrolę.

Idziesz do Eurobanku i w 15 minut załatwiasz wszystkie formalności.

Data: 2010-05-07 15:39:14
Autor: Bogdan
VW PlusKonto - uwaga podwyżki
Generalnie w tym stanie VW bank
nie jest ofertą dla osób które liczą
na wspólpracę wzajemną .

Data: 2010-05-08 08:30:08
Autor: sensei
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hs105l$l89$1news.onet.pl...
[...]

Nie obsługuje Polecenia Zapłaty. Dlatego ja polecałbym Aliora.

Data: 2010-05-08 23:14:28
Autor: -Dorota-
sensei <nieznany@nieznany.pl> wrote:
[...]

Nie korzystam z tego. Alior ma słabe oprocentowanie.

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-09 19:48:32
Autor: sensei
Użytkownik "-Dorota-" <dorotaq@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:hs4r8k$9bm$1news.task.gda.pl...
[...]

3,2% dzięki overnight nie jest takie zle.

Data: 2010-05-10 11:34:10
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwyżki
sensei <nieznany@nieznany.pl> wrote:

(...)

Nie korzystam z tego. Alior ma słabe oprocentowanie.

3,2% dzięki overnight nie jest takie zle.

Ale jak mogę gdzieś indziej mieć powyżej 5%, to się długo nie
zastanawiam ;)

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-11 11:13:21
Autor: -Dorota-
[...]

Meritum, Toyota

--
Pozdrawiam,
D.

Data: 2010-05-11 20:24:46
Autor: sensei
Użytkownik "-Dorota-" <dorotaq@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:hsbe4h$gj3$1news.task.gda.pl...
[...]

i placenie 50gr za każdy przelew? Dziękuję postoję przy 15 przelewach na miesiąc odsetki się nie zwrócą. Jak doda się jeszcze oplaty za PZ to robi sie nieciekawie. Tak naprawde VW mial bardzo dobry produkt w postaci Plus Konta i zszedl na psy. Szkoda.

Data: 2010-05-07 18:56:17
Autor: Cyb
VW PlusKonto - uwaga podwyżki
On Fri, 7 May 2010 11:35:04 +0000 (UTC), -Dorota-
<dorotaq@NOSPAMwp.pl> wrote:

Podoba mi się w VW serwis transakcyjny i zabezpieczenie tokenem,
sprawna poczta wewnętrzna i (do tej pory) darmowy pakiet (poza tokenem)
+ nienajgorsze oprocentowanie. Co w zamian?

e-direkt ?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-05-08 23:15:56
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
<dorotaq@NOSPAMwp.pl> wrote:

Podoba mi się w VW serwis transakcyjny i zabezpieczenie tokenem,
sprawna poczta wewnętrzna i (do tej pory) darmowy pakiet (poza tokenem)
+ nienajgorsze oprocentowanie. Co w zamian?

e-direkt ?

Słabe oprocentowanie. Jeśli zostanę przy Plus Koncie (dla
oprocentowania), to za każdy przelew wewnętrzny płacę 2 zł. No to chyba
można znaleźć ciekawsze rozwiązania.

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-11 09:47:41
Autor: pustelnik
VW PlusKonto - uwaga podwyżki

[cytat]
[...]

[/cytat]

prawdę mówiąc nie wiem czy znajdzie się tu ktoś, kto jeszcze o tych opłatach nie słyszał - temat był już maglowany wielokrotnie,alternatywne propozycje też już były żywo dyskutowane ;) swoją drogą to jakaś plaga, bo co drugi bank wprowadza teraz jakieś zmiany, obniża oprocentowanie itd. i dziwi mnie trochę te demonstracyjne zamykanie kont w vwbanku, bo wydaje mi się że jest spore prawdopodobieństwo że w innym banku za chwilę będzie to samo... w moim przypadku vw się sprawdza w dalszym ciągu - mam bezpłatny ror + lokaty do oszczędzania, da się żyć. ale widocznie macie inne potrzeby :)

Data: 2010-05-11 11:19:11
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
pustelnik <puste_lnik@wytnij_too2.pl> wrote:

[...]

Tu pewnie nie, ale ja niestety w ostatnich latach zaglądam sporadycznie

 swoją drogą to jakaś plaga, bo co drugi bank wprowadza teraz jakieś zmiany, obniża oprocentowanie itd.

Eee tam zaraz plaga, po prostu mamy trochę trudniejszą sytuację
gospodarczą, banki szukają sposobów na zarabianie. Nic dziwnego.

[...]

Nie chodzi o demonstracyjne, ale w państwie kryzyz - w portfelu własnym
też da się odczuć - więc jeśli moje pieniądze mogą w jakiś sposób
zarabiać na siebie (lub przynajmniej nie tracić), to nie widzę potrzeby
sentymentalnego trzymania się jednego. Po prostu przestał odpowiadać
moim potrzebom, a skoro i tak muszę otworzyć nowy rachunek (e-directa
nie mam), to spróbuję wybrać wisienkę z tortu ;)

--
Pozdrawiam,
D.

VW PlusKonto - uwaga podwyżki