VW PlusKonto - uwaga podwyżki

Data: 2010-05-07 14:06:09
Autor: Michal Sawicki
VW PlusKonto - uwaga podwyżki
Otóż od 5 V obowiązuje nowa
tabela, a tam m.in. naliczane są opłaty za przelew wewnętrzny (2zł),
zewnętrzny (4zł), złożenie dyspozycji przelewu z datą przyszłą lub
zlecenia stałego (5zł), realizacja tegoż - jak za przelew itd.

A jak sie zlozylo dyspozycje przelewu z data przyszla przed 5 maja, to pobiora
oplate tylko za realizacje (po 5 maja)?

M.

Data: 2010-05-07 13:01:10
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
Michal Sawicki <msawicWYTNIJTO@op.pl> wrote:
[...]

Tak (właśnie mi pobrali za realizację zlecenia stałego, ale sądzę, że to
samo będzie dla przelewu z datą przyszłą).

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-07 15:10:57
Autor: Michal Sawicki
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
Tak (właśnie mi pobrali za realizację zlecenia stałego, ale sądzę, że to
samo będzie dla przelewu z datą przyszłą).

A anulowanie przelewu z datą przyszłą pociągnie za sobą opłatę za "modyfikację"?
M.

Data: 2010-05-07 14:12:00
Autor: -Dorota-
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
[...]

W tabeli prowizji i opłat wyszczególnili - 5 zł za modyfikację.
Ciekawa jestem, jak się zachowają w momencie zamknięcia rachunku - bo ja
mam tych przelewów na pół roku do przodu.

--
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2010-05-08 11:03:42
Autor: Jarek Andrzejewski
VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
On 7 Maj, 16:12, -Dorota- <doro...@NOSPAMwp.pl> wrote:
> [...]

Ciekawa jestem, jak się zachowają w momencie zamknięcia rachunku - bo ja
mam tych przelewów na pół roku do przodu.

Mają do wyboru dwa warianty:
- zamknąć rachunek i zlikwidować jakiekolwiek zlecenia
- zamknąć rachunek i wykonać zlecenia (oczywiście na swój koszt) :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

VW PlusKonto - uwaga podwyżki