VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeni em oka

Data: 2011-05-30 01:13:45
Autor: Stachu Gdansk
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeni em oka
Witam,

Zastanawia mnie jedna kwestia - gdybym w polo 6N z silnikiem 1.0 (45 koni) zamontował hak, i przypiął przyczepę campingową - najmniejszą, powiedzmy starą niewiadówkę, to czy takie polo w ogóle dałoby radę z przyczepą pojechać? Jako że jest to auto w którym diametralnie odczuwam różnicę w przyspieszeniach między jazdą bez pasażera, a jazdą z pasażerem i bagażem, ciekawi mnie czy w ogóle moje poleńko by pojechało z przyczepą :)

Od razu mówię, że nie zamierzam tego pomysłu uskuteczniać, a pytanie zadaję czysto teoretycznie, trochę z sentymentu do starych dobrych czasów. Swego czasu (lata 80) mój ś.p. ojciec samemu zrobił od podstaw przyczepę campingową - prawie rok pracy po godzinach, niezapomniane rodzinne chwile nad morzem. Przyczepa była ciągnięta wartburgiem 1000 moc najbardziej zbliżona do polo ;), potem wołgą GAZ-24, a na końcu polonezem 1.5. Niestety po śmierci ojca przyczepa została sprzedana za jakieś marne 1000zł, czego bardzo żałuję, bo gdyby nadal była to można by śmigać na wypoczynek (oczywiście nie wspomnianym polo 1.0).

Wracając do tematu - takie jak opisane wyżej polo w ogóle ruszyłoby z miejsca? Waga przyczepy z tego co pamiętam wynosiła około 500-600kg.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2011-05-29 23:43:10
Autor: Micha³
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
Stachu Gdansk <stachu.gda@gmail.com> napisa³(a):
[...]

Raz mia³em okazje przewie¶æ tak± du¿± przyczepkê ("ale towarow±") Daewoo Leganz±, to robi³em testy ile poci±gnie (2.0 140koni, automat)

v max. = ~140..150 potem skrzynia wariowa³a.
(a jakie¶ tydzieñ pó¼niej auto siê popsu³o - tz. skrzynia).

wiêc na oko, polo 1.0 pojedzie....

140/45=~3.1 - moc
v max= sqrt(140*140/3.1) = ~80km/h

czyli siê da :)

pozdrawiam.

Data: 2011-05-30 09:15:52
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-05-30 01:43,  Micha³ pisze:
v max. = ~140..150 potem skrzynia wariowa³a.

Ty jednak JESTES jebniety, i to zdrowo.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-05-30 12:30:01
Autor: Micha³ Gut
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
marcin wrzuc tego trola do kfa- przez pierwsze kilkadziesiat postow myslalem ze on taki lekko skrzywiony jest a to po prostu tepy trol.

Data: 2011-05-30 21:10:08
Autor: Micha³
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
Micha³ Gut <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisa³(a):
marcin wrzuc tego trola do kfa- przez pierwsze kilkadziesiat postow
myslalem
ze on taki lekko skrzywiony jest a to po prostu tepy trol.

Sekunda... Jaki trol ? o co w ogóle chodzi ?

Zaznaczy³em tylko ¿e siê skrzynia tydzieñ pó¼niej popsu³a
CZYLI mog³a ju¿ nie dzia³aæ dobrze (tam by³a kwestia oleju)

ale mi z wyliczeñ wysz³o 80km/h mo¿e i by pojecha³ 93km/h (polo).

o co chodzi ? co gdzie jest jebniête ?

pozdrawiam.

Data: 2011-05-31 07:25:36
Autor: Yogi\(n\)
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
U¿ytkownik " Micha³" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:is113g$nuo$1inews.gazeta.pl...

Micha³, a napisz czy masz niezbyt rozgarniêt± ¿onê/dziewczynê?

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-05-31 15:06:32
Autor: marek
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
Micha³, a napisz czy masz niezbyt rozgarniêt± ¿onê/dziewczynê?

ju kiedys sie chwalil, ze ma.

Data: 2011-05-31 15:50:22
Autor: Yogi\(n\)
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
U¿ytkownik "marek" <kbf@olndf.bn> napisa³ w wiadomo¶ci news:is2p50$csk$1inews.gazeta.pl...
Micha³, a napisz czy masz niezbyt rozgarniêt± ¿onê/dziewczynê?

ju kiedys sie chwalil, ze ma.

No to nic dziwnego, bo r¿niêcie g³upa mu idzie wzorowo...

Data: 2011-05-30 02:00:46
Autor: yabba
Użytkownik "Stachu Gdansk" <stachu.gda@gmail.com> napisał w wiadomości news:irujvj$cpb$1news.onet.pl...
[...]

Maluch ze swoimi 24 KM potrafiła ciągnąć taką przyczepkę.

http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-05-30 10:51:52
Autor: Staszek Sosenko

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:irumng$lah$1inews.gazeta.pl...

http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Dużym Fiutem? Scirocco?

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-05-30 03:01:14
Autor: Czarek Daniluk
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
On May 30, 10:51 am, "Staszek Sosenko" <szu...@w.sigu.pl> wrote:
U¿ytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisa³ w
wiadomo¶cinews:irumng$lah$1inews.gazeta.pl...

>http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Du¿ym Fiutem? Scirocco?

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan ->http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan####
### staszek <tumabyæma³pa> sosenko <tumabyækropka> pl | GG:3134157 ###

Tak jest Scirocco pierwszy wypust przed liftingiem :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-05-30 12:03:25
Autor: Marek P.
Staszek Sosenko wrote:
U¿ytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisa³ w
wiadomo¶ci news:irumng$lah$1inews.gazeta.pl...

http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Du¿ym Fiutem? Scirocco?

Na pierwszy rzut oka mysla³em ¿e Polonez 3D ale to chyba Golf I

Data: 2011-05-30 04:24:34
Autor: Czarek Daniluk
On May 30, 12:03 pm, "Marek P." <q...@asdfasoip.pl> wrote:
Staszek Sosenko wrote:
> [...]

> Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Du¿ym Fiutem? Scirocco?

Na pierwszy rzut oka mysla³em ¿e Polonez 3D ale to chyba Golf I

Scirocco MK1.

Pozdrawiam !

Data: 2011-05-30 09:25:22
Autor: Lewis
W dniu 2011-05-30 01:13, Stachu Gdansk pisze:

Wracając do tematu - takie jak opisane wyżej polo w ogóle ruszyłoby z
miejsca? Waga przyczepy z tego co pamiętam wynosiła około 500-600kg.

Zobacz to:

http://video.interia.pl/obejrzyj,film,20428

Pewnie pociÄ…gnie ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-05-30 12:33:42
Autor: Michał Gut
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeniem oka
http://video.interia.pl/obejrzyj,film,20428

Pewnie pociÄ…gnie ;)

lol szukalem tego - idealnie pasowalo:D

Data: 2011-05-30 19:17:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

generalnie da sie jechać - mój wujek to uskuteczniał, choć po przesiadce z F125p stwierdził, ze polo nie dawało rady...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-30 20:14:18
Autor: J_K_K
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:is0jfu$t59$1inews.gazeta.pl...

[...]

Skoro maluchy dawały ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-30 20:41:55
Autor: Adam U.
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeniem oka
na kempingu widziałem raz babcie z dziadkiem, ktorzy przyjechali starym maluszkiem (tym z chromami) i ciągnęli pierwszą wersje Niewiadowa 126. Na pewno nie był ich to jedyny wyjazd i zapewne przyczepke i maluszka mieli od nowości:-)

--
-- -- -
Adam U.

VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeni em oka