VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeniem oka

Data: 2011-05-30 02:00:46
Autor: yabba
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeniem oka
Użytkownik "Stachu Gdansk" <stachu.gda@gmail.com> napisał w wiadomości news:irujvj$cpb$1news.onet.pl...
Witam,

Zastanawia mnie jedna kwestia - gdybym w polo 6N z silnikiem 1.0 (45 koni) zamontował hak, i przypiął przyczepę campingową - najmniejszą, powiedzmy starą niewiadówkę, to czy takie polo w ogóle dałoby radę z przyczepą pojechać? Jako że jest to auto w którym diametralnie odczuwam różnicę w przyspieszeniach między jazdą bez pasażera, a jazdą z pasażerem i bagażem, ciekawi mnie czy w ogóle moje poleńko by pojechało z przyczepą :)

Od razu mówię, że nie zamierzam tego pomysłu uskuteczniać, a pytanie zadaję czysto teoretycznie, trochę z sentymentu do starych dobrych czasów. Swego czasu (lata 80) mój ś.p. ojciec samemu zrobił od podstaw przyczepę campingową - prawie rok pracy po godzinach, niezapomniane rodzinne chwile nad morzem. Przyczepa była ciągnięta wartburgiem 1000 moc najbardziej zbliżona do polo ;), potem wołgą GAZ-24, a na końcu polonezem 1.5. Niestety po śmierci ojca przyczepa została sprzedana za jakieś marne 1000zł, czego bardzo żałuję, bo gdyby nadal była to można by śmigać na wypoczynek (oczywiście nie wspomnianym polo 1.0).

Wracając do tematu - takie jak opisane wyżej polo w ogóle ruszyłoby z miejsca? Waga przyczepy z tego co pamiętam wynosiła około 500-600kg.

Maluch ze swoimi 24 KM potrafiła ciągnąć taką przyczepkę.

http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-05-30 10:51:52
Autor: Staszek Sosenko

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:irumng$lah$1inews.gazeta.pl...

http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Dużym Fiutem? Scirocco?

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-05-30 03:01:14
Autor: Czarek Daniluk
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru¿eniem oka
On May 30, 10:51 am, "Staszek Sosenko" <szu...@w.sigu.pl> wrote:
U¿ytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisa³ w
wiadomo¶cinews:irumng$lah$1inews.gazeta.pl...

>http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Du¿ym Fiutem? Scirocco?

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan ->http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan####
### staszek <tumabyæma³pa> sosenko <tumabyækropka> pl | GG:3134157 ###

Tak jest Scirocco pierwszy wypust przed liftingiem :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-05-30 12:03:25
Autor: Marek P.
Staszek Sosenko wrote:
U¿ytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisa³ w
wiadomo¶ci news:irumng$lah$1inews.gazeta.pl...

http://inprl.pl/relikt/39/#relikt

Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Du¿ym Fiutem? Scirocco?

Na pierwszy rzut oka mysla³em ¿e Polonez 3D ale to chyba Golf I

Data: 2011-05-30 04:24:34
Autor: Czarek Daniluk
On May 30, 12:03 pm, "Marek P." <q...@asdfasoip.pl> wrote:
Staszek Sosenko wrote:
> [...]

> Co to stoi po drugiej stronie ulicy, za Du¿ym Fiutem? Scirocco?

Na pierwszy rzut oka mysla³em ¿e Polonez 3D ale to chyba Golf I

Scirocco MK1.

Pozdrawiam !

VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeniem oka